Wat voor plantjes?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja.
ik heb zaadjes geplant
en het groeit al zo leuk, ik ben helemaal gelukkig. Ik heb een kweekbak voor buiten gekocht. Op gegeven moment moet dat buiten komen te staan en ik ga kijken hoe ik dat ga invullen en op welke plek het meeste zon krijgt.
Als het wiet is mag je dat ook gewoon zeggen hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik begin simpel.
ik heb gekocht ik ga even plaatje zoeken. moment
Trusten Jippie,tot morgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:00 schreef Jippie68 het volgende:
Ik wens jullie nog een een prettige nacht!
Bedankt voor het aangenaam gezelschap
En voor later, welterusten
hahah i wishquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het wiet is mag je dat ook gewoon zeggen hoor
Knippen vond ik altijd wel leuk werk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hahah i wish
begin daar niet aan maar dat is ook wel een werk uiteindelijk. Wel bij andere mensen gezien maar dat duurt ook lang en dat knippen en drogen en dat je goeie toppen krijg allemaal gedoe. Kost veel stroom (als je binnen een kast hebt) en buiten het risico voor rovers
ja dat is wel leuk maar tijdrovendquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Knippen vond ik altijd wel leuk werk.
Achterover? Geen pijn?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:06 schreef mario390 het volgende:
boah nu heb ik bij de pctafel in halfslaap bijna
en kopsalto geslagen
Handschoentjes of een beetje vaseline.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat is wel leuk maar tijdrovend
en het plakt
Goed betaald?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Knippen vond ik altijd wel leuk werk.
vaseline ja?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Handschoentjes of een beetje vaseline.
Oh nicequote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
@:hemarookworst @:devzero [ afbeelding ] heb ook tomaat en lenteui.
o jammer dat het lang duurt maar heb goede hoopquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor plantjes?
Ik heb afgelopen weekend een paar tomatenplantjes geplant. Jammer dat je altijd zo lang moet wachten tot er tomaten aan komen
Dat ook.quote:
ja en ik heb dus ook dit gekochtquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:06 schreef mario390 het volgende:
boah nu heb ik bij de pctafel in halfslaap bijna
en kopsalto geslagen
Ah kruiden. Altijd lekker.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
@:hemarookworst @:devzero [ afbeelding ] heb ook tomaat en lenteui.
Auf tisch?quote:
Wat ben je allemaal wel niet van plan? Ga je je kruiden op de markt verkopen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ]
hij lijkt hierop maar wat groter dan
maar een kweektafel voor buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |