Wat jij wilquote:Op zondag 15 maart 2020 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen we deze crisis dus ook prima vergelijken met dat ongeval op de A15 laatst.
Ik krijg het idee dat jij hele lastige kinderen thuis hebt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar laat ze in godsnaam open die scholen.
Verkopen ze daar van die enorme zakken rijst? Asking for a friend.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuddevolk. De appie was leeg en de Turkse supermarkt 50 meter verderop verkocht alsnog niks
Ja met anticonceptie, al moet je dat zelf weten.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ja op die manier wordt die "overvolle bevolking" er vast minder vol op.
Hier is dat juist andersom.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:09 schreef Pumpalov het volgende:
Bulgarije gaat voor hardere maatregelen omdat de overheid vindt dat de bevolking het niet serieus genoeg neemt. Momenteel weer crisisberaad.
Tjah, ik wilde er verder niet meer op in gaan...quote:Op zondag 15 maart 2020 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen we deze crisis dus ook prima vergelijken met dat ongeval op de A15 laatst.
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Najah, als je erover nadenkt heeft de mensheid altijd wel een periode gekend wat naar is als dit, zelfs meer meer doden en onzekerheid. Het is ook naief te geloven dat het onze generatie niet zal overkomen.
Het is kut, maar zo is natuur he, en wij zijn daar ook een onderdeel van
En bovenal zoiets verwacht je in Afrika of in het arme deel van Azië maar toch niet in hedendaags Europa dat presidenten landen gaan sluiten.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Tuurlijk, is zeker zo maar het is gewoon moeilijk om te beseffen in deze tijd waarin alles goed leek te gaan.
Ik bedoelde dat dat een overeenkomst was, maar nevermind.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:12 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Tjah, ik wilde er verder niet meer op in gaan...
Zo kunnen we idd alles wel afstrepen op elkaar
Absoluutquote:Op zondag 15 maart 2020 00:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Verkopen ze daar van die enorme zakken rijst? Asking for a friend.
Dat mondkapjes niet helpen heb ik gelezenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Helpt toch niet![]()
Net zoals dat het virus niet echt besmettelijk was en de kans nihil was dat het hier zou komen.
Nee klopt, dat was onze minister van gezondheid die dat riepquote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat mondkapjes niet helpen heb ik gelezen
Die andere twee beweringen heb ik nooit gelezen. Wel een paar keer in deze topicreeks, maar dat waren elke keer de standaard trollen
Is ook wel... Nu maar hopen dat dit wat minder lang duurtquote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dat een overeenkomst was, maar nevermind.
Die tweets van RIVM over kans nihil en niet zo besmettelijk staan nog steeds gewoon op hun timeline.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die andere twee beweringen heb ik nooit gelezen. Wel een paar keer in deze topicreeks, maar dat waren elke keer de standaard trollen
Nederlandse bevolking wel, regering niet.quote:
Dat laatste heeft het RIVM compleet met onderbouwing nog getweet, dat het niet heel besmettelijk zou zijn heeft een hele tijd op hun COVID informatiepagina gestaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vast wel plek voor jou in Serviëquote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef Doublepain het volgende:
@:pumpalov
Mag ik naar jullie als vluchteling?
Zijn we wel eindelijk van die lip filler hype af dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat het dragen van mondkapjes voor ons Europeanen weleens eens standaard kan gaan worden. Over een aantal maanden.
Really? Volle supermarkten met mensen, meer dan 100 op zekerquote:Op zondag 15 maart 2020 00:14 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nederlandse bevolking wel, regering niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |