Was ist los?quote:
Het is ook allemaal een beetje abstract. Voor de gemiddelde persoon zal het op een "griepje" lijken, dus zolang er niet iemand in hun omgeving overlijdt, zullen ze dat niet begrijpen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:19 schreef mario390 het volgende:
manche mensen bij ons zijn en betje schwer van begriff de
snappen niet waarom restaurants,bars,kroegs vanaf mandaag nur meer tot 15:00 open hebben
Kleine nuance.Ik zag afgelopen week een zeker iemand nogal boos worden omdat de regierung had besloten bepaalde sportevenementen af te gelasten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:19 schreef mario390 het volgende:
manche mensen bij ons zijn en betje schwer van begriff de
snappen niet waarom restaurants,bars,kroegs vanaf mandaag nur meer tot 15:00 open hebben
onze nachtleven staat nu komplett still vanaf mandaag 16.maartquote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kleine nuance.Ik zag afgelopen week een zeker iemand nogal boos worden omdat de regierung had besloten bepaalde sportevenementen af te gelasten.
Bleiberg heeft ook nogal een nachtleven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
onze nachtleven staat nu komplett still vanaf mandaag 16.maart
Kun je eindelijk vroeg naar bed en dan om 5 uur op staan en veel puntjes scorenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
onze nachtleven staat nu komplett still vanaf mandaag 16.maart
ja tot mandaag en ik zit in bleiburg, bleiberg is in oberkärntenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bleiberg heeft ook nogal een nachtleven.
What happens in bleiberg stays in bleibergquote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bleiberg heeft ook nogal een nachtleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |