Hier had in ieder geval gisteren elke kroeg er schijt aan. En vandaag ook blijkbaar.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Alle clubs die ook maar wat voorstellen zijn dicht maat.
100 man is niks.
Je was er toch zelf ook ?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier had in ieder geval gisteren elke kroeg er schijt aan. En vandaag ook blijkbaar.
Ik hoop het. 🤩quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik geloof nog steeds dat we eind april kunnen lachen om dit hele gedoe.
Dat was toen al oerdom en een groot deel van de reden voor de omvang van het huidige probleem.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef Elan het volgende:
Zag net stukje van tv van feest van 2 weken geleden, met z'n allen hossen en feesten leek toen nog de normaalste zaak van de wereld en nu lijkt het bijna surrealistisch.
Hoop echt dat dit snel voorbij is.
Die weten ook dat na vandaag hun een paar weken/maanden geen omzet meer gaan draaienquote:Op zondag 15 maart 2020 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier had in ieder geval gisteren elke kroeg er schijt aan. En vandaag ook blijkbaar.
En zo is het naar net.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Najah, als je erover nadenkt heeft de mensheid altijd wel een periode gekend wat naar is als dit, zelfs meer meer doden en onzekerheid. Het is ook naief te geloven dat het onze generatie niet zal overkomen.
Het is kut, maar zo is natuur he, en wij zijn daar ook een onderdeel van
"Ja beste zaal, dit was het jaar dat ik mijn ouders kwijt geraakt ben, maarja zie het positief in.. ook mijn schoonmoeder!"quote:Op zondag 15 maart 2020 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de oudejaarsconference zullen ze zeggen "Oh ja, in maart hadden we nog die Corona-hype".
Denk het niet...
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
"Ja beste zaal, dit was het jaar dat ik mijn ouders kwijt geraakt ben, maarja zie het positief in.. ook mijn schoonmoeder!"
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat was toen al oerdom en een groot deel van de reden voor de omvang van het huidige probleem.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
"Ja beste zaal, dit was het jaar dat ik mijn ouders kwijt geraakt ben, maarja zie het positief in.. ook mijn schoonmoeder!"
Nou als je in de bejaarden-zorg werkt dan lach je niet zo heel hard, maar jah.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
Baseer je dat geloof ook nog ergens op of geloof je ook in Sinterklaas omdat die je wel eens leuke cadeautjes kan geven?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
Maar mijn schoonmoeder is hartstikke lief en maakt coronalekkere pizza voor mequote:Op zondag 15 maart 2020 00:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan wel. Dr gaan er meer horizontaal uit dan erin komen de komende weken.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou als je in de bjaarden-zorg werkt dan lach je niet zo heel hard, maar jah.
Ook maar stoppen met het behandelen van HIV en AIDS dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Virussen zijn een normaal verloop van de natuur, zeker bij een overvolle en zwakke bevolking.
Niet te stoppen en niet bewust gedaan. Daar heeft de natuur geen hulp bij nodig.
Dat zit er dik in ja. Sowieso nu al wat minder aanloop natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die weten ook dat na vandaag hun een paar weken/maanden geen omzet meer gaan draaien
Nou ja, misschien wel inderdaad..quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |