Is niks open qua clubs zelfs museumplein is leeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga voor de grap nu de stad in
@:caland
Idd... Uitgaansgelegenheden doen het denk ik wel goed dit weekend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga voor de grap nu de stad in
@:caland
Boeit niet, na de coronagolf zijn er vollop tenten over waar je in kan wonen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:52 schreef kree het volgende:
Ik heb geen problemen met een lockdown als we dat willen. Maar alleen dat ik dan ook de garantie heb dat ik mijn rekeningen kan betalen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb ze daar niet gezien omdat ik zelf al een poos hier in Nederland zit.
Nee hadden ze het in cafe weltschmertz overquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb ze daar niet gezien omdat ik zelf al een poos hier in Nederland zit.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Sfancta het volgende:
ZIjn er hier mensen die denken dat dit een bijbelse plaag is? Waarvan dit nog niet 0,00001% zal zijn. Het einde der tijden, het eind van iets dat wij leven noemen.
Nee die kopen al bij bouwmarkten om maar “iets” te hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen zijn ze er hier niet eens voldoende voor ziekenhuispersoneel en huisartsen.
Dat is altijd dood maatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Is niks open qua clubs zelfs museumplein is leeg.
Italië wonen sowieso toch enorm veel ouderen, in Lombardije bijna 35% 65plus... Dus zo raar is dat niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Salina het volgende:
[..]
Of het de oorzaak van de huidige problemen in Italië is weten we niet, maar feit is wel dat in Italië familie veel langer bij elkaar blijft wonen inderdaad. Iedereen die een klein beetje iets weet over Italië, zou dat wel weten denk ik.
Uiteraard zou dit alleen het aantal besmettingen verklaren, en niet het enorme aantal overledenen. Daar is toch echt vooral het in elkaar storten van het zorgstelsel debet aan. Plus de heftigheid van het virus bij kwetsbare doelgroepen, en het relatief hoge aantal senioren in Italië.
https://www.ditisitalie.nl/wie-woont-er-nog-bij-zijn-ouders/
https://www.nu.nl/lifesty(...)oont-bij-ouders.html
https://nos.nl/op3/artike(...)ndjes-in-europa.html
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem je Limburgzijn niet serieus als je niet na elke zin een vraagteken post
Misschien moet @Sfancta inderdaad serieus even een break nemen van dit alles.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien is het volgen van dit topic niet het beste voor jou..
In woke yupcapital die leven op toeristen ja. In de rest van Nederland op Brabant na is het business as usualquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Is niks open qua clubs zelfs museumplein is leeg.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem je Limburgzijn niet serieus als je niet na elke zin een vraagteken post
Ditquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:57 schreef Caland het volgende:
In de rest van Nederland op Brabant na is het business as usual
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:55 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Boeit niet, na de coronagolf zijn er vollop tenten over waar je in kan wonen.
Doe dat soort theorieën ajb even hier:quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dat zou ik nog niet zomaar beweren.
Maar van mij hoef je niets aan te nemen hoor, waarschijnlijk zul je me zien als een maffe complotaanhanger.
Dat zal de verspreiding van het virus dan ook niet echt afremmen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
In woke yupcapital die leven op toeristen ja. In de rest van Nederland op Brabant na is het business as usual
Nee om de zoveel jaar is er een nieuw dodelijk virus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Als wat niet gebeurde? Als virussen niet bewust onder de bevolking verspreid worden?
Tjah, misschien is het daarbij inderdaad wel vreemder dat het wel gebeurt dan dat het niet zou gebeuren... Zijn alleen niet de meest transparante zaken uiteraard.
Ik slaap primaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef wodca het volgende:
Is het bij jullie ook al opgekomen dat je wou dat dit een slechte droom is waar je morgen uit ontwaakt?
Yep. Vooral geen F1 raakt me persoonlijk wel. ( beetje humor moet kunnen)quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef wodca het volgende:
Heel de wereld in crisis, en beangstigend maar ook fascinerend is dat deze gezondscrisis ook alle andere sectoren in zijn val meeneemt.Zelfs IS is jaloers. Enkel de 2 wereldoorlogen hadden zoveel effect.
Is het bij jullie ook al opgekomen dat je wou dat dit een slechte droom is waar je morgen uit ontwaakt?
Even de handjes schudden allenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef Sfancta het volgende:
Hoop dat Rutte ons als land morgen weer gaat geruststellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |