Sorry mijnheer, ik ben hier nieuwquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nee joh gek, gaat 'ie reageren op de Hans Kraay van COR
Ah het nieuws heeft Limburg bereiktquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:49 schreef Mar_an het volgende:
Wow, ik heb me even verdiept in de situatie in Italië. Wat verschrikkelijk zeg!
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah het nieuws heeft Limburg bereikt
Ja het blijft ergens wel schattig dat mensen denken dat ze boven de natuur staan terwijl ze slechts een van de vele (vervangbare) schakels zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Virussen zijn een normaal verloop van de natuur, zeker bij een overvolle en zwakke bevolking.
Niet te stoppen en niet bewust gedaan. Daar heeft de natuur geen hulp bij nodig.
Ja want dat trek je ook als een kroketje uit de muurquote:
Bij ons niet dat ik weet, maar het is al een helse klus om überhaupt vervanging te regelen bij uitval van leerkrachten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef falling_away het volgende:
Zullen ze wel opvang regelen voor kinderen van zorgpersoneel / politie etc mochten de scholen sluiten?
Nou, ik ben ook Limburger en volg deze reeks toch af eventjes zegmaar. Ver voordat het in Europa was. Het virus dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is te hopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef falling_away het volgende:
Zullen ze wel opvang regelen voor kinderen van zorgpersoneel / politie etc mochten de scholen sluiten?
Nee, Amsterdam! 😉quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, maar kwam wel zo'n gekkie tegen in de supermarkt vanmiddag. Heb hem maar gelijk gegeven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Sfancta het volgende:
ZIjn er hier mensen die denken dat dit een bijbelse plaag is? Waarvan dit nog niet 0,00001% zal zijn. Het einde der tijden, het eind van iets dat wij leven noemen.
-2 jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:51 schreef R-woud93 het volgende:
Nog 10 minuten, en hebben weer een dag overleefd allen!
Ja dan verplaatsen ze het naar de kinderopvang met hun Bso’s daar mogen ze allemaal komen!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef falling_away het volgende:
Respectquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook Limburger en volg deze reeks toch af eventjes zegmaar. Ver voordat het in Europa was. Het virus dan.
Nou ja tegelijkertijd zou het niet eens zo'n verrassing moeten zijn. Het was niet de vraag of, maar wanneer er weer eens zo'n virus zou uitbreken. We hebben het lang volgehouden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
We leven echt in bizarre tijden.
Had je dit 2 maanden van te voren voorspeld dan had iedereen je voor gek uitgemaakt.
Ja word aan gedacht, genoeg mensen allebei in de zorg of politie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef falling_away het volgende:
Dat zou ik nog niet zomaar beweren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Virussen zijn een normaal verloop van de natuur, zeker bij een overvolle en zwakke bevolking.
Niet te stoppen en niet bewust gedaan. Daar heeft de natuur geen hulp bij nodig.
Ga voor de grap nu de stad inquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef Elan het volgende:
Zag net stukje van tv van feest van 2 weken geleden, met z'n allen hossen en feesten leek toen nog de normaalste zaak van de wereld en nu lijkt het bijna surrealistisch.
Hoop echt dat dit snel voorbij is.
Oh tappen we uit dat vaatje. Okeequote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:52 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik geloof dat dit virus bewust gecreëerd is om of de wereldbevolking te reduceren of om straks een bepaald systeem in te voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |