Doe niet zo naīef.quote:
Nou, dat is gewoon een term; ''bijbelse proporties''quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:48 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Bedoel niet bijbels, maar bijbelse proporties. Fuck geloof.
Neem het eens niet te serieusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Doe niet zo naīef.
God is een charlatan. En dat is een understatement.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:47 schreef heywoodu het volgende:
De beëdiging van de nieuwe regering van Slowakije na de recente verkiezingen al gepost?We leven echt in bizarre tijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je dit 2 maanden van te voren voorspeld dan had iedereen je voor gek uitgemaakt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Zal dan eerder economisch zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:48 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Bedoel niet bijbels, maar bijbelse proporties. Fuck geloof.
Een theorie, wetenschappelijk bewijs?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Helemaal niet bizar dit, heeft gewoon met cultuurverschillen te maken wellicht..
Met jou is volgens mij wel goed te praten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:49 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nou, dat is gewoon een term; ''bijbelse proporties''
Als jij het een plaag noemt van bijbelse proporties dan doe je dat.
Doe je dat niet, dan doe je dat niet.
Wat een ander daarin vindt is aan diegene.
Hoe kun je telkens nou anderen laten bepalen wat IS.
Die weten vaak niets meer of minder dan jou.
Sorry mijnheer, ik ben hier nieuwquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nee joh gek, gaat 'ie reageren op de Hans Kraay van COR
Ah het nieuws heeft Limburg bereiktquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:49 schreef Mar_an het volgende:
Wow, ik heb me even verdiept in de situatie in Italië. Wat verschrikkelijk zeg!
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah het nieuws heeft Limburg bereikt
Ja het blijft ergens wel schattig dat mensen denken dat ze boven de natuur staan terwijl ze slechts een van de vele (vervangbare) schakels zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Virussen zijn een normaal verloop van de natuur, zeker bij een overvolle en zwakke bevolking.
Niet te stoppen en niet bewust gedaan. Daar heeft de natuur geen hulp bij nodig.
Ja want dat trek je ook als een kroketje uit de muurquote:
Bij ons niet dat ik weet, maar het is al een helse klus om überhaupt vervanging te regelen bij uitval van leerkrachten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef falling_away het volgende:
Zullen ze wel opvang regelen voor kinderen van zorgpersoneel / politie etc mochten de scholen sluiten?
Nou, ik ben ook Limburger en volg deze reeks toch af eventjes zegmaar. Ver voordat het in Europa was. Het virus dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is te hopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef falling_away het volgende:
Zullen ze wel opvang regelen voor kinderen van zorgpersoneel / politie etc mochten de scholen sluiten?
Nee, Amsterdam! 😉quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, maar kwam wel zo'n gekkie tegen in de supermarkt vanmiddag. Heb hem maar gelijk gegeven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Sfancta het volgende:
ZIjn er hier mensen die denken dat dit een bijbelse plaag is? Waarvan dit nog niet 0,00001% zal zijn. Het einde der tijden, het eind van iets dat wij leven noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |