zo goed als toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, hebben we dat inmiddels ook opgedoekt?
die Zwitsers, zijn echt eigenwijs en koppig,johquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:39 schreef Jed1Gam het volgende:
Kom je buiten, hier in Zwitserland waar het al een paar dagen voorloopt op NL, merk je gewoon niks.
Enkel dat het rustig is, dus chill. Wel veel oudjes onderweg, maar misschien dat ik die normaal niet opmerk.
Op internet zitten we nu al in de apocalyps fase.
Van de Mexicaanse griep herriner ik mij nog dat er op een gegeven moment werd gezegd 'we stoppen met het tellen van doden. Niet meer te doen'. Vandaar dat het dodental zo ruim is ingeschat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was veel minder ophef over, maar zijn wereldwijd naar schatting wel tussen de 150.000 en 600.000 mensen aan overleden. Met mogelijk bijna 1,5 miljard besmettingen.
Ik gok nu al?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:35 schreef THEFXR het volgende:
bij welke fase worden het leger ingeschakeld?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Mag dit wel? Het is immers relevant![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Mag dit wel? Het is immers relevant![]()
Is het niet zo dat die (ook) pas sinds gisteren strenge maatregelen hebben ingevoerd?quote:
Hier ook alles rustig en nog genoeg voorraad hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:39 schreef Jed1Gam het volgende:
Kom je buiten, hier in Zwitserland waar het al een paar dagen voorloopt op NL, merk je gewoon niks.
Enkel dat het rustig is, dus chill. Wel veel oudjes onderweg, maar misschien dat ik die normaal niet opmerk.
Op internet zitten we nu al in de apocalyps fase.
Ik zie vooral paniek over paniek in jouw reactie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze hadden the trump nodig om echte maatregelen te treffen. Maar het is nog steeds beter om de risico groepen te isoleren en de rest zo veel mogelijk te laten doorgaan.
Nuts voorzieningen en de levensmiddelen branche MOETEN door gaan, anders breekt de hel los.
Dus gecontroleerd uit laten branden, risico groepen isoleren en de niet risicogroep besmet laten raken zodat ze zelf antistoffen aanmaken.
Maar de paniek mensen, stop daar mee.
Friesland is verloren italiaanse toestanden springt allen in de Bonkevaart!!!!quote:
Klopt en strenger dan hier in Nederland.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is het niet zo dat die (ook) pas sinds gisteren strenge maatregelen hebben ingevoerd?
ik zie het Rutte echt nooit zeggen, treed nog eerder af vermoed ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:41 schreef Za het volgende:
[..]
Ik gok nu al?
De ordehandhaving kan niet alleen vanuit de politie komen. Ook voor de zorg uiteraard.
Die zaten gisteren toch ook al rond de 120? Dus hoezo een stijging van 40% ?quote:
duurt toch een week voordat je daar iets van zietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is het niet zo dat die (ook) pas sinds gisteren strenge maatregelen hebben ingevoerd?
Van 403 naar 556 besmettingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zaten gisteren toch ook al rond de 120? Dus hoezo een stijging van 40% ?
Ja, klopt, effect zie je pas na ruim een week.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeker. Daarom is het aantal nieuwe besmettingen van vandaag ook niet zo heel vreemd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
duurt toch een week voordat je daar iets van ziet
Thanksquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:31 schreef erkel het volgende:
[..]
_I en Red_85Goede teksten (geen sarcasme)
Na het weekend pas heeft men gezegd, logischer zou zijn uiterlijk zondagavond.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:44 schreef THEFXR het volgende:
strenge maatregelen Brabant komen vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |