SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
5gHaters everywhere but I don't really care.![]()
De geldprinter van de ECB en de FED staan al vanaf 2013 op volle kracht te draaien om de economie overeind te houdenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bijna alle overheden geven nu enorm veel geld uit. Volgens mij kunnen we hele forse inflatie verwachten straks.![]()
![]()
Klopt, maar dat is niet 'iedereen'. En ook voor hen zijn mogelijkheden. Die komen echt geen maanden zonder geld te zitten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:44 schreef tesssssssss het volgende: [..] Mensen die op oproep-basis in de horeca werken zitten nu echt zonder inkomen, hoor.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Vaccinkoeriers straksquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alleen vakkenvullers worden nog gezocht nu.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Over een maand denken we vast waar hebben we ons druk gemaakt.
Ik hoor op het nieuws dat er een medicijn is gevonden, maar maanden duur voordat markt komt. Vanwege testen op mensen (NOS op de radio)Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Je zal een bedrijf als 123inkt.nl hebben en de ECB en FED als klant binnen halenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:46 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
De geldprinter van de ECB en de FED staan al vanaf 2013 op volle kracht te draaien om de economie overeind te houden
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Gvd, 8 jaar vast contract.
Bedenk eind december : misschien eens tijd voor iets anders. En begin deze maand aan een nieuwe baan. Focking kwetsbaar in eens vrees ik. Wat een kut timing.![]()
Alleen mensen onder 21 zijn welkom bij de AH minimumjeugdloon for the winquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alleen vakkenvullers worden nog gezocht nu.![]()
![]()
twitter:TravisAllen02 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 01:21:36BREAKING: Mexico is considering closing their border with the US to prevent Americans from bringing Coronavirus to Mexico.
How the tables have turned! reageer retweet![]()
Ook met succes imo. Dat is wel een van de redenen waarom deze crisis beter opgevangen kan gaan worden dan in 2008.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:46 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
De geldprinter van de ECB en de FED staan al vanaf 2013 op volle kracht te draaien om de economie overeind te houdenOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben daar verre van gerust op. Maar laten we daar vooral op hopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:47 schreef F1gamer het volgende:
vosss is de naam,
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Je zal een bedrijf als 123inkt.nl hebben en de ECB en FED als klant binnen halen
Hopelijk in een branche met veel vraag als je werkloos wordtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:47 schreef Kalgoorlie het volgende:
Bedenk eind december : misschien eens tijd voor iets anders. En begin deze maand aan een nieuwe baan. Focking kwetsbaar in eens vrees ik. Wat een kut timing.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Nu niet gaan mauwen he, dit heb je met je volle verstand gedaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:47 schreef Kalgoorlie het volgende:
Bedenk eind december : misschien eens tijd voor iets anders. En begin deze maand aan een nieuwe baan. Focking kwetsbaar in eens vrees ik. Wat een kut timing.![]()
Hee daar woon ik vlakbij. Rij jij ook in zo'n zwart auto'tjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Je zal een bedrijf als 123inkt.nl hebben en de ECB en FED als klant binnen halen![]()
![]()
Opgezocht en inderdaad klopt het niet. Schijnbare een bekende Nederlander die niet zoveel indruk op mij maakt. Maar dat zijn er best veel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Heb het even opgezocht (zit toch binnen) maar hun zoon zit in Parijs en zij in Amerika. Ze zijn bezig om te kijken of de zoon nog terug kan keren.
Nog niemand besmet voor zover ik nu kan lezen.
[..]
Hij is Nederlander en bekend bij jou. Dus voor jou ook een BN'er![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:48 schreef polderturk het volgende:
twitter:TravisAllen02 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 01:21:36BREAKING: Mexico is considering closing their border with the US to prevent Americans from bringing Coronavirus to Mexico.
How the tables have turned! reageer retweet. Muurtje komt nu toch nog goed van pas.
Over een maand? De effecten van deze crisis zullen we nog jaren gaan merkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:47 schreef F1gamer het volgende:
Ik hoor op het nieuws dat er een medicijn is gevonden, maar maanden duur voordat markt komt. Vanwege testen op mensen (NOS op de radio)![]()
![]()
Oke, nu is de Apocalyps echt aanstaande.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:48 schreef polderturk het volgende:
![]()
![]()
Nou, ik heb een video gezien van een man die een horeca-zaak bezit, en die zich zelf nog zorgen maakt om zijn personeel op oproep-basis.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is niet 'iedereen'. En ook voor hen zijn mogelijkheden. Die komen echt geen maanden zonder geld te zitten.
Omdat hij dicht moest.
Maar goed, dat gaan we vanzelf wel merken.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Tegengestelde Amerikaanse muur.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:48 schreef polderturk het volgende:
How the tables have turned! reageer retweet
Krijgt Trump eindelijk zijn zin
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
We hadden ons al sowieso nooit zo afhankelijk van één land als China moeten maken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:40 schreef Jed1Gam het volgende:
Maak me meer zorgen over economische gevolgen, als iedereen een maand zonder inkomsten zit gaat het natuurlijk extreem hard.![]()
Bouwen ze hem straks inderdaad op eigen kosten afquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Muurtje komt nu toch nog goed van pas.
Briljant masterplan van de Don![]()
"We're going to build a wall... and Mexico is going to pay for it"quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:49 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Tegengestelde Amerikaanse muur.
Krijgt Trump eindelijk zijn zin![]()
Gaat Mexico alsnog voor de muur betalenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:49 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Tegengestelde Amerikaanse muur.
Krijgt Trump eindelijk zijn zin
Jaaaa baardmansquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:49 schreef Roellie80 het volgende:
Mogelijk een repost. Is al een uurtje online![]()
Goede filmpjes wel.![]()
Normaal gesproken wel ja, maar ook weer geen functie die echt onmisbaar is zoals zorg, politie. Hou de komende weken mijn hart vastquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:48 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hopelijk in een branche met veel vraag als je werkloos wordt![]()
Nee, Kona Blue Micaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:48 schreef Kalgoorlie het volgende:
[..]
Hee daar woon ik vlakbij. Rij jij ook in zo'n zwart auto'tje
vosss is de naam,
Ik vraag me af of het coronavirus ook een effect op illegale immigratie vanuit Mexico heeft. Zouden de cijfers zijn gedaald/dalen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:48 schreef polderturk het volgende:
Waarschijnlijk al gepost vanochtend, maar het gaat ook echt teringhard in Spanje nutwitter:BNODesk twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 02:34:48Spain reported 2,086 new cases of coronavirus on Friday and 66 new deaths, raising the country's total to 5,232 cases and 133 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
En de migratie naar Europaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het coronavirus ook een effect op illegale immigratie vanuit Mexico heeft. Zouden de cijfers zijn gedaald/dalen?![]()
En Trump gaat de muur betalen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:48 schreef polderturk het volgende:
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Sow, dus van 3000 en een beetje naar 5000quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:52 schreef LTVDK het volgende:
Waarschijnlijk al gepost vanochtend, maar het gaat ook echt teringhard in Spanje nutwitter:BNODesk twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 02:34:48Spain reported 2,086 new cases of coronavirus on Friday and 66 new deaths, raising the country's total to 5,232 cases and 133 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
![]()
![]()
Holy fuckquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:52 schreef LTVDK het volgende:
Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Gaan die Mexicanen toch nog betalen voor de muur.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:48 schreef polderturk het volgende:
Trumpgod blijkt een profeet te zijn.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Scholen hoeven niet dicht hoor. Echt. De tering. Fuck dit kabinet.quote:
PS: ik gok zomaar dat zondagavond primetime persco is dat alsnog alle scholen dicht gaan.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
jezusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:52 schreef LTVDK het volgende:
![]()
Bizarre aantallen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:52 schreef LTVDK het volgende:
![]()
Spanje gaat rap Italie achternaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:52 schreef LTVDK het volgende:
![]()
![]()
Wij over 9 dagen ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:54 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Spanje gaat rap Italie achternaDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Groeit sneller dan Italië in officiële aantallen. Maar ook daar wordt lang niet iedereen getest, dus daar is op basis van cijfers niet heel veel meer over te zeggen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:54 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Spanje gaat rap Italie achternaOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Exponentiële groei, valt nog wel mee en aantallen zullen zeker nog wel maal een factor X zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:52 schreef LTVDK het volgende:
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Daar kunnen ze nu toch niet meer omheen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Scholen hoeven niet dicht hoor. Echt. De tering. Fuck dit kabinet.
PS: ik gok zomaar dat zondagavond primetime persco is dat alsnog alle scholen dicht gaan.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
In verhouding alsnog veel meer.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Ja dat was wel een egocentrische lul ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Je vader heeft je dood laten martelen om een stukje fruitDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Er staat ons land een ware catastrofe te wachten. We hebben absoluut geen tijd meer om een onmiddellijk een straatverbod op te leggen.![]()
![]()
En hier? Willen die syriers nu nog steeds graag naar Europa?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het coronavirus ook een effect op illegale immigratie vanuit Mexico heeft. Zouden de cijfers zijn gedaald/dalen?
Of blijven ze liever in hun onveilige coronavrije omgeving chillen.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Wat dat betreft is maart nog geen slechte periode om even in een sociaal isolement te raken.
Koningsdag kan nog worden gecancelled, ESF ook, andere zomerse evenementen ook.
Zit je in december toch lastiger.![]()
![]()
Of iedereen gaat ineens met een noodgang terug.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
En hier? Willen die syriers nu nog steeds graag naar Europa?
Of blijven ze liever in hun onveilige coronavrije omgeving chillen.
Doe even normaal. Een straatverbod.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:56 schreef Confetti het volgende:
Er staat ons land een ware catastrofe te wachten. We hebben absoluut geen tijd meer om een onmiddellijk een straatverbod op te leggen.
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
lekker in de zon chillen met een muziekje > kerstmisquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:56 schreef vencodark het volgende:
Wat dat betreft is maart nog geen slechte periode om even in een sociaal isolement te raken.
Zit je in december toch lastiger.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik hoop dat ik in de zomer toch lekker naar festivals kan gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:56 schreef vencodark het volgende:
Zit je in december toch lastiger.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
De eerste rubberbootjes met vluchtende europeanen zijn al voor de kust van Tunesië onderschept en teruggestuurdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
of iedereen gaat ineens met een noodgang terug.![]()
Carnaval vieren kon ook gewoon volgens het RIVM, inmiddels is Brabant veranderd in ground zero.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:54 schreef vosss het volgende:
[..]
PS: ik gok zomaar dat zondagavond primetime persco is dat alsnog alle scholen dicht gaan.
Gelukkig is mijn nieuwe keuken nog wel optijd geleverd en geplaats na wat lichte druk uitoefenen op de Mandemakers Groep![]()
Hun hoofdkantoor en centraal magazijn zitten in Waalwijk![]()
![]()
quote:twitter:pietsweer twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 09:56:25Er wordt een bericht verspreid via een nepaccount op Instagram dat ik ziek zou zijn. Ik verkeer in goede gezondheid en de enige echte accounts op Instagram is het account Piets Weer en het account weerman_pietpaulusma. https://t.co/DsY18DWRWu reageer retweet
![]()
Zou mooi zijn als Koningsdag en het ESF zouden worden afgelast, ook zonder coronavirusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:56 schreef vencodark het volgende:
Zit je in december toch lastiger.![]()
![]()
Ja als iedereen zo denkt hebben wij volgende week ook 200 doden per dag.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Doe even normaal. Een straatverbod.
Straatverbod is nodig, want iedereen hier gaat gewoon door met z'n leven.![]()
Hier in Zwitserland 1100 cases op 8 miljoen, en dat is stand van gisteren.
Is dus in principe hoger dan Spanje.
Kan nog gewoon naar buiten.![]()
![]()
Waarom? Ik hou er ook niet van, maar heb er geen last van dat mensen het wel leuk vindenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Koningsdag en het ESF zouden worden afgelast, ook zonder coronavirus![]()
ik denk dat veel van die organisaties failliet zijn als dit lang gaat duren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik in de zomer toch lekker naar festivals kan gaan.![]()
Ik heb ook nog wel wat opties voor dat lijstje.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Koningsdag en het ESF zouden worden afgelast, ook zonder coronavirus![]()
![]()
Ik ga de kids thuishouden. Ik heb begrepen dat er toch niet gehandhaafd wordt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:54 schreef vosss het volgende:
[..]
PS: ik gok zomaar dat zondagavond primetime persco is dat alsnog alle scholen dicht gaan.![]()
Dat was in China toch eigenlijk ook, een straatverbod?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja als iedereen zo denkt hebben wij volgende week ook 200 doden per dag.
Straatverbod is nodig, want iedereen hier gaat gewoon door met z'n leven.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Het is veel gevaarlijker en dodelijker als we binnen worden opgesloten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Straatverbod is nodig, want iedereen hier gaat gewoon door met z'n leven.
Doe toch normaal. Het lijkt wel of sommigen geen leven hebben en er naar uitkijken ofzo, de sensatie te beleven.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:58 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
De eerste rubberbootjes met vluchtende europeanen zijn al voor de kust van Tunesië onderschept en teruggestuurd![]()
Nou ik heb serieus nog even zitten denken of ik niet gewoon lekker op vakantie naar Afrika zou gaan. Maar ja daar wil je ook niet per ongeluk in een ziekenhuis terecht komen of vast komen te zitten natuurlijk.![]()
Snap ik, maar er is genoeg tijd voor de organisaties om te cancelen als dat blijkt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik in de zomer toch lekker naar festivals kan gaan.![]()
![]()
Verstandig. Ik hoop dat een flink aantal schoolbesturen zich dit weekend bedenken en kenbaar maken dat ze dicht gaan om zo flink extra druk op Rutte en consorten te zetten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:00 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik ga de kids thuishouden. Ik heb begrepen dat er toch niet gehandhaafd wordt.
vosss is de naam,
Dat is in de veronderstelling dat die mensen up to date zijn en er kennis van hebben. Ik kan je vertellen dat dat niet zo is. Was eergister in Zuid Afrika waar de Uber chauffeur niet eens wist waar het vandaan kwam, wat het was en dat heel Europa geïnfecteerde heeft. Dat is iemand met een internet connectie en radio voor de hele dag.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
En hier? Willen die syriers nu nog steeds graag naar Europa?
Of blijven ze liever in hun onveilige coronavrije omgeving chillen.
Meeste vluchtelingen zullen geen flauw benul hebben of ze hebben geen keuze, grosso modo zal gewoon blijven komen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Hoe eerder iedereen de boel even 2 weken dichtgooit des te eerder komt de boel onder controle.
4% op jaarbasis, ipv wat je nu op de beurs ziet."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
ESF vanwege al die heisa eromheen en Koningsdag omdat ik in Amsterdam woon en me enorm erger aan al dat volk dat hier komt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Waarom? Ik hou er ook niet van, maar heb er geen last van dat mensen het wel leuk vinden![]()
Wat voor een debiel ben je danquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:pietsweer twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 09:56:25Er wordt een bericht verspreid via een nepaccount op Instagram dat ik ziek zou zijn. Ik verkeer in goede gezondheid en de enige echte accounts op Instagram is het account Piets Weer en het account weerman_pietpaulusma. https://t.co/DsY18DWRWu reageer retweet
als je hiervoor een nepaccount gaat maken.
Iemand van werk had een vakantie in april gepland in Jakarta. Lekker rondtrekken!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Nou ik heb serieus nog even zitten denken of ik niet gewoon lekker op vakantie naar Afrika zou gaan. Maar ja daar wil je ook niet per ongeluk in een ziekenhuis terecht komen of vast komen te zitten natuurlijk.
Heeft hij toch maar geannuleerd.![]()
![]()
Woon jij ook in CH?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:00 schreef Jed1Gam het volgende:
Hier in Zwitserland 1100 cases op 8 miljoen, en dat is stand van gisteren.
Is dus in principe hoger dan Spanje.
Kan nog gewoon naar buiten.![]()
![]()
![]()
Deze heeft sowieso 5.000 rollen wc papier thuis liggen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:56 schreef Confetti het volgende:
Er staat ons land een ware catastrofe te wachten. We hebben absoluut geen tijd meer om een onmiddellijk een straatverbod op te leggen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Mijn zus deed dat al vanaf woensdag.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:00 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik ga de kids thuishouden. Ik heb begrepen dat er toch niet gehandhaafd wordt.
Rutte is gewoon compleet de weg kwijt, 2 dagen geleden nog lachen over handje schudden wat een clown is het ook![]()
![]()
Ja. En 1 persoon per gebouw mocht boodschappen doen voor het hele blok.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat was in China toch eigenlijk ook, een straatverbod?
Mensen die genezen waren kregen een groene QR code en mochten vrij bewegen, mensen met een rode niet.
Dat gebeurt hier nooit. (mag ik hopen)![]()
In het vorige topic ook gepost:quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Straatverbod is nodig, want iedereen hier gaat gewoon door met z'n leven.
Dringend advies aan alle Nederlanders; sla die verjaardag over en blijf gewoon binnenquote:Nederlanders moeten hun eigen verantwoordelijkheid nemen en dit weekeinde verjaardagen en etentjes overslaan. Die dringende oproep doet hoogleraar virologie en corona-expert Marion Koopmans. ,,In plaats van wijzen naar de overheid moet je naar jezelf kijken. Blijf waar het kan gewoon binnen.”![]()
Je kunt ervan vinden wat je wil, maar de technologie vanuit China die dit soort fratsen mogelijk maakt is wel echt geniaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:02 schreef _I het volgende:
[..]
Ja. En 1 persoon per gebouw mocht boodschappen doen voor het hele blok.
Mensen die genezen waren kregen een groene QR code en mochten vrij bewegen, mensen met een rode niet.
Dat gebeurt hier nooit. (mag ik hopen)Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maandag is het niet ineens over hoor als we hier en masse gehoor aan geven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:02 schreef maily het volgende:
Nederlanders moeten hun eigen verantwoordelijkheid nemen en dit weekeinde verjaardagen en etentjes overslaan. Die dringende oproep doet hoogleraar virologie en corona-expert Marion Koopmans. ,,In plaats van wijzen naar de overheid moet je naar jezelf kijken. Blijf waar het kan gewoon binnen.”De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Maar wie zegt dat dit geen nepaccount is?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:pietsweer twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 09:56:25Er wordt een bericht verspreid via een nepaccount op Instagram dat ik ziek zou zijn. Ik verkeer in goede gezondheid en de enige echte accounts op Instagram is het account Piets Weer en het account weerman_pietpaulusma. https://t.co/DsY18DWRWu reageer retweet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ik wou deze toch nog een keer herhalen, omdat ik hier vrij weinig discussie over lees.quote:Ik zit in een besloten VVD groep, en iemand poste dit bericht:
De Engelse epidemioloog professor Medley legt met “herd immunity” perfect uit hoe Nederland het virus te lijf wil gaan: het virus gecontroleerd door de gezonde bevolking laten gaan om, een maal immuun, de zwakkeren te kunnen beschermen.![]()
Het maakt me geen flikker uit, als de zon maar blijft schijnen en geen regen komt vandaagquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat dit geen nepaccount is?
vosss is de naam,
Stukje koopmans @Zipportalquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:02 schreef maily het volgende:
[..]
In het vorige topic ook gepost:
Dringend advies aan alle Nederlanders; sla die verjaardag over en blijf gewoon binnen
[..]![]()
Ik vond het ESF top en Koningsdags serieus 1 van de leukste dagen van het jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Waarom? Ik hou er ook niet van, maar heb er geen last van dat mensen het wel leuk vinden![]()
![]()
Drones op straat die je filmden. Koorts-scanners. Ze flikken het wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt ervan vinden wat je wil, maar de technologie vanuit China die dit soort fratsen mogelijk maakt is wel echt geniaal.
Als wij straks nog aan het emmeren zijn wat we met de kinderen doen, veroveren zij de wereld met hun voorsprong.![]()
Compleet de weg kwijt?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:02 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Mijn zus deed dat al vanaf woensdag.
Rutte is gewoon compleet de weg kwijt, 2 dagen geleden nog lachen over handje schudden wat een clown is het ook
AZ
ALKMAAR![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt ervan vinden wat je wil, maar de technologie vanuit China die dit soort fratsen mogelijk maakt is wel echt geniaal.
ja echt mooi man![]()
Ik ga zo naar het strandquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Het maakt me geen flikker uit, als de zon maar blijft schijnen en geen regen komt vandaag![]()
Geen zin om nu te gaan knokken in de supermarkt om een stukje afbakbrood en toiletpapier![]()
![]()
Mijn hele punt. We gaan nu mondjes maat escaleren, terwijl als we gewoon hadden gehandeld als bijvoorbeeld een Taiwan... direct een aantal harde maatregelen en informatie. Gewoon 0,0 voorbereid. Pas gaan handelen als het uit de hand loopt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:02 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Rutte is gewoon compleet de weg kwijt, 2 dagen geleden nog lachen over handje schudden wat een clown is het ookI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Gun ieder gewoon z'n ding joh. Gaan gezellige weken worden als iedereen lekker gaat zitten hopen dat elkaars leuke dingen juist niet doorgaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ESF vanwege al die heisa eromheen en Koningsdag omdat ik in Amsterdam woon en me enorm erger aan al dat volk dat hier komt.
Ik hou er rekening mee dat ESF een paar maanden uitgesteld wordt en dan heb jij helaas alleen nog maar meer en langer last van 'alle heisa eromheen'.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Wel gelijk vrij drastisch. Al verwacht ik dat die Apple stores voornamelijk in de landen zitten die nu besmet zijn, de 'rijke westerse landen'.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:03 schreef maily het volgende:
Apple sluit alle winkels buiten China vanwege het coronavirusOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja, want er zijn echt helemaal geen eigenwijze mensen hier in Nederland.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Maandag is het niet ineens over hoor als we hier en masse gehoor aan geven.
Ik ben uitgenodigd voor een Turks bruiloft.
Dat betekent minimaal 500 gasten in een zaal.
Ik ga bedanken.![]()
Turken zijn immuun.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:05 schreef polderturk het volgende:
Ik ga bedanken.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
En anders kun je nog een eigen FOK!ESF organiseren waarbij de users zelf gaan zingen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Gun ieder gewoon z'n ding joh. Gaan gezellige weken worden als iedereen lekker gaat zitten hopen dat elkaars leuke dingen juist niet doorgaan.
Ik hou er rekening mee dat ESF een paar maanden uitgesteld wordt en dan heb jij helaas alleen nog maar meer en langer last van 'alle heisa eromheen'.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Heeft gewoon een goede reden. Of ga je maanden lang je kinderen thuis houden en mogen ze ook bij niemand spelen? Iedereen gaat het virus krijgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:02 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Rutte is gewoon compleet de weg kwijt, 2 dagen geleden nog lachen over handje schudden wat een clown is het ook"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Is toch verboden?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:05 schreef polderturk het volgende:
Ik ga bedanken.![]()
Staan wij nog te kutten met contactloos betalen, daar scannen ze een QR-code en wordt het bedrag meteen overgeboekt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:04 schreef _I het volgende:
[..]
Drones op straat die je filmden. Koorts-scanners. Ze flikken het wel.
Als wij straks nog aan het emmeren zijn wat we met de kinderen doen, veroveren zij de wereld met hun voorsprong.
Het is dat ze een twijfelachtige regering hebben, anders zou je er zomaar echt willen wonen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nederland had 2 maanden voorsprong op China maar ja Bruins en het RIVM waren te druk met het downplayen van de hele situatiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Mijn hele punt. We gaan nu mondjes maat escaleren, terwijl als we gewoon hadden gehandeld als bijvoorbeeld een Taiwan... direct een aantal harde maatregelen en informatie. Gewoon 0,0 voorbereid. Pas gaan handelen als het uit de hand loopt.![]()
![]()
En dan!? Wat gaan we na die 2 weken doen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:01 schreef Tyr80 het volgende:
Hoe eerder iedereen de boel even 2 weken dichtgooit des te eerder komt de boel onder controle.
4% op jaarbasis, ipv wat je nu op de beurs ziet.![]()
Dat zegt toch ook niemand?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Maandag is het niet ineens over hoor als we hier en masse gehoor aan geven.Maar alles wat je zelf kunt doen om te helpen kán daadwerkelijk helpen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
In grote delen van Nederland niet strafbaar.quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Geldt alleen voor Nederlanders. Turken hebben geen ophokplicht.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:07 schreef polderturk het volgende:
[..]
Bijeenkomsten met meer dan 100 gasten worden toch verboden? Of was dat 1000?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat zou fraai zijn ..... FOK!SongFestivalquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En anders kun je nog een eigen FOK!ESF organiseren waarbij de users zelf gaan zingen.@Greys
![]()
Nou, dat is echt een geruststellende gedachtequote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:06 schreef gniffie het volgende:
[..]
Heeft gewoon een goede reden. Of ga je maanden lang je kinderen thuis houden en mogen ze ook bij niemand spelen? Iedereen gaat het virus krijgen.
Zelfde als China toch, langzaam weer naar buiten komen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:07 schreef _I het volgende:
[..]
En dan!? Wat gaan we na die 2 weken doen?"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Nah. Liever dit ondergaan met internet erbij, dan zonder.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Staan wij nog te kutten met contactloos betalen, daar scannen ze een QR-code en wordt het bedrag meteen overgeboekt.
Het is dat ze een twijfelachtige regering hebben, anders zou je er zomaar echt willen wonen.![]()
Bruiloft is in Brabantquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:07 schreef vosss het volgende:
[..]
In grote delen van Nederland niet strafbaar.![]()
Pas een handje vol Turkse gevallen toch, hoe klein is die kans?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:05 schreef polderturk het volgende:
Ik ga bedanken."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Rutte ben ik absoluut geen fan van. Maar vindt het gebrek aan paniek in de maatregelen en dat hij aangeeft op deskundigen af te gaan wel vertrouwen geven. En Rutte besluit niet alleen wat er gebeurd. De regering is tenslotte een coalitie van meer partijen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:02 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Rutte is gewoon compleet de weg kwijt, 2 dagen geleden nog lachen over handje schudden wat een clown is het ookWordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Positief nieuws. In Rotterdam (ism uni Utrecht) hebben ze een antilichaam gevonden van dit virus.
Ze zijn nu op zoek naar een farmaceut om dit snel op te schalen. Moet natuurlijk getest worden, maar vermoed dat dit het snelst toegelaten medicijn ooit zal worden.Whatever...![]()
Hoef je ook niet meer je handen te wassen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, dat is echt een geruststellende gedachte![]()
![]()
met 100 jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:07 schreef polderturk het volgende:
[..]
Bijeenkomsten met meer dan 100 gasten worden toch verboden? Of was dat 1000?dus beter dat ze wat minder mensen dan hebben of wellicht uitstellen tot er weer flink gefeest kan worden.
Niet leuk natuurlijk. ook wel begrijpelijk.[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
En elke maand weer opnieuw twee weken thuis.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:08 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Zelfde als China toch, langzaam weer naar buiten komen?![]()
1 voor 1?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:08 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Zelfde als China toch, langzaam weer naar buiten komen?![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoef je ook niet meer je handen te wassen.![]()
![]()
Welke auto heb je gehuurd lambo of ferrari?quote:
Nu kan je wel ongestoord rondscheuren met een trouwstoet door Brabant![]()
![]()
https://www.1limburg.nl/c(...)ent-op-parkeerplaatsquote:MUMC+ bouwt grote tent op parkeerplaats
Ziekenhuis MUMC+ in Maastricht bouwt een grote triagetent op de parkeerplaats bij de spoedeisende hulp. Dat is een extra maatregel in verband met het coronavirus.
De bouw van de tent is zaterdagochtend begonnen.
Triage
In de triagetent kunnen artsen de ernst van de klachten per patiënt beoordelen en beslissen welke patiënten het snelst geholpen moeten worden. Het ziekenhuis verwacht een grotere toeloop van patiënten dan normaal. "In de tent komt ook een CT-scanner te staan”, zegt een woordvoerder van het ziekenhuis. "Het gaat om een mobiele CT-scanner die eerst wordt geplaatst. De tent wordt erom heen gebouwd."
Luchtwegklachten
De extra maatregelen zijn bedoeld om sneller te kunnen controleren of mensen met luchtwegklachten besmet zijn met het coronavirus. Op dit moment moeten artsen alle mensen met luchtwegklachten behandelen als coronapatiënt, zolang niet duidelijk is of het om het coronavirus gaat. "Maar bijvoorbeeld een longinfectie kan ook komen door een bacterie of schimmel. Met de CT-scan kunnen we dat sneller in kaart brengen en patiënten sneller op de juiste plek krijgen."
De tent moet in de loop van volgende week operationeel zijn.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
quote:
Het mag gewoon ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:05 schreef polderturk het volgende:
Ik ga bedanken.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Italianen die tijdens hun lockdown de Italiaanse inzending voor het ESF vanaf hun balkon zingen moest ik wel even van slikken hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En anders kun je nog een eigen FOK!ESF organiseren waarbij de users zelf gaan zingen.Zie filmpje in de tweet.
twitter:ESF_FOK twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 22:51:10Kippenvel en brok in de keel.
#ESC2020 #OpenUp https://t.co/cDenXA2WIi reageer retweetIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Scheelt wel. Er is nu wel genoeg ruimte op de A67 voor het toeterrondje na afloop van de bruiloft.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Just the flu bro.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:11 schreef vosss het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/c(...)ent-op-parkeerplaats![]()
Nogmaals, in Wuhan waren dit soort filmpjes ook. 2 weken later klonken daar geen olijke liedjes meer maar wanhoopskreten heel de nacht.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Italianen die tijdens hun lockdown de Italiaanse inzending voor het ESF vanaf hun balkon zingen moest ik wel even van slikken hoorZie filmpje in de tweet.
twitter:ESF_FOK twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 22:51:10Kippenvel en brok in de keel.
#ESC2020 #OpenUp https://t.co/cDenXA2WIi reageer retweetDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Volgens velen was dit een aantal weken geleden volstrekte onzin.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:11 schreef vosss het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/c(...)ent-op-parkeerplaats
Als je dit gezegd zou hebben was je een paniekzaaier.![]()
Ik kan geen andere niet lineaire maatregel bedenken waarmee je de exponentiële verspreiding een stevige klap geeft.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:10 schreef _I het volgende:
[..]
En elke maand weer opnieuw twee weken thuis.
Iedere dag dat mensen rond blijven dolen is een dag die de piek groter maakt."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
[quote]Op zaterdag 14 maart 2020 10:11 schreef vosss het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/c(...)ent-op-parkeerplaats
[/quote]
Triage tent wordt nu opgebouwd
Hoeveel dagen/uren tot [b]code zwart![]()
![]()
Ik heb daar geen vertrouwen in voor een farmaceut is dit niet interessant. Hoop dat ze het in eigen huis kunnen ontwikkelen. En het patent niet door verkopen aan een farmaceut die er vervolgens veel geld voor vraagt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:09 schreef Spanky78 het volgende:
Positief nieuws. In Rotterdam (ism uni Utrecht) hebben ze een antilichaam gevonden van dit virus.
Ze zijn nu op zoek naar een farmaceut om dit snel op te schalen. Moet natuurlijk getest worden, maar vermoed dat dit het snelst toegelaten medicijn ooit zal worden.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Ik ben al weken een paniekzaaier. Ik zag dit van mijlenver aankomen. Nederland gaat ook gewoon binnenkort finaal op slot. Er is geen ontkomen aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:13 schreef Tris het volgende:
[..]
Volgens velen was dit een aantal weken geleden volstrekte onzin.
Als je dit gezegd zou hebben was je een paniekzaaier.
vosss is de naam,
The tables have turned
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik zou zeggen test het maar op mensen die besmet en kansloos zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:09 schreef Spanky78 het volgende:
Ze zijn nu op zoek naar een farmaceut om dit snel op te schalen. Moet natuurlijk getest worden, maar vermoed dat dit het snelst toegelaten medicijn ooit zal worden.![]()
We hebben al de winnaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Italianen die tijdens hun lockdown de Italiaanse inzending voor het ESF vanaf hun balkon zingen moest ik wel even van slikken hoorZie filmpje in de tweet.
#ESC2020 #OpenUp https://t.co/cDenXA2WIi reageer retweet![]()
Ja dat was echt kut. Die kreten. Bbbrrrrr.....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Nogmaals, in Wuhan waren dit soort filmpjes ook. 2 weken later klonken daar geen olijke liedjes meer maar wanhoopskreten heel de nacht.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Zijn er op dit moment landen waar het aantal besmettingen terugloopt en die niet (deels) compleet op slot zijn gegaan?![]()
Iedereen met een beetje verstand zag dit zo half februari al aankomenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben al weken een paniekzaaier. Ik zag dit van mijlenver aankomen. Nederland gaat ook gewoon binnenkort finaal op slot. Er is geen ontkomen aan.![]()
Ik heb dit topic gestart: COR / Petitie starten voor strengere maatregelen?
Ik hoor graag jullie mening ...![]()
Prima oplossing toch. Selectie aan de poort. Is het meest efficiënt als je zuinig moet zijn op de bedden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:11 schreef vosss het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/c(...)ent-op-parkeerplaatsOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Voor die mensen is het dan al te laat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou zeggen test het maar op mensen die besmet en kansloos zijn.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Zeker goeie oplossing. Maargoed, van een academisch ziekenhuis mag je zoiets ook wel verwachten imoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Prima oplossing toch. Selectie aan de poort. Is het meest efficiënt als je zuinig moet zijn op de bedden.
vosss is de naam,
Ik las dat het een geplande protestactie was omdat men de isolatie beu was.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja dat was echt kut. Die kreten. Bbbrrrrr.....
Begrijpelijk maar niet hetzelfde als extreme wanhoop.![]()
Ja, doe hier ook wat aan dan:quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:12 schreef Lonaa het volgende:
.[modbreak]Zullen we niet trollen en daar allemaal op happen? Dankjewel.[/modbreak]quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
İk zag Gisteren nog een Facebook post van een vriend die naar een bruiloft was en er grapjes over maaktequote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
@:polderturk zit gewoon te trollenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Voor zulke dingen steek ik mijn kop in het zand. Horrorverhalen maken mij nog meer ongerust en helpen echt niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja dat was echt kut. Die kreten. Bbbrrrrr.....![]()
Voor zover ik weet niet. Maar ik kan het mis hebben. Al denk ik dat niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef kwiwi het volgende:
Zijn er op dit moment landen waar het aantal besmettingen terugloopt en die niet (deels) compleet op slot zijn gegaan?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Iedereen op werk zat me uit te lachen, 4 weken geleden toen ik ze vertelde wat extra boodschappen en medicijnen te hebben ingeslagenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben al weken een paniekzaaier. Ik zag dit van mijlenver aankomen. Nederland gaat ook gewoon binnenkort finaal op slot. Er is geen ontkomen aan.![]()
![]()
Weet ik, ik lees dit topic mee en meer dan eens dit richting jou horen zeggen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben al weken een paniekzaaier. Ik zag dit van mijlenver aankomen. Nederland gaat ook gewoon binnenkort finaal op slot. Er is geen ontkomen aan.
Ik zie die users de laatste tijden steeds minder hier trouwens.![]()
Linkje?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Nogmaals, in Wuhan waren dit soort filmpjes ook. 2 weken later klonken daar geen olijke liedjes meer maar wanhoopskreten heel de nacht.![]()
Correct. Maar hoelang ben je bereid onder die omstandigheden te leven? twee weken, 3 maanden, een jaar ...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:14 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ik kan geen andere niet lineaire maatregel bedenken waarmee je de exponentiële verspreiding een stevige klap geeft.
Iedere dag dat mensen rond blijven dolen is een dag die de piek groter maakt.![]()
Terecht, nog steeds.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:17 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Iedereen op werk zat me uit te lachen, 4 weken geleden toen ik ze vertelde wat extra boodschappen en medicijnen te hebben ingeslagen![]()
Google Translate (verschijnt automatisch, keuze Vertalen):quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat zegt het stuk van Marokko? ik kan het niet lezen
Marokko schort vluchten van en naar Duitsland, Nederland, België en Portugal op.
Zaterdag 14 maart, 8:10. Rabat.
Nadat Marokko had besloten de vluchten van en naar Spanje, Frankrijk en Algerije op te schorten, besloot het tot nader order vluchten van en naar Duitsland, Nederland, België en Portugal op te schorten.
In een communicatiecommuniqué werd aan het Ministerie van Buitenlandse Zaken, Afrikaanse Samenwerking en in het buitenland verblijvende Marokkanen gemeld dat de beslissing was genomen in het kader van een adviserende benadering, na de direct betrokken landen direct voorafgaand aan deze procedures te hebben geïnformeerd.
Volgens dezelfde mededeling zullen de Marokkaanse autoriteiten de situatie in verschillende landen blijven volgen en de nodige maatregelen nemen.
De officiële bron heeft de herinnering niet gemist dat "lucht- en zeevluchten zullen worden hervat wanneer deze wereldwijde gezondheidscrisis voorbij is".
Het Koninkrijk had een pakket besluiten genomen in het kader van de bestrijding van de verspreiding van het Corona-virus, waaronder de opschorting van zee- en luchtvluchten van en naar Spanje.
De vluchten naar Algerije en Frankrijk werden ook opgeschort en er werd besloten de studies op alle afdelingen en onderwijsniveaus in het land op te schorten."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Nou het klonk niet als een protest-aktie hoor?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik las dat het een geplande protestactie was omdat men de isolatie beu was.
Begrijpelijk maar niet hetzelfde als extreme wanhoop.
Het klonk als pure wanhoop.
Heb je het filmpje gezien?Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Prima oplossing toch. Selectie aan de poort. Is het meest efficiënt als je zuinig moet zijn op de bedden.
Hopelijk volgen meer ziekenhuizen.![]()
Het is een kwestie van geduld![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:17 schreef Collide het volgende:
Boeren waarschuwde voor lege schappen hebben ze toch nog hun zin gekregen![]()
![]()
Hoe gelijktijdiger hoe korter, dat zullen we eens zijn. Maja, overheid, etc.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:17 schreef _I het volgende:
[..]
Correct. Maar hoelang ben je bereid onder die omstandigheden te leven? twee weken, 3 maanden, een jaar ...
Ik best lang hoor, heb hier mijn hele leven voor getraind."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Heb het gelezen ja, alleen heb ik 'i am legend' wel eens gekeken dus ik hoop wel dat ze zorgvuldig werken, en niet alleen maar snel....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:09 schreef Spanky78 het volgende:
Ze zijn nu op zoek naar een farmaceut om dit snel op te schalen. Moet natuurlijk getest worden, maar vermoed dat dit het snelst toegelaten medicijn ooit zal worden.![]()
Hongkong, Japan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef kwiwi het volgende:
Zijn er op dit moment landen waar het aantal besmettingen terugloopt en die niet (deels) compleet op slot zijn gegaan?
Die in ieder geval![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:17 schreef Collide het volgende:
Boeren waarschuwde voor lege schappen hebben ze toch nog hun zin gekregen
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
En nog door het RIVM ookquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:17 schreef Collide het volgende:
Briljant van eenvoud![]()
![]()
Ik zit in het zelfde schuitje met ongeveer zelfde aantal jaren vast contract.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:47 schreef Kalgoorlie het volgende:
Bedenk eind december : misschien eens tijd voor iets anders. En begin deze maand aan een nieuwe baan. Focking kwetsbaar in eens vrees ik. Wat een kut timing.
Over anderhalve maand begin ik ergens anders, al is dat wel overheid en dat is DENK ik veiliger dan het bedrijfsleven, nu. Maar je hebt gewoon recht op WW en in die tijd kan je zoeken naar wat anders, in de hoop dat er niet gigantisch veel bedrijven failliet zijn en er vele duizenden mensen ook op zoek zijn naar een andere baan... dat probleem zou je ook hebben als je vorige werkgever failliet zou gaan.![]()
SK lijkt het onder controle te hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef kwiwi het volgende:
Zijn er op dit moment landen waar het aantal besmettingen terugloopt en die niet (deels) compleet op slot zijn gegaan?
Maar iedereen draagt mondkapjes, ze testen extreem veel mensen en hun maatregelen zijn redelijk vergevorderd. Denk niet dat wij dat op dat niveau hier zo snel geregeld krijgen, al is het maar vanwege de EU en alles samen enzo.![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:19 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
En nog door het RIVM ook
Briljant van eenvoud![]()
![]()
Echt te debiel voor woorden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
İk zag Gisteren nog een Facebook post van een vriend die naar een bruiloft was en er grapjes over maakte
Alle Turkse bruiloften in Nederland dienen PER DIRECT verboden te worden totdat de Coronacrisis voorbij is.![]()
Gaat wel lukken hoor. Elke farmaceut die dit snel kan gaan maken kan een enorme klapper maken. Dit kan sneller toegelaten worden dan een vaccin.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb daar geen vertrouwen in voor een farmaceut is dit niet interessant. Hoop dat ze het in eigen huis kunnen ontwikkelen. En het patent niet door verkopen aan een farmaceut die er vervolgens veel geld voor vraagt.
Daarnaast kunnen ze er een snelle thuistest mee bouwen.Whatever...![]()
Ga straks naar buiten.
Goed om jullie gekend te hebben
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Leraren klaagden over teveel werkdruk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:17 schreef Collide het volgende:
Als de scholen sluiten is dat ook getackeld.![]()
![]()
In Wuhan gaat het laatste tijdelijke ziekenhuis alweer dicht, toch knap van 15k nieuwe besmettingen in februari op 1 dag naar nu 15.
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2020 10:21:31 ]![]()
Ik denk dat het nog wel 12 tot 18 maanden gaat duren voordat er uberhaupt iets beschikbaar ietsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:20 schreef KennyPowers het volgende:
Bijna een medicijn zag ik. Het einde is in zicht.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:19 schreef _I het volgende:
[..]
SK lijkt het onder controle te hebben.
Maar iedereen draagt mondkapjes, ze testen extreem veel mensen en hun maatregelen zijn redelijk vergevorderd. Denk niet dat wij dat op dat niveau hier zo snel geregeld krijgen, al is het maar vanwege de EU en alles samen enzo.Legervoertuigen bij Belgische-Nederlandse grens schijnbaartwitter:Vrij_Denken twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:52:28Eupen 1 uur geleden België net over de Nederlandse grens bij zuid limburg grens dicht of oefening? #Covid_19 #coronavirusNederland #COVID2019NL #coronavirus #coronahulp #lockdown #CoronaOutbreak #CoronavirusPandemic https://t.co/fcpaBOeUSj reageer retweet
Voorbereidingen of is dit van die afgelaste oefening?![]()
Denk je dat je nog binnengelaten wordt daarna dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:20 schreef F1gamer het volgende:
Ga straks naar buiten.
Goed om jullie gekend te hebben"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Uiteraard. Er zijn genoeg gevallen om op te testen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:18 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
Heb het gelezen ja, alleen heb ik 'i am legend' wel eens gekeken dus ik hoop wel dat ze zorgvuldig werken, en niet alleen maar snel....Whatever...![]()
RIP AAN DE NABESTAANDEN!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:20 schreef F1gamer het volgende:
Ga straks naar buiten.
Goed om jullie gekend te hebben!!!
vosss is de naam,
In de bejaarden-zorg is de werkdruk straks ook minder hoog, vermoed ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leraren klaagden over teveel werkdruk.
Als de scholen sluiten is dat ook getackeld.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Hoe geleidelijker hoe langer. Hoe heviger hoe korter.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:18 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Hoe gelijktijdiger hoe korter, dat zullen we eens zijn. Maja, overheid, etc.
Ik best lang hoor, heb hier mijn hele leven voor getraind.
De overheid rekt de tijd om het zo kort mogelijk te maken, het is aan het individu om de tijd te rekken. Maar financiele belangen, sociale druk.. Je zal moeten werken zolang de overheid je hypotheek niet vrijstelt en geen eten brengt.![]()
En de dekking van de pensioenfondsen schiet omhoog natuurlijk. Elk nadeel heb zn voordeelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
In de bejaarden-zorg is de werkdruk straks ook minder hoog, vermoed ik.
vosss is de naam,
Grote Amerikaanse militaire oefening maakt pas op de plaats vanwege coronaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]Legervoertuigen bij Belgische-Nederlandse grens schijnbaartwitter:Vrij_Denken twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:52:28Eupen 1 uur geleden België net over de Nederlandse grens bij zuid limburg grens dicht of oefening? #Covid_19 #coronavirusNederland #COVID2019NL #coronavirus #coronahulp #lockdown #CoronaOutbreak #CoronavirusPandemic https://t.co/fcpaBOeUSj reageer retweet
De Belgen vallen ons aan vanwege Zondag met Lubach.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]Legervoertuigen bij Belgische-Nederlandse grens schijnbaartwitter:Vrij_Denken twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:52:28Eupen 1 uur geleden België net over de Nederlandse grens bij zuid limburg grens dicht of oefening? #Covid_19 #coronavirusNederland #COVID2019NL #coronavirus #coronahulp #lockdown #CoronaOutbreak #CoronavirusPandemic https://t.co/fcpaBOeUSj reageer retweet
Hier blijven ze maar met een uitgestreken gezicht roepen dat kapjes toch niet helpen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:19 schreef _I het volgende:
[..]
SK lijkt het onder controle te hebben.
Maar iedereen draagt mondkapjes, ze testen extreem veel mensen en hun maatregelen zijn redelijk vergevorderd. Denk niet dat wij dat op dat niveau hier zo snel geregeld krijgen, al is het maar vanwege de EU en alles samen enzo.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Hamsters kijken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:20 schreef F1gamer het volgende:
Ga straks naar buiten.
Goed om jullie gekend te hebben![]()
![]()
Uitlokkende posts van 'ik heb toch geliiiijjjhijk' hebben we hier niets aan.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
We verzinnen heus wel wat extra formulieren en zinloze bureaucratische procedures om het personeel in continue staat van stress te houden...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
In de bejaarden-zorg is de werkdruk straks ook minder hoog, vermoed ik.![]()
Gisteren met het gezin gaan winkelen.
Mijn vrouw zat aan allerlei kleding en andere spullen.
Ik werd er gek van.
Toen we thuiskwamen heb ik iedereen de handen laten wassen.
Winkels moeten zo een ontsmettingspompje aan de ingang hebben zodat niet alles besmet wordt.![]()
Grenzen dicht staat in het EU plan. Dat zal in Duitsland ook gaan gebeuren en hier ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:21 schreef Smack10 het volgende:
Voorbereidingen of is dit van die afgelaste oefening?
Maar dat zijn geen extreme maatregelen op sociaal gedrag, dat is om de populatie af te schermen.![]()
Dit soort posts ook niet. Zet een TR als je je ergens aan stoort. En doe een beetje aardig tegen de mods.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Uitlokkende posts van 'ik heb toch geliiiijjjhijk' hebben we hier niets aan.Sterkheidsbaas van alles.![]()
UV tunnel gevolgd door een ozon douche en een gammabronquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:23 schreef polderturk het volgende:
Ik werd er gek van.
Winkels moeten zo een ontsmettingspompje aan de ingang hebben zodat niet alles besmet wordt.![]()
Dat denk je, is nog minimaal 1-1,5 jaar voordat dat beschikbaar is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:20 schreef KennyPowers het volgende:
Bijna een medicijn zag ik. Het einde is in zicht.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Zouden die half miljoen kapjes voor NL uit Duitsland voor de artsen enzo al zijn aangekomen?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Terecht.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:48 schreef polderturk het volgende:
Amerikanen zijn de nieuwe Chinezen nu. Exporteren het virus naar Zuid-Amerika, Afrika, Azie. O.a. gevallen in Egypte, Taiwan, Z-Amerika, Centraal Amerika.
Overigens las ik gisteravond dat Trump nu ook overweegt de binnenlandse grenzen (vliegverkeer) te sluiten met California en Washington (state). Of dat al definitief is, geen idee."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Geen gehamster?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:25 schreef Jed1Gam het volgende:
Echt bizar hoe rustig t is hier in centrum Zurich.![]()
Dat jullie nog durven te winkelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:23 schreef polderturk het volgende:
Ik werd er gek van.
Winkels moeten zo een ontsmettingspompje aan de ingang hebben zodat niet alles besmet wordt.
Bikkels.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Er zijn wel directe wegverbindingen, dus de kans is groter dan nihil.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:25 schreef Greys het volgende:
Zouden die half miljoen kapjes voor NL uit Duitsland voor de artsen enzo al zijn aangekomen?![]()
![]()
Yup, want anders kunnen die niet werken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:25 schreef Greys het volgende:
Zouden die half miljoen kapjes voor NL uit Duitsland voor de artsen enzo al zijn aangekomen?
Mensen kunnen ook sjaal voor hun mond doen als soort verkapte mondkapjeFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
De grenzen in Duitsland zijn ook al dichtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:24 schreef _I het volgende:
[..]
Grenzen dicht staat in het EU plan. Dat zal in Duitsland ook gaan gebeuren en hier ook.
Maar dat zijn geen extreme maatregelen op sociaal gedrag, dat is om de populatie af te schermen.![]()
Trucks worden al tegenhouden die goederen uitvoeren uit Duitsland en de politie gaat de grens met Nederland extra in de gaten houden
Alleen Nederland is weer zo zwak om niets te doen![]()
![]()
We hebben ze niet en ook de fabrieken niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier blijven ze maar met een uitgestreken gezicht roepen dat kapjes toch niet helpen.
Ze gaan hier kijken of we ze kunnen hergebruiken. Nou dan sta je er lekker voor als land in een pandemie.
Titanic, orkestje.
Zeg gewoon eerlijk hoe de vork in de steel zit. Zodat bedrijven er op kunnen inspelen. Waarom zou iedereen daar met mondkapjes lopen. Niet voor de lol. Het is echt pathetisch, zoals wij gepiepeld worden.![]()
Ik durf alles in mijn HAZMAT suite.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat jullie nog durven te winkelen.
Bikkels.![]()
De Nederlandse overheid moet Philips dwingen ZO SNEL ALS MOGELIJK een fabriek in te richten in Nederland voor het bouwen van beademingsapparatuur.![]()
Die helpen ook niet. Het onderstaand wel maar lastig denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier blijven ze maar met een uitgestreken gezicht roepen dat kapjes toch niet helpen.
https://www.dupontnederla(...)zard-protection.html
[ Bericht 21% gewijzigd door Megumi op 14-03-2020 10:34:21 ]Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Lekker nuchter volkje. Oh wat roemden iedereen zich zelf dat ze zo nuchter zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:26 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
De grenzen in Duitsland zijn ook al dicht![]()
Trucks worden al tegenhouden die goederen uitvoeren uit Duitsland en de politie gaat de grens met Nederland extra in de gaten houden
Alleen Nederland is weer zo zwak om niets te doen![]()
Aan de andere kant van het spoor ook in het verbouwde oude industriedeel rond de blauwe toren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:25 schreef Jed1Gam het volgende:
Echt bizar hoe rustig t is hier in centrum Zurich.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Is er een overzicht van mondkapjes tekorten bij de overheid? Wil best wat importeren, maar zou fijn zijn als ik het zeker kwijt kan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:26 schreef _I het volgende:
[..]
We hebben ze niet en ook de fabrieken niet.
Ze gaan hier kijken of we ze kunnen hergebruiken. Nou dan sta je er lekker voor als land in een pandemie.
Titanic, orkestje.
Zeg gewoon eerlijk hoe de vork in de steel zit. Zodat bedrijven er op kunnen inspelen. Waarom zou iedereen daar met mondkapjes lopen. Niet voor de lol. Het is echt pathetisch, zoals wij gepiepeld worden."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Je zou eigenlijk zo gewoon een keer naar de Action moeten gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik durf alles in mijn HAZMAT suite.
Dan gewoon aan zo een gast vragen "hebben jullie die gebloemde kusenhoesjes uit de folder nog?"Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Kijk eens op de site van het RIVM, daar staat alles, zeiden ze.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:29 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Is er een overzicht van mondkapjes tekorten bij de overheid? Wil best wat importeren, maar zou fijn zijn als ik het zeker kwijt kan.![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk zo gewoon een keer naar de Action moeten gaan.
Dan gewoon aan zo een gast vragen "hebben jullie die gebloemde kusenhoesje uit de folder nog?"![]()
![]()
Nee. Ze zijn een stuk rustiger daar qua paniek.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Merken jullie dat het rustiger is op straat? Ik merk er hier niks van. Nog gewoon wandelende en fietsende mensen op straat. Het verkeer raast nog steeds over de Algerabrug richting Rotterdam.
Nog steeds dringt het niet genoeg door bij veel mensen. Echt zorgwekkend![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk zo gewoon een keer naar de Action moeten gaan.
Dan gewoon aan zo een gast vragen "hebben jullie die gebloemde kusenhoesjes uit de folder nog?"
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
In een auto kun je niemand besmetten he, dat snap je op zich?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef Markesh het volgende:
Merken jullie dat het rustiger is op straat? Ik merk er hier niks van. Nog gewoon wandelende en fietsende mensen op straat. Het verkeer raast nog steeds over de Algerabrug richting Rotterdam.
Dat bedoel ik dus. Mondkapjes productie zou al draaiende moeten zijn nu.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:26 schreef _I het volgende:
[..]
We hebben ze niet en ook de fabrieken niet.
Titanic, orkestje.
Zeg gewoon eerlijk hoe de vork in de steel zit. Zodat bedrijven er op kunnen inspelen. Waarom zou iedereen daar met mondkapjes lopen. Niet voor de lol. Het is echt pathetisch, zoals wij gepiepeld worden.
China mag ook bijspringen nu zij daar hersteld zijn.
Wat is aannemelijker, dat die chinezen er allemaal naast zitten of dat er gezegd wordt dat het niet werkt omdat we geen voorraad hebben.![]()
Je mag gewoon naar buiten hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef Markesh het volgende:
Ziekenhuis Zorgsaam Terneuzen bewaart mondkapjes, niet ondenkbaar dat ze hergebruikt moeten worden
En nee, ik heb niet de komma verkeerd gezet .....![]()
So long voor de europese eenheid.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Wat een armzalig land zijn we ook links en rechts worden we in onze kont geneukt door andere lidstaten en we staan er bij en kijken er naar![]()
Buurlanden frustreren Bruins in verdelen mondkapjes
Intussen spelen de ontwikkelingen in de buurlanden het kabinet parten. Duitsland heeft een exportverbod voor de mondkapjes in het leven geroepen. In Frankrijk zijn alle mondkapjes gevorderd door de regering zodat ze behouden blijven voor de Franse zorginstellingen.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Zelfvoorzienend zijn dus. Er moeten wel nederlandse bedrijven/fabrieken zijn die dit kunnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Wat een armzalig land zijn we ook links en rechts worden we in onze kont geneukt door andere lidstaten en we staan er bij en kijken er naar![]()
Buurlanden frustreren Bruins in verdelen mondkapjes
Intussen spelen de ontwikkelingen in de buurlanden het kabinet parten. Duitsland heeft een exportverbod voor de mondkapjes in het leven geroepen. In Frankrijk zijn alle mondkapjes gevorderd door de regering zodat ze behouden blijven voor de Franse zorginstellingen.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F![]()
Wandelen en fietsen is meestal op redelijke afstand van andere mensen. In de hamsterrij in de supermarkt aansluiten is een stukje zorgwekkender.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef Markesh het volgende:
En die leuke veilige auto kom je natuurlijk ook niet uit he!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef MCH het volgende:
[..]
In een auto kun je niemand besmetten he, dat snap je op zich?![]()
Klopt. Niemand lijkt de ernst in te zien, maar komt ook door gebagatelliseer vanuit de overheid.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef Markesh het volgende:
Nog steeds dringt het niet genoeg door bij veel mensen. Echt zorgwekkend
Merkte gisteren ook enige weerstand toen ik mij met duidelijke verkoudheidsklachten (keelpijn, neus dicht) af ging melden.![]()
Exact.quote:
Inmiddels gaat DLD toch leveren en heeft Alibaba's baas er een mln verstuurd. Maar als het aan onze regering had gelegen, kon je je mondkapjes uitschudden uit het raam en weer opdoen.
[ Bericht 68% gewijzigd door capricia op 14-03-2020 10:36:41 ]![]()
ja want je moet jezelf opsluiten in je slaapkamer..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef Markesh het volgende:
![]()
In België sluiten de HoReCa voor 3 weken de deuren, maar datwisten jullie al wss.
Voor 0:00 was het bijzonder druk in de Gentse uitgaansbeurten
Ja zo verspreid je ook makkelijk het virus![]()
![]()
KutbelgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Sneue kinderachtige verhaaltjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Mondkapjes productie zou al draaiende moeten zijn nu.
China mag ook bijspringen nu zij daar hersteld zijn.
Wat is aannemelijker, dat die chinezen er allemaal naast zitten of dat er gezegd wordt dat het niet werkt omdat we geen voorraad hebben.![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:35 schreef Belg het volgende:
[ afbeelding ]
In België sluiten de HoReCa voor 3 weken de deuren, maar datwisten jullie al wss.
![]()
KutbelgenDoet jouw regering eens wat rigoureus is het weer niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
MAG ja.quote:
Wil dat zeggen dat het ook slim is?
Vanuit Italië wordt er gesmeekt om binnen te blijven en toch blijven mensen onnodige dingen doen![]()
Ik ga gewoon naar buiten hoor. Je moet gewoon drukke plekken vermijden en niet dichtbij in contact komen met anderen. Wandeling in het bos kan dan nog prima.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef Markesh het volgende:
Europese eenheid is een illusie en dat bevestigd deze crisis nog maar eens te meerquote:![]()
Wij geen mondkapjes en ander medisch materiaal jullie niks te vreten zo zou Nederland het moeten spelen![]()
![]()
? Iets wat er niet was kan niet verdwijnen.quote:Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Volgens Merkel en het RIVM krijgt 60% van de bevolking Corona.
In China hebben 80.000 van de 1.5 miljard het gekregen, waarom geen complete lockdowns hier overal voor een paar weken?![]()
Dit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar buiten hoor. Je moet gewoon drukke plekken vermijden en niet dichtbij in contact komen met anderen. Wandeling in het bos kan dan nog prima.![]()
Tuurlijk, je kan niet van iedereen verwachten dat ze binnen gaan blijven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:36 schreef Markesh het volgende:
[..]
MAG ja.
Vanuit Italië wordt er gesmeekt om binnen te blijven en toch blijven mensen onnodige dingen doenAZ
ALKMAAR![]()
Wat is er problematisch aan naar buiten gaan als je vervolgens zorgt dat je niet in contact komt met andere mensen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:36 schreef Markesh het volgende:
[..]
MAG ja.
Vanuit Italië wordt er gesmeekt om binnen te blijven en toch blijven mensen onnodige dingen doen![]()
Dat komt en gaat in golven. Elke keer als er een nieuwe groep tot de realisatie komt wat er staat te gebeuren, zal er boosheid bij komen kijken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het gebash op de overheid nog niet klaar.
Gek?![]()
Daar zitten nu wolven. Je bent nergens veillig vrindquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar buiten hoor. Je moet gewoon drukke plekken vermijden en niet dichtbij in contact komen met anderen. Wandeling in het bos kan dan nog prima."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Het is zeer goed voor alle duidelijkheid.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Doet jouw regering eens wat rigoureus is het weer niet goed
Het is het verstand van mijn mede landgenoten die niet deugd door samen te troepen voor een nachtwinkel
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:35 schreef Belg het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
KutbelgenSowieso bijzonder dat ze die maatregelen aankondigen om op een vrijdagnacht in te laten gaan ipv gewoon per directSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Thuisbezorgd pleurt het eten voortaan ook gewoon op de stoep:quote:In response to recent global developments related to the Coronavirus, we will now offer no-contact delivery for online paid orders. If you would like to use this service, you just need to select an online payment method. The courier will ring the doorbell and leave your order at the door.
We are looking forward to providing you with a seamless food delivery experience.
Kind regards,
Thuisbezorgd.nl"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Op zich, als ik ergens naar toe rij en iets ga doen.. Prima toch? Als het helemaal tot stilstand moet komen dan moeten ze een lockdown instellen voor heel het land. Deze week fiets ik ook nog een paar keer. Want werken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:36 schreef Markesh het volgende:
[..]
MAG ja.
Daarom snap ik een complete lockdown ook niet. Grote drukke steden als wuhan enzo, misschien, maar ik zie niet hoe je dit virus verspreid in een bos.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar buiten hoor. Je moet gewoon drukke plekken vermijden en niet dichtbij in contact komen met anderen. Wandeling in het bos kan dan nog prima.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik vind het echt heel heel erg zorgwekkend hoe de gemiddelde Nederlander hier mee omgaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. Niemand lijkt de ernst in te zien, maar komt ook door gebagatelliseer vanuit de overheid.
Merkte gisteren ook enige weerstand toen ik mij met duidelijke verkoudheidsklachten (keelpijn, neus dicht) af ging melden.
Het blijft voor velen de ver van hun bed show![]()
Mensen die in hun eentje een boswandeling gaan maken zien de ernst waarom precies niet in?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:39 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel heel erg zorgwekkend hoe de gemiddelde Nederlander hier mee omgaat.
Het blijft voor velen de ver van hun bed show![]()
Als het kan, ga lekker naar buiten. Straks moet je verplicht binnenzitten als het in je buurt uitbreekt en dan wil je graag naar buiten.![]()
Het is allemaal de schuld van Rutte!!1!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:37 schreef _I het volgende:
[..]
Dat komt en gaat in golven. Elke keer als er een nieuwe groep tot de realisatie komt wat er staat te gebeuren, zal er boosheid bij komen kijken.
Gek?
Hij brengt de hele wereld naar de ratteAZ
ALKMAAR![]()
Dit mag in Italie toch ook niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Mensen die in hun eentje een boswandeling gaan maken zien de ernst waarom precies niet in?![]()
Net ook even weggeweest. Opvallend rustig, kom langs een tuincentrum: Vrijwel lege parkeerplaats. Sportschool: parkeerplaats leeg. Wachten voor spoorwegovergang: Trein komt leeg voorbij. Rijd langs supermarkt: Parkeerplaats bomvol
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Dat zijn smerige verspreiders.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Mensen die in hun eentje een boswandeling gaan maken zien de ernst waarom precies niet in?
Vakman pur sang![]()
Ik durf niet eens te laten bezorgenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:38 schreef Tyr80 het volgende:
Thuisbezorgd pleurt het eten voortaan ook gewoon op de stoep:
[..]Je weet niet hoe gezond degene is die het net klaar heeft staan maken.
![]()
Je kan gewoon overal lopen,fietsen rijden toch? Zolang je je niet naar drukke plekken gaat is er niks aan de hand.
Ik ga er hierbij vanuit dat het niet dusdanig airborne is dat het uren in de lucht zweeft zodra iemand op straat niest of hoest.![]()
Ik ga zo naar het strand ff lekker uitwaaienquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:39 schreef _I het volgende:
Als het kan, ga lekker naar buiten. Straks moet je verplicht binnenzitten als het in je buurt uitbreekt en dan wil je graag naar buiten.
Supermarkten vermijd ik op dit tijdstip![]()
![]()
Dat is niet het probleem maar je maakt mij niet wijs dat al die mensen alleen van a naar b gaan en niet in contact komen met anderenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat is er problematisch aan naar buiten gaan als je vervolgens zorgt dat je niet in contact komt met andere mensen?![]()
![]()
Met een beetje pech gaat je mountainbike ritje morgenvroeg niet door, zit je opgescheept met de vrouw waar je een paar kids mee hebt.quote:![]()
Weet niet en anders denk ik eerder omdat binnen is binnen duidelijk is voor mensen en ze anders toch weer domme dingen gaan doen. Niet omdat een boswandeling in je eentje nou echt besmettingsgevaar met zich mee brengt (of mensen moeten dat ook weer massaal gaan doen, net zoals hamsteren).quote:![]()
Nogmaals...ik heb het niet over een boswandeling.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Mensen die in hun eentje een boswandeling gaan maken zien de ernst waarom precies niet in?![]()
Lekker neuken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Met een beetje pech gaat je mountainbike ritje morgenvroeg niet door, zit je opgescheept met de vrouw waar je een paar kids mee hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Terwijl afstand houden voldoende is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:38 schreef Tyr80 het volgende:
[..]Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Klinkt als een verstandig besluit. Er is echt een middenweg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:40 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik ga zo naar het strand ff lekker uitwaaien
Supermarkten vermijd ik op dit tijdstip
Normaal kan je ook van alles gebeuren en die risico's neem je al je hele leven. Het duurt even, maar dan wordt dit net zoiets.![]()
Is al geschiedt, maar we rijden toch op gpsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Met een beetje pech gaat je mountainbike ritje morgenvroeg niet door, zit je opgescheept met de vrouw waar je een paar kids mee hebt.
Vakman pur sang![]()
Dat soort dingen ook idd. Zoveel vraagtekens nog. Stel iemand die hey bereid heeft het. Is het dan weg bij bakken in de oven? Stel het komt wel op bereid eten, hoelang blijft het dan erop?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik durf niet eens te laten bezorgenJe weet niet hoe gezond degene is die het net klaar heeft staan maken.
En dan heb je nog de doos die via de bezorger wellicht onder zit.![]()
Corona is "a way of life" gewordenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Weet niet en anders denk ik eerder omdat binnen is binnen duidelijk is voor mensen en ze anders toch weer domme dingen gaan doen. Niet omdat een boswandeling in je eentje nou echt besmettingsgevaar met zich mee brengt (of mensen moeten dat ook weer massaal gaan doen, net zoals hamsteren).![]()
![]()
Ik ga toch echt niet binnen blijven met een kind.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:41 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem maar je maakt mij niet wijs dat al die mensen alleen van a naar b gaan en niet in contact komen met anderen
Gewoon lekker het bos in en uitrazen. En een bakkie koffie ergens bij een bosspeeltuin."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Maar wel over mensen op de fiets of die wandelen. An sich is dat geen enkel probleem... Wat wel een probleem is dat ze waarschijnlijk onderweg zijn naar een overvolle supermarkt..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:42 schreef Markesh het volgende:
[..]
Nogmaals...ik heb het niet over een boswandeling.
Alleen ik blijf gewoon lekker buiten lopen en fietsen hoor. Ga me niet naar binnen laten jagen omdat een paar paranoïde types me niet vertrouwen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2020 10:44:48 ]![]()
Nou ja als je met zulke simpele oplossingen de verspreiding kan tegengaan is dat prima toch. Het restaurant heeft inkomsten en jij hebt je eten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Terwijl afstand houden voldoende is.![]()
Gewoon thermoskan met eigen koffie of thee meebrengen je weet nooit wie er met zijn bek aan dat kopje heeft gezetenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ga toch echt niet binnen blijven met een kind.
Gewoon lekker het bos in en uitrazen. En een bakkie koffie ergens bij een bosspeeltuin.![]()
![]()
Is zo’n Ring deurbel toch nog wel handig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:38 schreef Tyr80 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik woon in een trappenhal en zit in de manke Nelis modus nu dus best vervelend dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja als je met zulke simpele oplossingen de verspreiding kan tegengaan is dat prima toch. Het restaurant heeft inkomsten en jij hebt je eten.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Welke eerdere petitie is tot nu toe succesvol geweest in aanpassen van beleid? ...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef proud_mami het volgende:
Ik heb dit topic gestart: COR / Petitie starten voor strengere maatregelen?
Ik hoor graag jullie mening ...![]()
Een medewerker van de KLM is in Taiwan positief getest op COVID-19
Klappen zullen blijven komen voor KLM voorlopig...
ad.nlOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Als er nou alleen nog een link was met je apple wallet zou het helemaal ideaal zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is zo’n Ring deurbel toch nog wel handig.![]()
14de verdieping met liften hierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik woon in een trappenhal en zit in de manke Nelis modus nu dus best vervelend dan.![]()
![]()
Gewoon nog lekker weken doorblijven vliegen op China, Iran en Italiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Een medewerker van de KLM is in Taiwan positief getest op COVID-19
Klappen zullen blijven komen voor KLM voorlopig...
ad.nl
Alles voor de money bij KLM![]()
![]()
Italie nog steeds? Nee toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:49 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Gewoon nog lekker weken doorblijven vliegen op China, Iran en Italie
Alles voor de money bij KLMOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
De apotheek kwam wel gewoon naar boven. Wel gezegd even wat afstand houden en zet het pakje maar neer.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:47 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
14de verdieping met liften hierWordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Jij bent wel goedgelovig en positief. Houden zo!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:37 schreef Za het volgende:
Volgens Merkel en het RIVM krijgt 60% van de bevolking Corona.
In China hebben 80.000 van de 1.5 miljard het gekregen![]()
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Zijn ze pas gestopt mee 2 dagen geleden ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Italie nog steeds? Nee toch?![]()
![]()
Dan alsnog heb je parts nodig om ze te maken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:29 schreef polderturk het volgende:
De Nederlandse overheid moet Philips dwingen ZO SNEL ALS MOGELIJK een fabriek in te richten in Nederland voor het bouwen van beademingsapparatuur.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: