haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
i knowquote:
maar hoeft niet
ik hoeft dat niet het maakt mij niks uit'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
LeukeTT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nu nog een mooi glitter plaatje in de op @devzero'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
dat idee had ik, daarom maar gekaaptquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
i know
maar hoeft niet
ik hoeft dat niet het maakt mij niks uit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:56 schreef devzero het volgende:
[..]
dat idee had ik, daarom maar gekaapt
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
tijd vliegt
waaaaaaaaaaaar gaat de tijd toch heen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt al plannen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
gaat het morgen mooi weer worden?
ff checken![]()
Ik wens jullie nog een een prettige nacht!
Bedankt voor het aangenaam gezelschap
En voor later, welterusten![]()
![]()
Slaap ze jippiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:00 schreef Jippie68 het volgende:
Weltrusten jippiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:00 schreef Jippie68 het volgende:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
ja.quote:
ik heb zaadjes geplant
en het groeit al zo leuk, ik ben helemaal gelukkig. Ik heb een kweekbak voor buiten gekocht. Op gegeven moment moet dat buiten komen te staan en ik ga kijken hoe ik dat ga invullen en op welke plek het de meeste zon krijgt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
slaap lekker glitterqueenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:00 schreef Jippie68 het volgende:
En voor later, welterusten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ga binnen nu en een half uur ook wel een keer naar bed
Wat ga je allemaal kweken?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja.
ik heb zaadjes geplant
en het groeit al zo leuk, ik ben helemaal gelukkig. Ik heb een kweekbak voor buiten gekocht. Op gegeven moment moet dat buiten komen te staan en ik ga kijken hoe ik dat ga invullen en op welke plek het meeste zon krijgt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik begin simpel.quote:
ik heb gekocht ik ga even plaatje zoeken. moment'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wat voor plantjes?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja.
ik heb zaadjes geplant
en het groeit al zo leuk, ik ben helemaal gelukkig. Ik heb een kweekbak voor buiten gekocht. Op gegeven moment moet dat buiten komen te staan en ik ga kijken hoe ik dat ga invullen en op welke plek het meeste zon krijgt.
Ik heb afgelopen weekend een paar tomatenplantjes geplant. Jammer dat je altijd zo lang moet wachten tot er tomaten aan komen![]()
![]()
Als het wiet is mag je dat ook gewoon zeggen hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik begin simpel.
ik heb gekocht ik ga even plaatje zoeken. moment![]()
![]()
Trusten Jippie,tot morgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:00 schreef Jippie68 het volgende:
En voor later, welterusten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hahah i wishquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het wiet is mag je dat ook gewoon zeggen hoor
begin daar niet aan maar dat is ook wel een werk uiteindelijk. Wel bij andere mensen gezien maar dat duurt ook lang en dat knippen en drogen en dat je goeie toppen krijg allemaal gedoe. Kost veel stroom (als je binnen een kast hebt) en buiten het risico voor rovers
ik zoek het plaatje even wat had tijdje terug die geplaatst moment'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Knippen vond ik altijd wel leuk werk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hahah i wish
begin daar niet aan maar dat is ook wel een werk uiteindelijk. Wel bij andere mensen gezien maar dat duurt ook lang en dat knippen en drogen en dat je goeie toppen krijg allemaal gedoe. Kost veel stroom (als je binnen een kast hebt) en buiten het risico voor rovers
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wacht wat doe ik moeilijk ik weet het al geduld even
ja dat is wel leuk maar tijdrovendquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Knippen vond ik altijd wel leuk werk.
en het plakt
Achterover? Geen pijn?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:06 schreef mario390 het volgende:
boah nu heb ik bij de pctafel in halfslaap bijna
en kopsalto geslagen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Handschoentjes of een beetje vaseline.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat is wel leuk maar tijdrovend
en het plakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed betaald?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Knippen vond ik altijd wel leuk werk.Uw ADH vitamine Worst
vaseline ja?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Handschoentjes of een beetje vaseline.
Oh nicequote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
@:hemarookworst @:devzero [ afbeelding ] heb ook tomaat en lenteui.
Uw ADH vitamine Worst
o jammer dat het lang duurt maar heb goede hoopquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor plantjes?
Ik heb afgelopen weekend een paar tomatenplantjes geplant. Jammer dat je altijd zo lang moet wachten tot er tomaten aan komen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja en ik heb dus ook dit gekochtquote:
moment een plaatje zoeken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:06 schreef mario390 het volgende:
boah nu heb ik bij de pctafel in halfslaap bijna
en kopsalto geslagenUw ADH vitamine Worst
Ah kruiden. Altijd lekker.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
@:hemarookworst @:devzero [ afbeelding ] heb ook tomaat en lenteui.![]()
![]()
hij lijkt hierop maar wat groter dan
maar een kweektafel voor buiten.
Auf tisch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat ben je allemaal wel niet van plan? Ga je je kruiden op de markt verkopen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ]
maar een kweektafel voor buiten.![]()
ja en ik vind tuinieren wel leuk, lekker rustgevend maakt mij zen dus dit vind ik een leuke hobby en het is een begin naar meer.quote:
en je kan het eten nou geweldig toch'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wat een stylisch ding,die wil ik ook wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ]
maar een kweektafel voor buiten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah leuk welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ]
maar een kweektafel voor buiten.Uw ADH vitamine Worst
Praktischquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal wel niet van plan? Ga je je kruiden op de markt verkopen?ik hoop dat het goed gaat groeien dat is het doel
Markten zijn voorlopig afgelastquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal wel niet van plan? Ga je je kruiden op de markt verkopen?
Uw ADH vitamine Worst
Was je zo moe?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik probeer meestal wel iets als basilicum te groeien. Kun jij voor alles gebruiken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja en ik vind tuinieren wel leuk, lekker rustgevend maakt mij zen dus dit vind ik een leuke hobby en het is een begin naar meer.
en je kan het eten nou geweldig toch![]()
heb bij intratruin gekochtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een stylisch ding,die wil ik ook wel.
ik vond het wel vrij prijzig maar zo een dus maar in het groen met deksel en bak was wel iets van 60 euro. Maar je had ook andere bakken goedkoper.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
pesto zelf makenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik probeer meestal wel iets als basilicum te groeien. Kun jij voor alles gebruiken.![]()
![]()
![]()
Die bak gaat hopelijk wel een paar jaar mee, dus dan valt 60 euro wel mee.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb bij intratruin gekocht
ik vond het wel vrij prijzig maar zo een dus maar in het groen met deksel en bak was wel iets van 60 euro. Maar je had ook andere bakken goedkoper.![]()
ik zal later miss wel een plaatje posten als het erin zitquote:
Ja doen!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik zal later miss wel een plaatje posten als het erin zitUw ADH vitamine Worst
ja precies... en dat zijn idd eenmalige kosten (nu dan)quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Die bak gaat hopelijk wel een paar jaar mee, dus dan valt 60 euro wel mee.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Het is ook een mooi ding om te zien.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja precies... en dat zijn idd eenmalige kosten (nu dan)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekkerquote:Erg makkelijk als je snel een pasta in elkaar wil draaien. Heb altijd wel parmezaanse kaas in de koelkast en pesto met walnoten smaakt ook prima.
![]()
ik heb echt wel perfect die zaadjes geplant (was iets van een week geleden) maar nu krijg we mooi zonnig weer (vorige week dacht ik shit nu krijg ik zwak zaad ''huehue''![]()
vanwege het kutweer maar GELUKKIG het zit gewoon mee deze week).
ben erg enthousiast.
Om midden in je woonkamer te plaatsen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook een mooi ding om te zien.![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
LekkerErg makkelijk als je snel een pasta in elkaar wil draaien. Heb altijd wel parmezaanse kaas in de koelkast en pesto met walnoten smaakt ook prima.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ziet er niet zo truttig uit maar beetje stylischquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook een mooi ding om te zien.
Daar heb je doorgaans lekker veel zon.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Om midden in je woonkamer te plaatsen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We verwachten nu wel iedere week een update of een fotoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik heb echt wel perfect die zaadjes geplant (was iets van een week geleden) maar nu krijg we mooi zonnig weer (vorige week dacht ik shit nu krijg ik zwak zaad ''huehue''![]()
vanwege het kutweer maar GELUKKIG het zit gewoon mee deze week).
ben erg enthousiast.![]()
tuineren is niet truttig![]()
goed voor mind body soul
ik kan niks belovenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:22 schreef devzero het volgende:
[..]
We verwachten nu wel iedere week een update of een fotomaar het gaat allemaal nog wel duren
die kweekbak is juist voor buitenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heb je doorgaans lekker veel zon.
daarvoor heb je deksel is een soort kas'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Eens. Is leuk om te doen en lekker om van te etenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
tuineren is niet truttig![]()
goed voor mind body soul![]()
Ja mensen vinden het vaak suf, ik snap dat niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens. Is leuk om te doen en lekker om van te eten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
was ook maar een grapje van mij hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
die kweekbak is juist voor buiten
daarvoor heb je deksel is een soort kas![]()
ok hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
was ook maar een grapje van mij hoorik was te serieus
Wollen peniswarmers breien is suf. Plantjes groeien toch nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja mensen vinden het vaak suf, ik snap dat niet.![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Wollen peniswarmers breien is suf. Plantjes groeien toch niet![]()
mental image'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Plantjes groeien is zeker niet suf
Mooi om te zien
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
was ook maar een grapje van mij hoor
ook het derde been verdient extra warmtequote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel lekker warm als je aan het schaatsen bent of in de sneeuw hout aan het hakken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
the circle of life in volle ornaatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:26 schreef engine het volgende:
Plantjes groeien is zeker niet suf
Mooi om te zien
dan neem ik alvast afscheid...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, bijna vergeten. Bijna downtime
ik wens jullie een heel fijn zonnig weekend![]()
en slaap vooral. lekker straks
Trustequote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dan neem ik alvast afscheid...
en slaap vooral. lekker straks
Uw ADH vitamine Worst
Slaap ze borrel en veel plezier dit weekendquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en slaap vooral. lekker straks![]()
Ik had vroeger wel elk jaar een plantje.Elke dag even water geven,even draaien,dode blaadjes er uit halen.Was wel leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trusten,was gezellig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en slaap vooral. lekker straks“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een bananenplant?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had vroeger wel elk jaar een plantje.Elke dag even water geven,even draaien,dode blaadjes er uit halen.Was wel leuk.![]()
Klavertje 4.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ook wel eens een zal met klavertje 4 zaad gekocht. Was geen goede kwaliteit, bijna alle klavertjes hadden maar 3 blaadjesquote:![]()
![]()
Dat weet je zeker?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In volle tomaatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
the circle of life in volle ornaat
Vleestomaat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga zo ontbijten.. Sowieso tomaat erbijquote:
En ei.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lekker. Spiegeleitje met tomaat?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ga zo ontbijten.. Sowieso tomaat erbij![]()
M'n tomaat?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Omeletquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Chili ookEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Lekker hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GoooooEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Feli Engine,deze kon je wel even gebruiken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thanks kameraden
Het was wel gezellig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:54 schreef devzero het volgende:
zo ongeveer de enige punten die gehaald zijn vannacht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GM dame.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh Micky
Mij wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Salto?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was ist los?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
manche mensen bij ons zijn en betje schwer van begriff de
snappen niet waarom restaurants,bars,kroegs vanaf mandaag nur meer tot 15:00 open hebben![]()
Het is ook allemaal een beetje abstract. Voor de gemiddelde persoon zal het op een "griepje" lijken, dus zolang er niet iemand in hun omgeving overlijdt, zullen ze dat niet begrijpen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:19 schreef mario390 het volgende:
snappen niet waarom restaurants,bars,kroegs vanaf mandaag nur meer tot 15:00 open hebben![]()
Kleine nuance.Ik zag afgelopen week een zeker iemand nogal boos worden omdat de regierung had besloten bepaalde sportevenementen af te gelasten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:19 schreef mario390 het volgende:
snappen niet waarom restaurants,bars,kroegs vanaf mandaag nur meer tot 15:00 open hebben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met een frisbee ook niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
onze nachtleven staat nu komplett still vanaf mandaag 16.maartquote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kleine nuance.Ik zag afgelopen week een zeker iemand nogal boos worden omdat de regierung had besloten bepaalde sportevenementen af te gelasten.![]()
Bleiberg heeft ook nogal een nachtleven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
onze nachtleven staat nu komplett still vanaf mandaag 16.maart“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kun je eindelijk vroeg naar bed en dan om 5 uur op staan en veel puntjes scorenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
onze nachtleven staat nu komplett still vanaf mandaag 16.maart![]()
ja tot mandaag en ik zit in bleiburg, bleiberg is in oberkärntenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bleiberg heeft ook nogal een nachtleven.![]()
What happens in bleiberg stays in bleibergquote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bleiberg heeft ook nogal een nachtleven.
Met in de hoofdrol.. Nah laat ook maar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:39 schreef devzero het volgende:
WIlde nachten in oberkarnten. Klinkt als een foute filmEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Een paar weken kun je toch wel doorkomen? Het is niet dat alles plat gaat voor 2 jaarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:45 schreef mario390 het volgende:
kut is wel dat je nu op weekend altijd te huis blijven kunnt om dat geen voetbal, volleyball is![]()
Voor 10 jaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je wel genoeg plee papier?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wij hebben een bidet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee maar volleyball is niet nur abgebroken vanaf gisteren is
bevor de halffinalserie angevangen hat de saison beendet![]()
Maar serieus;mensen die vechten om toiletpapier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
klopt, zolche idioten zijn ook bij ons in oostenrijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:52 schreef FreshFruit het volgende:
Maar serieus;mensen die vechten om toiletpapier.![]()
Gewoon uitvechten met knuppels en pistolenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
klopt, zolche idioten zijn ook bij ons in oostenrijk![]()
Goedenmorgen beste man.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sky moest morgen gewoon werken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:58 schreef devzero het volgende:
restaurants geloof ik wel, maar dat kan na vanavond ook wel veranderd zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vanuit stilstand gemeten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het gaat voornamelijk om de basis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel de kern.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario aan zijn krantenwijk begonnen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat? is dat?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:15 schreef FreshFruit het volgende:
Mario aan zijn krantenwijk begonnen?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou te explosief zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach ja,1 bakje kan wel.
Atemloss.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen PF.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was gezellig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:49 schreef aKboR het volgende:
Slapen is het verstandigste
Niet wakker blijven voor een spelletje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Precies dat, net gek anders. 2e of 3e zatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:49 schreef aKboR het volgende:
Slapen is het verstandigste
Niet wakker blijven voor een spelletje.![]()
Dat is wat anders ja.quote:Ja ik speel niet eens echt meer voor de punten/plek. Meer om iemand te bolkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:51 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Precies dat, net gek anders. 2e of 3e zaten achter te laten..
![]()
Ik val nu wel bijna om.Heren,ik groet u.Deze jongen gaat even slapen.
Doe zo even de groetjes aan Dot.
Ik spreek jullie later
Pisje en op bêd.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ik spreek jullie later
Pisje en op bêd.
Trustu kerelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ik spreek jullie later
Pisje en op bêd.
![]()
![]()
Zal hij het oppikken?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:57 schreef aKboR het volgende:
Voordat mario erover begint..
We weten dat he bijna 6 uur is![]()
hehehehe.
Gelukkig ik krijg weer slaap..
Lastig als het na ff pissen niet wil lukken.
Ik ga weer een poging wagen.
Bolk ze..![]()
Rustig aan man. Laterquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:03 schreef aKboR het volgende:
hehehehe.
Gelukkig ik krijg weer slaap..
Lastig als het na ff pissen niet wil lukken.
Ik ga weer een poging wagen.
Bolk ze..![]()
Ja, ga niet meer 's nachts. Net gek. Mogge trouwens damequote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Ah zo,ja dan ben je ook op tijd wakker![]()
Moet je ook niet voor wakker blijven neequote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heel de nacht zitten voor 15 punten, als je de downtime heb wat meer. Is het niet waardI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Jij altijd zo vroeg?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet je ook niet voor wakker blijven nee![]()
Nooit haha, maar werd wakker omdat ik moest plassenquote:
En ik dacht ga eens kijken wie er nog of al wakker zijnI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ik dus hahaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nooit haha, maar werd wakker omdat ik moest plassen
En ik dacht ga eens kijken wie er nog of al wakker zijn![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je bent t er al weer vroeg bij Plym.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ikmzag het. Je gaat lekker nquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mogguh dot, om 6u pas. Werd uitgerust wakker, 2n zowaar 20p gepakt ff.
Ik ga het je moelijk maken om
Op 1 te komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Plym pakt alles Mario die wil naar llaatan1 🤪quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga niet voor 1, gister besloten. Dev voorblijven is het doel. Anders 3e ook goed. Blijf er niet meer voor op. De wereld zit in een pandemie, komt een recessie aan en ik mij druk maken om een spel? Haha nee dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ikmzag het. Je gaat lekker n
Op 1 te komen.![]()
Ow dat is ook niet aardig dotjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ikmzag het. Je gaat lekker n
Op 1 te komen.
Plym was toch juist 1 van de users die niet na jou postte in de maand dat jij ervoor ging![]()
Dev voorblijven moet wel goedkomen, volgens mij gaat hij het komende tijd weer te druk op werk krijgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ga niet voor 1, gister besloten. Dev voorblijven is het doel. Anders 3e ook goed. Blijf er niet meer voor op. De wereld zit in een pandemie, komt een recessie aan en ik mij druk maken om een spel? Haha nee dus.![]()
![]()
Hee goedemorgen limoentjuhquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat is ook niet aardig dotje
Plym was toch juist 1 van de users die niet na jou postte in de maand dat jij ervoor ging![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ga niet voor 1, gister besloten. Dev voorblijven is het doel. Anders 3e ook goed. Blijf er niet meer voor op. De wereld zit in een pandemie, komt een recessie aan en ik mij druk maken om een spel? Haha nee dus.ik ga het zien, heb je dit vaker horen zeggen. Maar ik hou je in de gaten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha, die dot. Love you to.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik ga het zien, heb je dit vaker horen zeggen. Maar ik hou je in de gaten
![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat is ook niet aardig dotje
Plym was toch juist 1 van de users die niet na jou postte in de maand dat jij ervoor gingPlym weet wat hij aan mij heeft en hoe ik de dingen bedoel en Plym mag van mij winnen hoor, maar ik heb hem geholpen omhoog te komen
Maar voor de eerste plaats moet hij vechten "D dat is juist leuk tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Love you to, mensen zijn al voor jou heb je het doorquote:
Oh, groetjes alvast, en kijk naar je uit in meiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey hallo plym
Ik ben zo weg en dan mag je verder met je puntenrace![]()
![]()
Mwah een beetje, wat strijd is wel leuk maar iemand het continue moeilijk maken niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]Plym weet wat hij aan mij heeft en hoe ik de dingen bedoel en Plym mag van mij winnen hoor, maar ik heb hem geholpen omhoog te komen
Maar voor de eerste plaats moet hij vechten "D dat is juist leuk toch
En hij is er volgens mij sowieso niet zoveel dus denk niet dat hij 1e gaat wordensorry plym, het is je wel gegund
![]()
We zien wel, krijg telkens minder zin in meiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Oh, groetjes alvast, en kijk naar je uit in mei![]()
![]()
Ja, die is er meestal ook wel en Inver ook en Enginequote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Waar is @:skysherrifHad hem hier wel verwacht op een zaterdagmorgen
Nee, klopt. Vlgd week al minder ivm werk. Dus dot red het met gemak. Gun haar wel een 2e keer.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah een beetje, wat strijd is wel leuk maar iemand het continue moeilijk maken niet.
En hij is er volgens mij sowieso niet zoveel dus denk niet dat hij 1e gaat wordensorry plym, het is je wel gegund
![]()
Slaapt Engine niet normaal rond dit tijdstip?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die is er meestal ook wel en Inver ook en Engine
Inver is er volgens mij in het weekend wel wat later![]()
Nou ja zeg, jij ook al.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah een beetje, wat strijd is wel leuk maar iemand het continue moeilijk maken niet.
Nou waarom? #team Limoentjuh dan hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
We zien wel, krijg telkens minder zin in mei![]()
Enige die tegen dot zou opkunnen is Haags maar volgens mij heeft hij er laatste tijd niet eens zin in om nog zo vaak hier te zitten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, klopt. Vlgd week al minder ivm werk. Dus dot red het met gemak. Gun haar wel een 2e keer.![]()
Dot gaat nergens meer voor, ik laat het je met blote voeten winnenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, klopt. Vlgd week al minder ivm werk. Dus dot red het met gemak. Gun haar wel een 2e keer.
Ik vind het hier zo continue gezeik om die kut punten en of je iemand wel of niet iets gunt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haags is er juist veel door de weeks dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Enige die tegen dot zou opkunnen is Haags maar volgens mij heeft hij er laatste tijd niet eens zin in om nog zo vaak hier te zitten.![]()
Mwah, moet even kijken. Maar laatste tijd niet veel zin ergens in. En wil niet meer zo veel op FOK! komen, heb toch niks te melden of toe te voegen dus dan blijf ik liever wegquote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nou waarom? #team Limoentjuh dan hoor.Een uurtje in de ochtend kletsen en dan weer gaan
![]()
Lijkt zo maar is echt veel minder tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haags is er juist veel door de weeks dan.2-3 maanden terug haalde hij nog 1000 Posts per dag
Volgens mij lukt hem dat niet meer
![]()
Altijd leuk, jij bent ook een gezellig mens hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah, moet even kijken. Maar laatste tijd niet veel zin ergens in. En wil niet meer zo veel op FOK! komen, heb toch niks te melden of toe te voegen dus dan blijf ik liever wegEen uurtje in de ochtend kletsen en dan weer gaan
![]()
Hoe bedoel je? Ik gun het plym wel hoor maar om dit spel te winnen moet je er veel zijn en vooral deze maand als je kijkt naar de scores. Maar hij is er niet zo vaak en volgens mij heeft hij daar zelf ook niet veel zin inquote:![]()
Haha bedankt, maar dat gezelligheid gaat er na een uurtje ook vanaf dus ben dan weg voor iemand het doorheeftquote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Altijd leuk, jij bent ook een gezellig mens hoor.![]()
![]()
Plym is er wel veel hoor en die zit ook de nachten. Maar ik heb hem zoveel punten gegund om hoger te komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik gun het plym wel hoor maar om dit spel te winnen moet je er veel zijn en vooral deze maand als je kijkt naar de scores. Maar hij is er niet zo vaak en volgens mij heeft hij daar zelf ook niet veel zin in
Maar nog gun ik het hem niet pppfff echtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee klopt, ik red dat nooit. Maar draai gewoon mee omdat het leuk is en geen must meer. Zoals nu vroeg wakker en ff niks om handen, dan leuk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik gun het plym wel hoor maar om dit spel te winnen moet je er veel zijn en vooral deze maand als je kijkt naar de scores. Maar hij is er niet zo vaak en volgens mij heeft hij daar zelf ook niet veel zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |