Dit gaat toch niet om een bestelling, maar om het opvolgen van de regering in een crisissituatie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
In mijn ervaring met Italiaanse leveranciers, klanten en collega's wel, maar soit
Die gast is ook echt zó voorspelbaar hequote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:22 schreef NaturalScience het volgende:
Trump’s European travel ban exempts countries where his "struggling" golf clubs are located: report
"All three of the resorts are struggling financially,"
https://www.salon.com/202(...)4ZR8pWuWlt1pMAXWHLzM
Ah, dat verklaard het.
heb het zelf niet gehad, mijn neef vier keer in een jaar, die voelde zich net een klein meisjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:19 schreef 2562 het volgende:
Misschien een vraag die al veel is gesteld, maar hoe verhoudt deze gekte zich tot de Mexicaanse Griep? Heb eigenlijk geen idee meer in hoeverre het toen leefde bij de bevolking.
Gezien het bericht dat in London een onafhankelijke research organisatie proefkonijnen zoekt (eerder deze week in the times), denk ik dat het er aan zit te komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze hebben waarschijnlijk al een aantal vaccins, maar daar moeten trails mee gedaan worden, diverse human trials...daarna moet het goedgekeurd worden en daarna duurt het een paar maandjes om het te produceren.
Je begrijpt dus wat ik daarmee bedoelde.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:20 schreef _I het volgende:
[..]
En over de varianten. Er is 1 variant, maar er zijn mutaties na te trekken, waarmee de afkomst te herleiden is. Daarmee is te zien dat wij niet alleen besmettingen rechtstreeks uit Italie hebben, maar ook clusters in het eigen land. Dat heeft niets met varianten te maken.
duurt nog wel even dat welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gezien het bericht dat in London een onafhankelijke research organisatie proefkonijnen zoekt (eerder deze week in the times), denk ik dat het er aan zit te komen.
Bigpharma is wel bezig nu. Dat wel.
Hoor ik ook zojuist van familie. Het is een gekkenhuis in de supers met 'kerst'achtige praktijken en omzetten en veel dingen zijn op.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt hier nu wel aardig gehamsterd hoor in de supermarkt. Wel nog steeds van alles te krijgen, bv nog heel veel rijst, pasta etc
En dat toiletpapier massaal kopen
Ja, trump vertelde gisteren toch 'gasten, jullie doen geen flikker, ik verbiedt al het PAX vliegverkeer', en prompt diezelfde middag komen dit soort maatregelen.quote:
Trajecten om goedgekeurde medicijnen in omloop te brengen duren echt maandenlang. Dat is waar farmaceuten ook graag mee schermen als ze die prijzen verhonderdvoudigen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gezien het bericht dat in London een onafhankelijke research organisatie proefkonijnen zoekt (eerder deze week in the times), denk ik dat het er aan zit te komen.
Bigpharma is wel bezig nu. Dat wel.
het was iets anders zie ik nu, maar zie spoiler:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Apart. Heeft hij dat uberhaupt gezegd of is het weer een hersenspinsel van iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
Opzet. Trump gooide als een van de eerste het land dicht voor de Chinezen en nu kan hij zeggen dat hij door Europa het virus heeft gekregen. Voorbereidende zetten in 4D schaken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:25 schreef Predator40 het volgende:
het blijkt dat er in verhouding heel veel reizigers die afgelopen tijd in de usa zijn geweest positief testen in een ander land......kan geen toeval meer zijn
voer voor psychologenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt hier nu wel aardig gehamsterd hoor in de supermarkt. Wel nog steeds van alles te krijgen, bv nog heel veel rijst, pasta etc
Dat merken de leveranciers ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Was veel minder ophef over, maar zijn wereldwijd naar schatting wel tussen de 150.000 en 600.000 mensen aan overleden. Met mogelijk bijna 1,5 miljard besmettingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:19 schreef 2562 het volgende:
Misschien een vraag die al veel is gesteld, maar hoe verhoudt deze gekte zich tot de Mexicaanse Griep? Heb eigenlijk geen idee meer in hoeverre het toen leefde bij de bevolking.
Onwil!? Ik geloof dat ik op elke vraag een antwoord gaf, meneer ik ga niet reageren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je begrijpt dus wat ik daarmee bedoelde.
Voor de rest laat je vooral onwil zien om wat breder of anders te kijken. Prima verder.
Nou noutjesquote:Noorwegen heeft vanwege het coronavirus strenge maatregelen genomen om verspreiding van het virus tegen te gaan. Iedere toerist die het land binnen wil, wordt gevraagd om terug naar huis te gaan. Wie niet teruggaat, moet 14 dagen in quarantaine. Dat meldt het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag.
De maatregel geldt ook voor Noren die buiten Scandinavië zijn geweest.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:30 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nou noutjes
https://www.ad.nl/dossier(...)ndse-grens~a26b4b4e/
helaas zijn er wetenschappelijke bewijzen dat het niet de USA binnen is gekomen via Europa....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:28 schreef _I het volgende:
[..]
Opzet. Trump gooide als een van de eerste het land dicht voor de Chinezen en nu kan hij zeggen dat hij door Europa het virus heeft gekregen. Voorbereidende zetten in 4D schaken.
_I en Red_85quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit. Ga ook niet lopen hamsteren ofso. Mensen lopen echt met 50 rollen pleepapier en treeën houdbare melk tegelijk de deur uit... Gekkenhuis op het moment.
Zo niet nodig. De hele levensmiddelen branche en logistieke keten werkt gewoon en blijft dat doen. En als je ook maar 3 seconden logisch nadenkt weet je dat de levensmiddelen branche ook open zal blijven. De overheid weet zelf ook wel dat als ze die sluiten, civilisatie over de schutting gaat met rellen, geweld en zelfs moordpartijen.
Probleem is wel dat een vaccin 2 jaar duurt om te produceren. Dus laat iedereen eerst maar resistent worden door het virus te krijgen en het lichaam dat zelf op te ruimen.
Wetenschap, dat is volgens Trump toch maar onzinquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
helaas zijn er wetenschappelijke bewijzen dat het niet de USA binnen is gekomen via Europa....
Pittig wel, als dat ook voor Noren zelf geldt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:30 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nou noutjes
https://www.ad.nl/dossier(...)ndse-grens~a26b4b4e/
We hoeven niet de kant van Italie op te gaan, inderdaad. Het is nog niet zeker welk scenario wij gaan volgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:04 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
De situatie lijkt op Italie maar er zijn wat kanttekeningen:
1 we kunnen leren van Italie mbt isoleren van ouderen. We kunnen dus meer doen dan de Italianen konden.
Maar dit doen we dus nog niet. Het blijft bij een beetje lafjes advies geven om niet meer naar je grootouders te gaan, om voor ouderen te 'zorgen'. Enkele zorghuizen sluiten wel voor bezoekers, maar lang niet allen.
4 we hebben een beter kwalitatief zorgsysteem
Noord-Italiaanse zorgstelsel behoort tot top van de wereld. Nederlandse?
5 we hebben een gedisciplineerder cultuur. Mensen zijn eerder geneigd instructies op te volgen
Hoe kom je hierbij? Sociologisch onderzoek?
Mijn inschatting is dat bevolking in Westerse landen (USA, West-Europa, Australie) juist ongedisciplineerder is vanwege de enorme vrijheden die men geniet. Zuid-Europa is nog meer een paternalistisch gebied, met meer respect voor staat, kerk en ouderlijk gezag; men zorgt ook meer voor elkaar en voor ouders/ouderen.
9 demografie is hier volstrekt anders dan in Italie
https://www.indexmundi.com/netherlands/age_structure.html
NEDERLAND
55-64 years: 13.41% (male 1,143,824 /female 1,155,751)
65 years and over: 19.1% (male 1,487,278 /female 1,788,492) (2018 est.)
ITALIE
https://www.indexmundi.com/nl/italie/demografie-profiel.html
55-64 jaar: 12,73% (mannen 3.826.630/vrouwen 4.069.855)
65 jaar and over: 21,37% (mannen 5.696.612/vrouwen 7.555.437) (2016 est.)
Verschilt amper van elkaar.
Derhalve moeten we inderdaad voorbereid zijn maar zie ik persoonlijk geen reden om nu al "Italië" te kraaien. Het is allerminst zeker dat we precies dat scenario doorlopen. Dat nu al beginnen te roepen is echt prematuur. En hiermee wil ik niet zeggen dat we dan maar op lauweren moeten rusten. Ik wil alleen maar zeggen dat Italie kraaien stemmingmakerij is
Ik vind het gevaarlijk om de situatie van andere landen te extrapoleren op Nederland.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:07 schreef _I het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ze hebben toch maatregelen getroffen die de groei remt. Ze verdubbelden in het begin elke 3 dagen. Dat kan best gedaald zijn naar 4, 5 of 6 dagen nu.
En niet iedereen wordt ziek of besmet, dus de 60M red je nooit. Als 42M mensen het gehad hebben, daalt je groeicijfer heel snel.
Dit zeggen mensen weleens vaker tot het iemand is die dichtbij je staat/familie isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:25 schreef Vliegbaard het volgende:
De wereld zoals we die tot 2020 kenden zal er niet meer zijn. Betekent dat dan perse iets slechts? Dat denk ik niet.
Ik heb al eens vaker gezegd dat de wereld te overbevolkt is en dat de natuur een prima zelfreinigend vermogen heeft. Dat wordt door velen weggelachen met meerdere smoesjes. Maar uiteindelijk krijg ik toch gelijk. Deze pandemie laat vooral zien dat de mens helemaal niet gemaakt is om 80 te worden. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar van deze pandemie kunnen we weer heel veel leren.
Sinds WWII zijn we eigenlijk maar met 1 ding bezig en dat is de economie. Het is toch geen geheim meer dat mensen zo oud mogelijk moeten worden zodat alle economieën maximaal profiteren?
Hopelijk brengt deze pandemie ons weer tot andere inzichten. Hoe graag we het ook zouden willen, moeten we perse 80 jaar willen worden?
We gaan onherroepelijk tot het besef komen dat je, net als kanker, gewoon kunt sterven van een virus. We doen nu net alsof dat iets ergs is maar uiteindelijk gaan we allemaal dood. Wij, als mensheid, zijn geen goden die onsterfelijk zijn maar gewoon een nietig zoogdier dat zonder technologie waarschijnlijk een gemiddelde leeftijd haalde van 38 jaar.
Je vergeet TDS'er!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:16 schreef crystal_meth het volgende:
Zouden de Trump aanhangers in de VS het nu serieus nemen? Ben de laatste weken vaak demorat en libtard genoemd omdat ik schreef dat het erg zou worden.
Tja, dat weten jij en ik (en het grootste gedeelte van FOK!), maar denk je echt dat de massa snapt hoe dat werkt?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
helaas zijn er wetenschappelijke bewijzen dat het niet de USA binnen is gekomen via Europa....
Alsof dood niet bij het leven hoort?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit zeggen mensen weleens vaker tot het iemand is die dichtbij je staat/familie is
De realisatie van een maatschappij waarin iedereen die wel thuis kan werken het ook mag doen en eindelijk zich realiseert dat de huidige techniek de oude mindset al lang heeft ingehaald.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
Opzich hoeft chaos niet erg te zijn. Na de vernietiging van de tweede wereld oorlog is er in Europa een periode van vrede aangebroken dat nooit eerder zo lang heeft geduurd.
Wie weet wat voor goeds deze shitstorm zal veroorzaken
Dat soort dingen verwarren mequote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pittig wel, als dat ook voor Noren zelf geldt.
Zo zie je maar dat de Nederlander schijt heeft aan wat de overheid/RIVM adviseert.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:32 schreef byah het volgende:
Wat een madness hier in de lokale supermarkt, geen pasta meer te krijgen en elke kar volgeladen incl grootste pak wc papier
Nee, ik heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ik een klootzak als ik hoop dat de Amerikaanse aanpak keihard backfired in het gezicht van Trump?
Je hoeft het ook niet 1 op 1 te extrapoleren. Er zijn afwijkingen en die worden ook meegenomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het gevaarlijk om de situatie van andere landen te extrapoleren op Nederland.
Net zoals we dat ook niet doen voor Italië tov een China
Gezien het achterlijke beleid van Rutte zou een coup niet misstaan, hop, spijkers met koppenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:35 schreef THEFXR het volgende:
bij welke fase worden het leger ingeschakeld?
dan ga ik dood van het lachen #pricelessquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:36 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Gezien het achterlijke beleid van Rutte zou een coup niet misstaan, hop, spijkers met koppen
Alleen als er een verplicht karakter komt aan het in quarantaine zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:35 schreef THEFXR het volgende:
Je neemt verschillende jaren. Noord italie is wat anders dan heel italie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:32 schreef Salina het volgende:
[..]
We hoeven niet de kant van Italie op te gaan, inderdaad. Het is nog niet zeker welk scenario wij gaan volgen.
Paniek is niet nodig; paraatheid voor wat komen gaat, voorbereiding en geinformeerd zijn en blijven wel.
Maanden? Jaren soms.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Trajecten om goedgekeurde medicijnen in omloop te brengen duren echt maandenlang. Dat is waar farmaceuten ook graag mee schermen als ze die prijzen verhonderdvoudigen.
Nadeel is dat het ten koste gaat van de bevolking...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ik een klootzak als ik hoop dat de Amerikaanse aanpak keihard backfired in het gezicht van Trump?
welk leger? 😂🤣quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:35 schreef THEFXR het volgende:
Dan zie je nu denk ik ook meer de 'kracht' van internet/social media?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was veel minder ophef over, maar zijn wereldwijd naar schatting wel tussen de 150.000 en 600.000 mensen aan overleden. Met mogelijk bijna 1,5 miljard besmettingen.
Dit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoor ik ook zojuist van familie. Het is een gekkenhuis in de supers met 'kerst'achtige praktijken en omzetten en veel dingen zijn op.
It giet hjir ek oan...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:15 schreef Zipportal het volgende:
twitter:ggdfryslan twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 11:01:15Twee nieuwe Friese patiënten positief getest met coronavirus. Dit brengt het aantal mensen met het coronavirus in Fryslân naar 9. https://t.co/LoA9rqMymf reageer retweet
zo goed als toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, hebben we dat inmiddels ook opgedoekt?
die Zwitsers, zijn echt eigenwijs en koppig,johquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:39 schreef Jed1Gam het volgende:
Kom je buiten, hier in Zwitserland waar het al een paar dagen voorloopt op NL, merk je gewoon niks.
Enkel dat het rustig is, dus chill. Wel veel oudjes onderweg, maar misschien dat ik die normaal niet opmerk.
Op internet zitten we nu al in de apocalyps fase.
Van de Mexicaanse griep herriner ik mij nog dat er op een gegeven moment werd gezegd 'we stoppen met het tellen van doden. Niet meer te doen'. Vandaar dat het dodental zo ruim is ingeschat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was veel minder ophef over, maar zijn wereldwijd naar schatting wel tussen de 150.000 en 600.000 mensen aan overleden. Met mogelijk bijna 1,5 miljard besmettingen.
Ik gok nu al?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:35 schreef THEFXR het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Mag dit wel? Het is immers relevant![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Mag dit wel? Het is immers relevant![]()
Is het niet zo dat die (ook) pas sinds gisteren strenge maatregelen hebben ingevoerd?quote:
Hier ook alles rustig en nog genoeg voorraad hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:39 schreef Jed1Gam het volgende:
Kom je buiten, hier in Zwitserland waar het al een paar dagen voorloopt op NL, merk je gewoon niks.
Enkel dat het rustig is, dus chill. Wel veel oudjes onderweg, maar misschien dat ik die normaal niet opmerk.
Ik zie vooral paniek over paniek in jouw reactie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze hadden the trump nodig om echte maatregelen te treffen. Maar het is nog steeds beter om de risico groepen te isoleren en de rest zo veel mogelijk te laten doorgaan.
Nuts voorzieningen en de levensmiddelen branche MOETEN door gaan, anders breekt de hel los.
Dus gecontroleerd uit laten branden, risico groepen isoleren en de niet risicogroep besmet laten raken zodat ze zelf antistoffen aanmaken.
Maar de paniek mensen, stop daar mee.
Friesland is verloren italiaanse toestanden springt allen in de Bonkevaart!!!!quote:
Klopt en strenger dan hier in Nederland.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is het niet zo dat die (ook) pas sinds gisteren strenge maatregelen hebben ingevoerd?
ik zie het Rutte echt nooit zeggen, treed nog eerder af vermoed ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:41 schreef Za het volgende:
[..]
Ik gok nu al?
De ordehandhaving kan niet alleen vanuit de politie komen. Ook voor de zorg uiteraard.
Die zaten gisteren toch ook al rond de 120? Dus hoezo een stijging van 40% ?quote:
duurt toch een week voordat je daar iets van zietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is het niet zo dat die (ook) pas sinds gisteren strenge maatregelen hebben ingevoerd?
Van 403 naar 556 besmettingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zaten gisteren toch ook al rond de 120? Dus hoezo een stijging van 40% ?
Ja, klopt, effect zie je pas na ruim een week.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeker. Daarom is het aantal nieuwe besmettingen van vandaag ook niet zo heel vreemd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
duurt toch een week voordat je daar iets van ziet
Thanksquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:31 schreef erkel het volgende:
[..]
_I en Red_85Goede teksten (geen sarcasme)
Na het weekend pas heeft men gezegd, logischer zou zijn uiterlijk zondagavond.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:44 schreef THEFXR het volgende:
strenge maatregelen Brabant komen vanavond?
Na het weekend pas verwacht men. Corona heeft ook weekend.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:44 schreef THEFXR het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)a-het-weekend-bekendquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:44 schreef THEFXR het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:31 schreef erkel het volgende:
[..]
_I en Red_85Goede teksten (geen sarcasme)
Plus daar was vrij snel een vaccin voor en minder verspreid.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Van de Mexicaanse griep herriner ik mij nog dat er op een gegeven moment werd gezegd 'we stoppen met het tellen van doden. Niet meer te doen'. Vandaar dat het dodental zo ruim is ingeschat.
We kunnen nog gauw naar de Eftelingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:44 schreef THEFXR het volgende:
ja maar de Belgische regering had gister al de cijfersquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
Denk vandaag nog wel beperkingen in het vliegverkeer
Dat zijn weer 4 dagen verder, is 1 verdubbeling extra.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)a-het-weekend-bekend
Na het weekend zegt O.B.
.quote:0:40 How bad is the Coronavirus
4:00 Is the virus an "old persons" disease
5:18 Incubation period
7:50 What can be done to prevent infection
09:35 Closing schools
13:45 Drug shortages
15:20 Sauna use effect on infections
18:00 Is the Coronavirus man-made
22:00 American Wild Deer diseases
32:00 Is Corona seasonal
35:00 Corona could be 10 times worse than the flu
35:25 Corona will stay around for months
36:10 Coronavirus vs Spanish flu
38:30 How can we prepare our immune system
43:20 Do hand sanitizers and masks work
50:00 We stockpile weapons more than medical goods
54:30 Will people panic if they are told the truth
56:00 Vaccines
1:02:00 Why a virus would originate from China
1:11:30 What to do if you get the flu
1:15:45 Lime disease
1:23:00 Effects of fire suppression on ecosystem
1:30:00 Vaccine for Coronavirus
Vanochtend was het nog vandaag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Na het weekend pas heeft men gezegd, logischer zou zijn uiterlijk zondagavond.
Dat herinner ik mij niet. Maar ik schrok wel best nog van deze aantallen, vooral dus omdat die crisis vrij snel uitdoofde toen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Van de Mexicaanse griep herriner ik mij nog dat er op een gegeven moment werd gezegd 'we stoppen met het tellen van doden. Niet meer te doen'. Vandaar dat het dodental zo ruim is ingeschat.
Nee, dat klopt niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Vanochtend was het nog vandaag.
Werk op dit moment voor een Zwitsers bedrijf en iedereen is gewoon rustig. Werkt thuis, maar verder wel gewoon rustig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:39 schreef Jed1Gam het volgende:
Cijfers over genezen patienten houden ze daar zeker ook niet bij?quote:
Logischer zou zijn afgelopen maandag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Na het weekend pas heeft men gezegd, logischer zou zijn uiterlijk zondagavond.
Als die Mex griep er nu was geweest hadden we ook deze toestanden gehad ben ik bang. Zeker omdat het vooral jongere mensen trofquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat herinner ik mij niet. Maar ik schrok wel best nog van deze aantallen, vooral dus omdat die crisis vrij snel uitdoofde toen.
Minder verspreid? Mogelijk 1,5 miljard besmettingen wereldwijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Plus daar was vrij snel een vaccin voor en minder verspreid.
Die hele heisa bij supermarkten is inderdaad echt zwaar overtrokken. Er is geen enkele aanleiding om aan te nemen dat de aanvoer/beschikbaarheid van supermarkten onder druk staat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Werk op dit moment voor een Zwitsers bedrijf en iedereen is gewoon rustig. Werkt thuis, maar verder wel gewoon rustig.
Neem daar een voorbeeld aan. Maar nee, hier gaan we de supers plunderen.
Wat denk je wat de overheid gaat doen als dit een week blijft aanhouden? Maatregelen om de strategisch belangrijke levensmiddelen branche te beschermen.
En dan? Door de paniekzaaiers nog meer paniek
We hadden een paar hedendaagse Grutte Pieren met goed geslepen zwaarden bij de grensovergangen moeten posteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:42 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Friesland is verloren italiaanse toestanden springt allen in de Bonkevaart!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
Dat is toen goed meegevallen, was een minder dodelijk dan gemiddeld griepseizoen. Omdat oude mensen al eens een H1N1 griep hadden meegemaakt. Wel meer kinderen dan "normaal" aan gestorven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |