ja en ik vind tuinieren wel leuk, lekker rustgevend maakt mij zen dus dit vind ik een leuke hobby en het is een begin naar meer.quote:
Wat een stylisch ding,die wil ik ook wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ]
hij lijkt hierop maar wat groter dan
maar een kweektafel voor buiten.
Ah leuk welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ]
hij lijkt hierop maar wat groter dan
maar een kweektafel voor buiten.
Praktischquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal wel niet van plan? Ga je je kruiden op de markt verkopen?
Markten zijn voorlopig afgelastquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal wel niet van plan? Ga je je kruiden op de markt verkopen?
Was je zo moe?quote:
Ik probeer meestal wel iets als basilicum te groeien. Kun jij voor alles gebruiken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja en ik vind tuinieren wel leuk, lekker rustgevend maakt mij zen dus dit vind ik een leuke hobby en het is een begin naar meer.
en je kan het eten nou geweldig toch
heb bij intratruin gekochtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een stylisch ding,die wil ik ook wel.
pesto zelf makenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik probeer meestal wel iets als basilicum te groeien. Kun jij voor alles gebruiken.
Die bak gaat hopelijk wel een paar jaar mee, dus dan valt 60 euro wel mee.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb bij intratruin gekocht
ik vond het wel vrij prijzig maar zo een dus maar in het groen met deksel en bak was wel iets van 60 euro. Maar je had ook andere bakken goedkoper.
ik zal later miss wel een plaatje posten als het erin zitquote:
Ja doen!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik zal later miss wel een plaatje posten als het erin zit
ja precies... en dat zijn idd eenmalige kosten (nu dan)quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Die bak gaat hopelijk wel een paar jaar mee, dus dan valt 60 euro wel mee.
Het is ook een mooi ding om te zien.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja precies... en dat zijn idd eenmalige kosten (nu dan)
Lekkerquote:
Om midden in je woonkamer te plaatsen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook een mooi ding om te zien.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
LekkerErg makkelijk als je snel een pasta in elkaar wil draaien. Heb altijd wel parmezaanse kaas in de koelkast en pesto met walnoten smaakt ook prima.
ja ziet er niet zo truttig uit maar beetje stylischquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook een mooi ding om te zien.
Daar heb je doorgaans lekker veel zon.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Om midden in je woonkamer te plaatsen?
We verwachten nu wel iedere week een update of een fotoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik heb echt wel perfect die zaadjes geplant (was iets van een week geleden) maar nu krijg we mooi zonnig weer (vorige week dacht ik shit nu krijg ik zwak zaad ''huehue''![]()
vanwege het kutweer maar GELUKKIG het zit gewoon mee deze week).
ben erg enthousiast.
ik kan niks belovenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:22 schreef devzero het volgende:
[..]
We verwachten nu wel iedere week een update of een foto
die kweekbak is juist voor buitenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heb je doorgaans lekker veel zon.
Eens. Is leuk om te doen en lekker om van te etenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
tuineren is niet truttig![]()
goed voor mind body soul
Ja mensen vinden het vaak suf, ik snap dat niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens. Is leuk om te doen en lekker om van te eten
was ook maar een grapje van mij hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
die kweekbak is juist voor buiten
daarvoor heb je deksel is een soort kas
ok hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
was ook maar een grapje van mij hoor
Wollen peniswarmers breien is suf. Plantjes groeien toch nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja mensen vinden het vaak suf, ik snap dat niet.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Wollen peniswarmers breien is suf. Plantjes groeien toch niet
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
was ook maar een grapje van mij hoor
ook het derde been verdient extra warmtequote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel lekker warm als je aan het schaatsen bent of in de sneeuw hout aan het hakken
the circle of life in volle ornaatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:26 schreef engine het volgende:
Plantjes groeien is zeker niet suf
Mooi om te zien
dan neem ik alvast afscheid...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, bijna vergeten. Bijna downtime
Trustequote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dan neem ik alvast afscheid...
ik wens jullie een heel fijn zonnig weekend![]()
en slaap vooral. lekker straks
Slaap ze borrel en veel plezier dit weekendquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Trusten,was gezellig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een bananenplant?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had vroeger wel elk jaar een plantje.Elke dag even water geven,even draaien,dode blaadjes er uit halen.Was wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |