haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
i knowquote:
maar hoeft niet
ik hoeft dat niet het maakt mij niks uit'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
LeukeTT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nu nog een mooi glitter plaatje in de op @devzero'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
dat idee had ik, daarom maar gekaaptquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
i know
maar hoeft niet
ik hoeft dat niet het maakt mij niks uit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:56 schreef devzero het volgende:
[..]
dat idee had ik, daarom maar gekaapt
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
tijd vliegt
waaaaaaaaaaaar gaat de tijd toch heen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt al plannen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
gaat het morgen mooi weer worden?
ff checken![]()
Ik wens jullie nog een een prettige nacht!
Bedankt voor het aangenaam gezelschap
En voor later, welterusten![]()
![]()
Slaap ze jippiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:00 schreef Jippie68 het volgende:
Weltrusten jippiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:00 schreef Jippie68 het volgende:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
ja.quote:
ik heb zaadjes geplant
en het groeit al zo leuk, ik ben helemaal gelukkig. Ik heb een kweekbak voor buiten gekocht. Op gegeven moment moet dat buiten komen te staan en ik ga kijken hoe ik dat ga invullen en op welke plek het de meeste zon krijgt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
slaap lekker glitterqueenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:00 schreef Jippie68 het volgende:
En voor later, welterusten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ga binnen nu en een half uur ook wel een keer naar bed
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Wat ga je allemaal kweken?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja.
ik heb zaadjes geplant
en het groeit al zo leuk, ik ben helemaal gelukkig. Ik heb een kweekbak voor buiten gekocht. Op gegeven moment moet dat buiten komen te staan en ik ga kijken hoe ik dat ga invullen en op welke plek het meeste zon krijgt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik begin simpel.quote:
ik heb gekocht ik ga even plaatje zoeken. moment'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wat voor plantjes?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja.
ik heb zaadjes geplant
en het groeit al zo leuk, ik ben helemaal gelukkig. Ik heb een kweekbak voor buiten gekocht. Op gegeven moment moet dat buiten komen te staan en ik ga kijken hoe ik dat ga invullen en op welke plek het meeste zon krijgt.
Ik heb afgelopen weekend een paar tomatenplantjes geplant. Jammer dat je altijd zo lang moet wachten tot er tomaten aan komen![]()
![]()
Als het wiet is mag je dat ook gewoon zeggen hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik begin simpel.
ik heb gekocht ik ga even plaatje zoeken. moment![]()
![]()
Trusten Jippie,tot morgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:00 schreef Jippie68 het volgende:
En voor later, welterusten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hahah i wishquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het wiet is mag je dat ook gewoon zeggen hoor
begin daar niet aan maar dat is ook wel een werk uiteindelijk. Wel bij andere mensen gezien maar dat duurt ook lang en dat knippen en drogen en dat je goeie toppen krijg allemaal gedoe. Kost veel stroom (als je binnen een kast hebt) en buiten het risico voor rovers
ik zoek het plaatje even wat had tijdje terug die geplaatst moment'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Knippen vond ik altijd wel leuk werk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hahah i wish
begin daar niet aan maar dat is ook wel een werk uiteindelijk. Wel bij andere mensen gezien maar dat duurt ook lang en dat knippen en drogen en dat je goeie toppen krijg allemaal gedoe. Kost veel stroom (als je binnen een kast hebt) en buiten het risico voor rovers
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wacht wat doe ik moeilijk ik weet het al geduld even
ja dat is wel leuk maar tijdrovendquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Knippen vond ik altijd wel leuk werk.
en het plakt
Achterover? Geen pijn?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:06 schreef mario390 het volgende:
boah nu heb ik bij de pctafel in halfslaap bijna
en kopsalto geslagen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Handschoentjes of een beetje vaseline.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat is wel leuk maar tijdrovend
en het plakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed betaald?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Knippen vond ik altijd wel leuk werk.Uw ADH vitamine Worst
vaseline ja?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Handschoentjes of een beetje vaseline.
Oh nicequote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
@:hemarookworst @:devzero [ afbeelding ] heb ook tomaat en lenteui.
Uw ADH vitamine Worst
o jammer dat het lang duurt maar heb goede hoopquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor plantjes?
Ik heb afgelopen weekend een paar tomatenplantjes geplant. Jammer dat je altijd zo lang moet wachten tot er tomaten aan komen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja en ik heb dus ook dit gekochtquote:
moment een plaatje zoeken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:06 schreef mario390 het volgende:
boah nu heb ik bij de pctafel in halfslaap bijna
en kopsalto geslagenUw ADH vitamine Worst
Ah kruiden. Altijd lekker.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
@:hemarookworst @:devzero [ afbeelding ] heb ook tomaat en lenteui.![]()
![]()
hij lijkt hierop maar wat groter dan
maar een kweektafel voor buiten.
Auf tisch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat ben je allemaal wel niet van plan? Ga je je kruiden op de markt verkopen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ]
hij lijkt hierop maar wat groter dan
maar een kweektafel voor buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |