Grenzen dicht staat in het EU plan. Dat zal in Duitsland ook gaan gebeuren en hier ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]Legervoertuigen bij Belgische-Nederlandse grens schijnbaartwitter:Vrij_Denken twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:52:28Eupen 1 uur geleden België net over de Nederlandse grens bij zuid limburg grens dicht of oefening? #Covid_19 #coronavirusNederland #COVID2019NL #coronavirus #coronahulp #lockdown #CoronaOutbreak #CoronavirusPandemic https://t.co/fcpaBOeUSj reageer retweet
Voorbereidingen of is dit van die afgelaste oefening?
Dit soort posts ook niet. Zet een TR als je je ergens aan stoort. En doe een beetje aardig tegen de mods.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Uitlokkende posts van 'ik heb toch geliiiijjjhijk' hebben we hier niets aan.
UV tunnel gevolgd door een ozon douche en een gammabronquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:23 schreef polderturk het volgende:
Gisteren met het gezin gaan winkelen.
Mijn vrouw zat aan allerlei kleding en andere spullen.
Ik werd er gek van.
Toen we thuiskwamen heb ik iedereen de handen laten wassen.
Winkels moeten zo een ontsmettingspompje aan de ingang hebben zodat niet alles besmet wordt.
Dat denk je, is nog minimaal 1-1,5 jaar voordat dat beschikbaar is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:20 schreef KennyPowers het volgende:
Bijna een medicijn zag ik. Het einde is in zicht.
Terecht.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:48 schreef polderturk het volgende:
twitter:TravisAllen02 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 01:21:36BREAKING: Mexico is considering closing their border with the US to prevent Americans from bringing Coronavirus to Mexico.
How the tables have turned! reageer retweet
Geen gehamster?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:25 schreef Jed1Gam het volgende:
Echt bizar hoe rustig t is hier in centrum Zurich.
Dat jullie nog durven te winkelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:23 schreef polderturk het volgende:
Gisteren met het gezin gaan winkelen.
Mijn vrouw zat aan allerlei kleding en andere spullen.
Ik werd er gek van.
Toen we thuiskwamen heb ik iedereen de handen laten wassen.
Winkels moeten zo een ontsmettingspompje aan de ingang hebben zodat niet alles besmet wordt.
Er zijn wel directe wegverbindingen, dus de kans is groter dan nihil.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:25 schreef Greys het volgende:
Zouden die half miljoen kapjes voor NL uit Duitsland voor de artsen enzo al zijn aangekomen?
Yup, want anders kunnen die niet werken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:25 schreef Greys het volgende:
Zouden die half miljoen kapjes voor NL uit Duitsland voor de artsen enzo al zijn aangekomen?
De grenzen in Duitsland zijn ook al dichtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:24 schreef _I het volgende:
[..]
Grenzen dicht staat in het EU plan. Dat zal in Duitsland ook gaan gebeuren en hier ook.
Maar dat zijn geen extreme maatregelen op sociaal gedrag, dat is om de populatie af te schermen.
We hebben ze niet en ook de fabrieken niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier blijven ze maar met een uitgestreken gezicht roepen dat kapjes toch niet helpen.
Ik durf alles in mijn HAZMAT suite.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat jullie nog durven te winkelen.
Bikkels.
Die helpen ook niet. Het onderstaand wel maar lastig denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier blijven ze maar met een uitgestreken gezicht roepen dat kapjes toch niet helpen.
Lekker nuchter volkje. Oh wat roemden iedereen zich zelf dat ze zo nuchter zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:26 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
De grenzen in Duitsland zijn ook al dicht![]()
Trucks worden al tegenhouden die goederen uitvoeren uit Duitsland en de politie gaat de grens met Nederland extra in de gaten houden
Alleen Nederland is weer zo zwak om niets te doen
Aan de andere kant van het spoor ook in het verbouwde oude industriedeel rond de blauwe toren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:25 schreef Jed1Gam het volgende:
Echt bizar hoe rustig t is hier in centrum Zurich.
Is er een overzicht van mondkapjes tekorten bij de overheid? Wil best wat importeren, maar zou fijn zijn als ik het zeker kwijt kan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:26 schreef _I het volgende:
[..]
We hebben ze niet en ook de fabrieken niet.
Ze gaan hier kijken of we ze kunnen hergebruiken. Nou dan sta je er lekker voor als land in een pandemie.
Titanic, orkestje.
Zeg gewoon eerlijk hoe de vork in de steel zit. Zodat bedrijven er op kunnen inspelen. Waarom zou iedereen daar met mondkapjes lopen. Niet voor de lol. Het is echt pathetisch, zoals wij gepiepeld worden.
Je zou eigenlijk zo gewoon een keer naar de Action moeten gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik durf alles in mijn HAZMAT suite.
Kijk eens op de site van het RIVM, daar staat alles, zeiden ze.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:29 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Is er een overzicht van mondkapjes tekorten bij de overheid? Wil best wat importeren, maar zou fijn zijn als ik het zeker kwijt kan.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk zo gewoon een keer naar de Action moeten gaan.
Dan gewoon aan zo een gast vragen "hebben jullie die gebloemde kusenhoesje uit de folder nog?"
Nee. Ze zijn een stuk rustiger daar qua paniek.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk zo gewoon een keer naar de Action moeten gaan.
Dan gewoon aan zo een gast vragen "hebben jullie die gebloemde kusenhoesjes uit de folder nog?"
In een auto kun je niemand besmetten he, dat snap je op zich?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef Markesh het volgende:
Merken jullie dat het rustiger is op straat? Ik merk er hier niks van. Nog gewoon wandelende en fietsende mensen op straat. Het verkeer raast nog steeds over de Algerabrug richting Rotterdam.
Nog steeds dringt het niet genoeg door bij veel mensen. Echt zorgwekkend
Dat bedoel ik dus. Mondkapjes productie zou al draaiende moeten zijn nu.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:26 schreef _I het volgende:
[..]
We hebben ze niet en ook de fabrieken niet.
Ze gaan hier kijken of we ze kunnen hergebruiken. Nou dan sta je er lekker voor als land in een pandemie.
Titanic, orkestje.
Zeg gewoon eerlijk hoe de vork in de steel zit. Zodat bedrijven er op kunnen inspelen. Waarom zou iedereen daar met mondkapjes lopen. Niet voor de lol. Het is echt pathetisch, zoals wij gepiepeld worden.
Je mag gewoon naar buiten hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef Markesh het volgende:
Merken jullie dat het rustiger is op straat? Ik merk er hier niks van. Nog gewoon wandelende en fietsende mensen op straat. Het verkeer raast nog steeds over de Algerabrug richting Rotterdam.
So long voor de europese eenheid.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Wat een armzalig land zijn we ook links en rechts worden we in onze kont geneukt door andere lidstaten en we staan er bij en kijken er naar![]()
Buurlanden frustreren Bruins in verdelen mondkapjes
Intussen spelen de ontwikkelingen in de buurlanden het kabinet parten. Duitsland heeft een exportverbod voor de mondkapjes in het leven geroepen. In Frankrijk zijn alle mondkapjes gevorderd door de regering zodat ze behouden blijven voor de Franse zorginstellingen.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Zelfvoorzienend zijn dus. Er moeten wel nederlandse bedrijven/fabrieken zijn die dit kunnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Wat een armzalig land zijn we ook links en rechts worden we in onze kont geneukt door andere lidstaten en we staan er bij en kijken er naar![]()
Buurlanden frustreren Bruins in verdelen mondkapjes
Intussen spelen de ontwikkelingen in de buurlanden het kabinet parten. Duitsland heeft een exportverbod voor de mondkapjes in het leven geroepen. In Frankrijk zijn alle mondkapjes gevorderd door de regering zodat ze behouden blijven voor de Franse zorginstellingen.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Wandelen en fietsen is meestal op redelijke afstand van andere mensen. In de hamsterrij in de supermarkt aansluiten is een stukje zorgwekkender.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef Markesh het volgende:
En die leuke veilige auto kom je natuurlijk ook niet uit he!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef MCH het volgende:
[..]
In een auto kun je niemand besmetten he, dat snap je op zich?
Klopt. Niemand lijkt de ernst in te zien, maar komt ook door gebagatelliseer vanuit de overheid.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef Markesh het volgende:
Exact.quote:
ja want je moet jezelf opsluiten in je slaapkamer..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef Markesh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Sneue kinderachtige verhaaltjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Mondkapjes productie zou al draaiende moeten zijn nu.
China mag ook bijspringen nu zij daar hersteld zijn.
Wat is aannemelijker, dat die chinezen er allemaal naast zitten of dat er gezegd wordt dat het niet werkt omdat we geen voorraad hebben.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:35 schreef Belg het volgende:
[ afbeelding ]
In België sluiten de HoReCa voor 3 weken de deuren, maar datwisten jullie al wss.
Voor 0:00 was het bijzonder druk in de Gentse uitgaansbeurten
Ja zo verspreid je ook makkelijk het virus![]()
![]()
KutbelgenDoet jouw regering eens wat rigoureus is het weer niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MAG ja.quote:
Ik ga gewoon naar buiten hoor. Je moet gewoon drukke plekken vermijden en niet dichtbij in contact komen met anderen. Wandeling in het bos kan dan nog prima.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef Markesh het volgende:
Europese eenheid is een illusie en dat bevestigd deze crisis nog maar eens te meerquote:
? Iets wat er niet was kan niet verdwijnen.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar buiten hoor. Je moet gewoon drukke plekken vermijden en niet dichtbij in contact komen met anderen. Wandeling in het bos kan dan nog prima.
Tuurlijk, je kan niet van iedereen verwachten dat ze binnen gaan blijven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:36 schreef Markesh het volgende:
[..]
MAG ja.
Wil dat zeggen dat het ook slim is?
Vanuit Italië wordt er gesmeekt om binnen te blijven en toch blijven mensen onnodige dingen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |