SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
twitter:mousmar twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 21:24:58Interessante theorie. Het virus is zo dodelijk in Italië omdat de sociale interactie tussen verschillende generaties zoveel groter is dan in andere landen. Ofwel, veel oudere zonen en dochters komen regelmatig nog bij moeders over de vloer (of wonen er zelfs nog). https://t.co/v8vFARQHDO reageer retweet
![]()
quote:Boris Johnson is calling on British manufacturers to boost production of ventilators and other medical equipment to prepare for a significant increase in the number of coronavirus cases.
The prime minister has also warned private hospitals to prepare for an overspill of patients from the public health service.
In a conference call on Monday, Boris Johnson will urge manufacturers to join a “national effort” to tackle the virus.
Engineers have already been asked to draw up plans to quickly produce more ventilators in the UK amid concerns that critical care facilities will come under intense pressure as the Covid-19 crisis intensifies.
In Monday’s call, the Prime Minister will confirm that the government will buy up stocks of new ventilators that can be produced.are we infinite or am I alone![]()
Ergens klinkt dit wel logisch, maar het zou nooit zo'n chaos veroorzakenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Stupidisco het volgende:
twitter:mousmar twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 21:24:58Interessante theorie. Het virus is zo dodelijk in Italië omdat de sociale interactie tussen verschillende generaties zoveel groter is dan in andere landen. Ofwel, veel oudere zonen en dochters komen regelmatig nog bij moeders over de vloer (of wonen er zelfs nog). https://t.co/v8vFARQHDO reageer retweet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Mwah, dat werd door mij ook al enige tijd geleden geroepen. Wat dat betreft is het handig dat wij onze (groot)ouders allemaal wegstoppen en er een keer per 2 weken op bezoek gaan. En nu ook nog eens een goede reden hebben om dat niet te doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Stupidisco het volgende:
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dus in Italie, je pa of ma word beademd in het ZH. Daar sterven ze en gelijk door naar een crematorium, terwijl jij als nabestaande niks weet?
Godver
Wat een vies vuil kutjaar, sinds de storm Ciara voel ik me al slecht, niet ziek, maar echt doembeelden en ideeën.... Dit gaat niet goedkomen..![]()
Heb ik nog helemaal niet over nagedachtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Stupidisco het volgende:
Denk Iran ook toch? China ook
![]()
Er wordt wel gezegd dat je niet op alu-hoedjes mag reageren in dit topic.
Toch is het niet zo heel vreemd dat mensen enige bedenkingen hebben bij dit virus en het ontstaan ervan.![]()
Proost.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
Het is zaterdagavond half twaalf, tijd om dingen te gaan relativeren jongens.![]()
![]()
Turkije al helemaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik nog helemaal niet over nagedachtDenk Iran ook toch? China ook
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:42 schreef Sfancta het volgende:
Dus in Italie, je pa of ma word beademd in het ZH. Daar sterven ze en gelijk door naar een crematorium, terwijl jij als nabestaande niks weet?
Godver
Wat een vies vuil kutjaar, sinds de storm Ciara voel ik me al slecht, niet ziek, maar echt doembeelden en ideeën.... Dit gaat niet goedkomen..In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Hier wonen “kinderen” van dertig ook nog bij pa en moe thuis omdat ze een koophuis niet kunnen betalen en huurhuizen tekort zijn. En daar loopt ook van alles in en uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Stupidisco het volgende:
![]()
er zijn ook nog grootouders in goede gezondheid!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dat werd door mij ook al enige tijd geleden geroepen. Wat dat betreft is het handig dat wij onze (groot)ouders allemaal wegstoppen en er een keer per 2 weken op bezoek gaan. En nu ook nog eens een goede reden hebben om dat niet te doen.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Ik ga nu ook even niet, ook de sauna even niet die er ook bij zit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:22 schreef Arkai het volgende:
[..]
Schijnbaar wordt het advies om je handen te desinfecteren massaal genegeerd heb ik van horen zeggen. Ik ben om die reden gestopt met het bezoeken van de sportschool.![]()
Mag best, maar het is gewoon domquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:42 schreef HetDonkertAan het volgende:
Er wordt wel gezegd dat je niet op alu-hoedjes mag reageren in dit topic.
Toch is het niet zo heel vreemd dat mensen enige bedenkingen hebben bij dit virus en het ontstaan ervan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Vervelende aan thuiswerken is vooral dat je elke keer voor die teams-meetings al die blikken bier van je bureau moet opruimen.![]()
Of dat je toch nog een slokje pakt van een blikje waar wat in zit, blijkt er as en een peuk in te zitten.![]()
![]()
Die voorspelling hier over een persco morgenavond en het sluiten van scholen kan nog wel eens uit gaan komen na dat bericht in Parool.
Glazen bol-draadje dit hoor
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Tegenwoordig wat meer ja, maar in Italië is dat echt veel 'normaler' en komt dat ook veel vaker voor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Hier wonen “kinderen” van dertig ook nog bij pa en moe thuis omdat ze een koophuis niet kunnen betalen en huurhuizen tekort zijn. En daar loopt ook van alles in en uit.![]()
De telefoon doet het toch nog?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:42 schreef Sfancta het volgende:
Godver
Wat een vies vuil kutjaar, sinds de storm Ciara voel ik me al slecht, niet ziek, maar echt doembeelden en ideeën.... Dit gaat niet goedkomen...![]()
Dat is iets anders en idd begrijpelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:28 schreef HetDonkertAan het volgende:
Het zal volgende week waarschijnlijk ook daar dusdanig uit de klauwen lopen dat de bibliotheken alsnog gesloten gaan worden.
Als ruimte zou de bibliotheek niet open zijn wel als een soort van reservatiedienst. Of ze door de gleuf van de afleverbus een gedesinfecteerde set boeken gaan geven is niet echt duidelijk.
twitter:
vvsg twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 23:18:52
Voor alle duidelijkheid: dit is geen beslissing v @vvsg noch van gemeenten. Eerder pleitten we bij #ccvo en @CrisiscenterBE vr mogelijkheid online reservatie en afhalen igv sluiting bib zodat zeker kinderen thuis ook boeken kunnen lezen. Indien veilig uiteraard. #COVID19BE![]()
Wat is deze?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Stupidisco het volgende:
![]()
Ik dacht dat ze de handen niet goed deden wassen volgens de GGD.
De redenen worden steeds bizarder.![]()
![]()
Tranquillo papiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:42 schreef Sfancta het volgende:
Godver
Wat een vies vuil kutjaar, sinds de storm Ciara voel ik me al slecht, niet ziek, maar echt doembeelden en ideeën.... Dit gaat niet goedkomen..![]()
Jij had graag een persoonlijke uitnodiging voor al die crematies waar geen familie bij mag zijn zodat je met eigen ogen kan zien dat het vuur in de oven wel hoog genoeg stond?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:26 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Nooit beweerd dat het maar een griepje is.
Ik vraag wel om bewijzen van al deze zieken en doden die geclaimd worden. Nogmaals. NUL van gezien. Alleen maar (online) drama.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: