Moet je ook niet voor wakker blijven neequote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heel de nacht zitten voor 15 punten, als je de downtime heb wat meer. Is het niet waard
Jij altijd zo vroeg?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet je ook niet voor wakker blijven nee
Nooit haha, maar werd wakker omdat ik moest plassenquote:
Ik dus hahaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nooit haha, maar werd wakker omdat ik moest plassen
En ik dacht ga eens kijken wie er nog of al wakker zijn
Ja ikmzag het. Je gaat lekker nquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mogguh dot, om 6u pas. Werd uitgerust wakker, 2n zowaar 20p gepakt ff.
Plym pakt alles Mario die wil naar llaatan1 🤪quote:
Ik ga niet voor 1, gister besloten. Dev voorblijven is het doel. Anders 3e ook goed. Blijf er niet meer voor op. De wereld zit in een pandemie, komt een recessie aan en ik mij druk maken om een spel? Haha nee dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ikmzag het. Je gaat lekker n
Ik ga het je moelijk maken om
Op 1 te komen.
Ow dat is ook niet aardig dotjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ikmzag het. Je gaat lekker n
Ik ga het je moelijk maken om
Op 1 te komen.
Dev voorblijven moet wel goedkomen, volgens mij gaat hij het komende tijd weer te druk op werk krijgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ga niet voor 1, gister besloten. Dev voorblijven is het doel. Anders 3e ook goed. Blijf er niet meer voor op. De wereld zit in een pandemie, komt een recessie aan en ik mij druk maken om een spel? Haha nee dus.
Hee goedemorgen limoentjuhquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat is ook niet aardig dotje
Plym was toch juist 1 van de users die niet na jou postte in de maand dat jij ervoor ging
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ga niet voor 1, gister besloten. Dev voorblijven is het doel. Anders 3e ook goed. Blijf er niet meer voor op. De wereld zit in een pandemie, komt een recessie aan en ik mij druk maken om een spel? Haha nee dus.
Haha, die dot. Love you to.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik ga het zien, heb je dit vaker horen zeggen. Maar ik hou je in de gaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |