quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat is ook niet aardig dotje
Plym was toch juist 1 van de users die niet na jou postte in de maand dat jij ervoor ging
Love you to, mensen zijn al voor jou heb je het doorquote:
Oh, groetjes alvast, en kijk naar je uit in meiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey hallo plym
Ik ben zo weg en dan mag je verder met je puntenrace
Mwah een beetje, wat strijd is wel leuk maar iemand het continue moeilijk maken niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]Plym weet wat hij aan mij heeft en hoe ik de dingen bedoel en Plym mag van mij winnen hoor, maar ik heb hem geholpen omhoog te komen
Maar voor de eerste plaats moet hij vechten "D dat is juist leuk toch
We zien wel, krijg telkens minder zin in meiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Oh, groetjes alvast, en kijk naar je uit in mei
Ja, die is er meestal ook wel en Inver ook en Enginequote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Waar is @:skysherrifHad hem hier wel verwacht op een zaterdagmorgen
Nee, klopt. Vlgd week al minder ivm werk. Dus dot red het met gemak. Gun haar wel een 2e keer.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah een beetje, wat strijd is wel leuk maar iemand het continue moeilijk maken niet.
En hij is er volgens mij sowieso niet zoveel dus denk niet dat hij 1e gaat wordensorry plym, het is je wel gegund
Slaapt Engine niet normaal rond dit tijdstip?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die is er meestal ook wel en Inver ook en Engine
Nou ja zeg, jij ook al.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah een beetje, wat strijd is wel leuk maar iemand het continue moeilijk maken niet.
En hij is er volgens mij sowieso niet zoveel dus denk niet dat hij 1e gaat wordensorry plym, het is je wel gegund
Nou waarom? #team Limoentjuh dan hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
We zien wel, krijg telkens minder zin in mei
Enige die tegen dot zou opkunnen is Haags maar volgens mij heeft hij er laatste tijd niet eens zin in om nog zo vaak hier te zitten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, klopt. Vlgd week al minder ivm werk. Dus dot red het met gemak. Gun haar wel een 2e keer.
Dot gaat nergens meer voor, ik laat het je met blote voeten winnenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, klopt. Vlgd week al minder ivm werk. Dus dot red het met gemak. Gun haar wel een 2e keer.
Haags is er juist veel door de weeks dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Enige die tegen dot zou opkunnen is Haags maar volgens mij heeft hij er laatste tijd niet eens zin in om nog zo vaak hier te zitten.
Mwah, moet even kijken. Maar laatste tijd niet veel zin ergens in. En wil niet meer zo veel op FOK! komen, heb toch niks te melden of toe te voegen dus dan blijf ik liever wegquote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nou waarom? #team Limoentjuh dan hoor.
Lijkt zo maar is echt veel minder tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haags is er juist veel door de weeks dan.
Altijd leuk, jij bent ook een gezellig mens hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah, moet even kijken. Maar laatste tijd niet veel zin ergens in. En wil niet meer zo veel op FOK! komen, heb toch niks te melden of toe te voegen dus dan blijf ik liever wegEen uurtje in de ochtend kletsen en dan weer gaan
Hoe bedoel je? Ik gun het plym wel hoor maar om dit spel te winnen moet je er veel zijn en vooral deze maand als je kijkt naar de scores. Maar hij is er niet zo vaak en volgens mij heeft hij daar zelf ook niet veel zin inquote:
Haha bedankt, maar dat gezelligheid gaat er na een uurtje ook vanaf dus ben dan weg voor iemand het doorheeftquote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Altijd leuk, jij bent ook een gezellig mens hoor.
Plym is er wel veel hoor en die zit ook de nachten. Maar ik heb hem zoveel punten gegund om hoger te komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik gun het plym wel hoor maar om dit spel te winnen moet je er veel zijn en vooral deze maand als je kijkt naar de scores. Maar hij is er niet zo vaak en volgens mij heeft hij daar zelf ook niet veel zin in
Nee klopt, ik red dat nooit. Maar draai gewoon mee omdat het leuk is en geen must meer. Zoals nu vroeg wakker en ff niks om handen, dan leuk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik gun het plym wel hoor maar om dit spel te winnen moet je er veel zijn en vooral deze maand als je kijkt naar de scores. Maar hij is er niet zo vaak en volgens mij heeft hij daar zelf ook niet veel zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |