Iedereen met een beetje verstand zag dit zo half februari al aankomenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben al weken een paniekzaaier. Ik zag dit van mijlenver aankomen. Nederland gaat ook gewoon binnenkort finaal op slot. Er is geen ontkomen aan.
Prima oplossing toch. Selectie aan de poort. Is het meest efficiënt als je zuinig moet zijn op de bedden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:11 schreef vosss het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/c(...)ent-op-parkeerplaats
Voor die mensen is het dan al te laat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou zeggen test het maar op mensen die besmet en kansloos zijn.
Zeker goeie oplossing. Maargoed, van een academisch ziekenhuis mag je zoiets ook wel verwachten imoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Prima oplossing toch. Selectie aan de poort. Is het meest efficiënt als je zuinig moet zijn op de bedden.
Ik las dat het een geplande protestactie was omdat men de isolatie beu was.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja dat was echt kut. Die kreten. Bbbrrrrr.....
Ja, doe hier ook wat aan dan:quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:12 schreef Lonaa het volgende:
.[modbreak]Zullen we niet trollen en daar allemaal op happen? Dankjewel.[/modbreak]
quote:
İk zag Gisteren nog een Facebook post van een vriend die naar een bruiloft was en er grapjes over maaktequote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
@:polderturk zit gewoon te trollen
Voor zulke dingen steek ik mijn kop in het zand. Horrorverhalen maken mij nog meer ongerust en helpen echt niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja dat was echt kut. Die kreten. Bbbrrrrr.....
Voor zover ik weet niet. Maar ik kan het mis hebben. Al denk ik dat niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef kwiwi het volgende:
Zijn er op dit moment landen waar het aantal besmettingen terugloopt en die niet (deels) compleet op slot zijn gegaan?
Iedereen op werk zat me uit te lachen, 4 weken geleden toen ik ze vertelde wat extra boodschappen en medicijnen te hebben ingeslagenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben al weken een paniekzaaier. Ik zag dit van mijlenver aankomen. Nederland gaat ook gewoon binnenkort finaal op slot. Er is geen ontkomen aan.
Weet ik, ik lees dit topic mee en meer dan eens dit richting jou horen zeggen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Nogmaals, in Wuhan waren dit soort filmpjes ook. 2 weken later klonken daar geen olijke liedjes meer maar wanhoopskreten heel de nacht.
Correct. Maar hoelang ben je bereid onder die omstandigheden te leven? twee weken, 3 maanden, een jaar ...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:14 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ik kan geen andere niet lineaire maatregel bedenken waarmee je de exponentiële verspreiding een stevige klap geeft.
Iedere dag dat mensen rond blijven dolen is een dag die de piek groter maakt.
Terecht, nog steeds.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:17 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Iedereen op werk zat me uit te lachen, 4 weken geleden toen ik ze vertelde wat extra boodschappen en medicijnen te hebben ingeslagen
Google Translate (verschijnt automatisch, keuze Vertalen):quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat zegt het stuk van Marokko? ik kan het niet lezen
Nou het klonk niet als een protest-aktie hoor?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik las dat het een geplande protestactie was omdat men de isolatie beu was.
Begrijpelijk maar niet hetzelfde als extreme wanhoop.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Prima oplossing toch. Selectie aan de poort. Is het meest efficiënt als je zuinig moet zijn op de bedden.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:17 schreef Collide het volgende:
Boeren waarschuwde voor lege schappen hebben ze toch nog hun zin gekregen
Hoe gelijktijdiger hoe korter, dat zullen we eens zijn. Maja, overheid, etc.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:17 schreef _I het volgende:
[..]
Correct. Maar hoelang ben je bereid onder die omstandigheden te leven? twee weken, 3 maanden, een jaar ...
Heb het gelezen ja, alleen heb ik 'i am legend' wel eens gekeken dus ik hoop wel dat ze zorgvuldig werken, en niet alleen maar snel....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:09 schreef Spanky78 het volgende:
Positief nieuws. In Rotterdam (ism uni Utrecht) hebben ze een antilichaam gevonden van dit virus.
Ze zijn nu op zoek naar een farmaceut om dit snel op te schalen. Moet natuurlijk getest worden, maar vermoed dat dit het snelst toegelaten medicijn ooit zal worden.
Hongkong, Japan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef kwiwi het volgende:
Zijn er op dit moment landen waar het aantal besmettingen terugloopt en die niet (deels) compleet op slot zijn gegaan?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:17 schreef Collide het volgende:
En nog door het RIVM ookquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:17 schreef Collide het volgende:
Ik zit in het zelfde schuitje met ongeveer zelfde aantal jaren vast contract.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:47 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gvd, 8 jaar vast contract.
Bedenk eind december : misschien eens tijd voor iets anders. En begin deze maand aan een nieuwe baan. Focking kwetsbaar in eens vrees ik. Wat een kut timing.
SK lijkt het onder controle te hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:19 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
En nog door het RIVM ook
Briljant van eenvoud
Echt te debiel voor woorden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
İk zag Gisteren nog een Facebook post van een vriend die naar een bruiloft was en er grapjes over maakte
Gaat wel lukken hoor. Elke farmaceut die dit snel kan gaan maken kan een enorme klapper maken. Dit kan sneller toegelaten worden dan een vaccin.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb daar geen vertrouwen in voor een farmaceut is dit niet interessant. Hoop dat ze het in eigen huis kunnen ontwikkelen. En het patent niet door verkopen aan een farmaceut die er vervolgens veel geld voor vraagt.
Leraren klaagden over teveel werkdruk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:17 schreef Collide het volgende:
Ik denk dat het nog wel 12 tot 18 maanden gaat duren voordat er uberhaupt iets beschikbaar ietsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:20 schreef KennyPowers het volgende:
Bijna een medicijn zag ik. Het einde is in zicht.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:19 schreef _I het volgende:
[..]
SK lijkt het onder controle te hebben.
Maar iedereen draagt mondkapjes, ze testen extreem veel mensen en hun maatregelen zijn redelijk vergevorderd. Denk niet dat wij dat op dat niveau hier zo snel geregeld krijgen, al is het maar vanwege de EU en alles samen enzo.
Legervoertuigen bij Belgische-Nederlandse grens schijnbaartwitter:Vrij_Denken twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:52:28Eupen 1 uur geleden België net over de Nederlandse grens bij zuid limburg grens dicht of oefening? #Covid_19 #coronavirusNederland #COVID2019NL #coronavirus #coronahulp #lockdown #CoronaOutbreak #CoronavirusPandemic https://t.co/fcpaBOeUSj reageer retweet
Denk je dat je nog binnengelaten wordt daarna dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:20 schreef F1gamer het volgende:
Ga straks naar buiten.
Goed om jullie gekend te hebben
Uiteraard. Er zijn genoeg gevallen om op te testen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:18 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
Heb het gelezen ja, alleen heb ik 'i am legend' wel eens gekeken dus ik hoop wel dat ze zorgvuldig werken, en niet alleen maar snel....
RIP AAN DE NABESTAANDEN!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:20 schreef F1gamer het volgende:
Ga straks naar buiten.
In de bejaarden-zorg is de werkdruk straks ook minder hoog, vermoed ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leraren klaagden over teveel werkdruk.
Als de scholen sluiten is dat ook getackeld.
Hoe geleidelijker hoe langer. Hoe heviger hoe korter.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:18 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Hoe gelijktijdiger hoe korter, dat zullen we eens zijn. Maja, overheid, etc.
Ik best lang hoor, heb hier mijn hele leven voor getraind.
En de dekking van de pensioenfondsen schiet omhoog natuurlijk. Elk nadeel heb zn voordeelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
In de bejaarden-zorg is de werkdruk straks ook minder hoog, vermoed ik.
Grote Amerikaanse militaire oefening maakt pas op de plaats vanwege coronaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]Legervoertuigen bij Belgische-Nederlandse grens schijnbaartwitter:Vrij_Denken twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:52:28Eupen 1 uur geleden België net over de Nederlandse grens bij zuid limburg grens dicht of oefening? #Covid_19 #coronavirusNederland #COVID2019NL #coronavirus #coronahulp #lockdown #CoronaOutbreak #CoronavirusPandemic https://t.co/fcpaBOeUSj reageer retweet
Voorbereidingen of is dit van die afgelaste oefening?
De Belgen vallen ons aan vanwege Zondag met Lubach.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]Legervoertuigen bij Belgische-Nederlandse grens schijnbaartwitter:Vrij_Denken twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:52:28Eupen 1 uur geleden België net over de Nederlandse grens bij zuid limburg grens dicht of oefening? #Covid_19 #coronavirusNederland #COVID2019NL #coronavirus #coronahulp #lockdown #CoronaOutbreak #CoronavirusPandemic https://t.co/fcpaBOeUSj reageer retweet
Voorbereidingen of is dit van die afgelaste oefening?
Hier blijven ze maar met een uitgestreken gezicht roepen dat kapjes toch niet helpen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:19 schreef _I het volgende:
[..]
SK lijkt het onder controle te hebben.
Maar iedereen draagt mondkapjes, ze testen extreem veel mensen en hun maatregelen zijn redelijk vergevorderd. Denk niet dat wij dat op dat niveau hier zo snel geregeld krijgen, al is het maar vanwege de EU en alles samen enzo.
Hamsters kijken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:20 schreef F1gamer het volgende:
Ga straks naar buiten.
Uitlokkende posts van 'ik heb toch geliiiijjjhijk' hebben we hier niets aan.quote:
We verzinnen heus wel wat extra formulieren en zinloze bureaucratische procedures om het personeel in continue staat van stress te houden...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
In de bejaarden-zorg is de werkdruk straks ook minder hoog, vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |