Is rustig hier, wel mooi weerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:13 schreef pvdplanet het volgende:
Ben nu onderweg in Zwitserland, alle skigebieden per direct gesloten. Geluk gehad! Op de snelweg is het super rustig, nog nooit meegemaakt dit.
In alle anderen landen worden horeca, scholen het luchtruim en grenzen gesloten.quote:
Na een ingrijpende operatie kunnen vitale functies ook uitvallen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn pa heeft niet al te lang geleden een hartaanval gehad en moest een nachtje op de IC, wat volgens de dokter protocol was. Ik reageerde slechts op dat iemand zei dat je daar pas terecht kwam als functies of organen dreigen uit te vallen, wat onzin is
Spreek je puur uit eigen ervaring? Vandaag en morgen is er geen spits, maar die van mij zaten vrijdag nog echt wel vol.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er waren geen volle spitstreinen meer. Gisteravond en vanmorgen ook vrijwel leeg.
Biedt werkgever bescherming?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:25 schreef Tris het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk vrij gister maar is uit eigen beweging heen gegaan om te helpen.
Ik ligt iets toe wat verband heeft met mensen die opgenomen worden voor op de IC voor Corona debiel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:24 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Kan je niet ergens anders een apart hartaanval topic aanmaken, hier gaat het over het coronavirus![]()
Appels met peren vergelijken
In China is het toch ook zo goed als voorbij, en geen miljoenen gestorven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:15 schreef _I het volgende:
Als je wil dat er gekozen wordt voor de humane kant en er zo weinig mogelijk mensen komen te overlijden, dan mogen er nooit meer dan zo'n 250 mensen tegelijk in het ziekenhuis liggen.
Als het virus door zo'n 12 mln mensen moet gaan, met 5% die op de IC komt, dan moeten er 600.000 behandeld worden op de IC.
Of, we doen het gewoon goed zoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:27 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
In alle anderen landen worden horeca, scholen het luchtruim en grenzen gesloten.
Het is een crisissituatie gewoon duidelijk zijn en alles opslot gooien
Nee, hij was bij kennis maar ze wilden zijn situatie monitoren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Na een ingrijpende operatie kunnen vitale functies ook uitvallen.
Heeft je vader niet een hartstilstand gehad?
En nu hou ik er over op. Je kunt het allemaal makkelijk opzoeken.
Waarom straks? Nu gaan, zit je over een uurtje lekker thuis te draaien.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:29 schreef PzKpfw het volgende:
Fuck moet straks nog naar de supermarkt voor wat avondeten. Hoop niet dat allees voor m'n neus wordt weg gegraaid.
Ik begreep dat die hamsteridioterie in Italie na een dag of 3 afnam. Toen was de grootste hysterie daarmee voorbij. Maar ik weet niet of dat waar is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Heel nobel natuurlijk, maar zonder zijn hulp had die supermarkt ook gewoon goeddeels gevuld geweest. Om supermarktmedewerkers als helden te bestempelen gaat me wat ver.
Over anderhalve week kunnen we onze zorgprofs als helden bestempelen.
In China hebben ze ook hele r drastische maatregelen getroffen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:28 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
In China is het toch ook zo goed als voorbij, en geen miljoenen gestorven.
Dus kom niet met die onzin.
Na 500 posts hierover sla je de plank nog steeds volkomen misquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ligt iets toe wat verband heeft met mensen die opgenomen worden voor op de IC voor Corona debiel.
Staat op zijn instagram.quote:
Wel jaren terug met slangetjes in de neus aan een zuurstoffles gehangen op een normale afdeling vanwege een longontstekkingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, hij was bij kennis maar ze wilden zijn situatie monitoren.
Die mensen met corona zullen wel aan de beademing moeten, kan dat überhaupt op een normale afdeling (permanente beademing) ?
Ja gaat het in Nederland ook heen, wees maar niet ongerust.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
In China hebben ze ook hele r drastische maatregelen getroffen.
Draaien? Ik ben geen DJ.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:30 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Waarom straks? Nu gaan, zit je over een uurtje lekker thuis te draaien.
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:31 schreef kwiwi het volgende:
Thuiswerken, sociale bijeenkomsten die worden afgezegd.. ik heb echt nul sociaal leven over ineens (woon ook alleen), waar ik toch wel een beetje depressief van word. Al helemaal als ik eraan denk dat dit nog wel even kan duren..
Ben ik de enige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |