Ze hadden the trump nodig om echte maatregelen te treffen. Maar het is nog steeds beter om de risico groepen te isoleren en de rest zo veel mogelijk te laten doorgaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:00 schreef Fukushima het volgende:
[..]
goede post! en de reden dat men denkt dat het hier wel zal meevallen is omdat onze regering het niet echt serieus neemt
wij zouden over 2 weken een monteur naar amerika sturen om een nieuwe machine op te starten. uiteraard gemaild dat het nu niet door kan gaan ivm reisverbod etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:16 schreef crystal_meth het volgende:
Zouden de Trump aanhangers in de VS het nu serieus nemen? Ben de laatste weken vaak demorat en libtard genoemd omdat ik schreef dat het erg zou worden.
Wat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze hadden the trump nodig om echte maatregelen te treffen.
Je verwacht toch dat als je gericht test je meer mensen vind dan bij een random sample? Anders zou het betekenen dat symptomen hebben de kans kleiner maakt...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet als er een grote groep is zonder duidelijke symptomen?
testen zijn/worden gratis alleen de opname als je positief bent niet ( 2000-4000 dollar )quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deze uitbraak legt ook meteen de pijnpunten van het Amerikaanse zorgstelsel bloot.. hoeveel moesten mensen wel niet betalen voor zo'n test? Ik dacht 1300 dollar ofzo?
En dan klagen wij al over het beleid van de VVDquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:18 schreef Fukushima het volgende:
[..]
wij zouden over 2 weken een monteur naar amerika sturen om een nieuwe machine op te starten. uiteraard gemaild dat het nu niet door kan gaan ivm reisverbod etc.
reactie klant:
ja het valt wel mee, stuur hem toch maar, trump heeft gezegd dat als het de economie in amerika betreft het wel door mag gaan.
Het land uit, lijkt mij persoonlijk niks mis mee en al helemaal niet iets om over te gaan veroordelen enzo. Maarja dat ben ik maarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Beperk je reisbewegingen alleen tot noodzakelijk en werk zoveel mogelijk thuis. Kom ik ga op reis met het vliegtuig.
Er worden wel heldere keuzes gemaaktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan klagen wij al over het beleid van de VVD.
Trump die de poorten naar de wereld dichtzet, althans allesbehalve GB geloof ik, want daar is niemand besmet natuurlijk... en die dan vervolgens wel in zijn eigen land niemand aan banden legt en mensen vrolijk van staat naar staat laat vliegenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze hadden the trump nodig om echte maatregelen te treffen.
Apart. Heeft hij dat uberhaupt gezegd of is het weer een hersenspinsel van iemand?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:18 schreef Fukushima het volgende:
[..]
wij zouden over 2 weken een monteur naar amerika sturen om een nieuwe machine op te starten. uiteraard gemaild dat het nu niet door kan gaan ivm reisverbod etc.
reactie klant:
ja het valt wel mee, stuur hem toch maar, trump heeft gezegd dat als het de economie in amerika betreft het wel door mag gaan.
Haha. Jij roept onzin, en als ik op gelijk tred reageer ga je het gesprek niet aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:16 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op alles in. Want het punt demografie wegzetten met 'ja maar wij hebben ook ouderen' is geen discussiëren aan.
Wel nog even ter info: die varianten heb ik van de persco van gisteren met die wild gebarende dame erbij. Ergens halverwege wordt uitgelegd dat er zo veel verschillende herkomsten van het virus zijn gevonden in Brabant dat het geen zin meer heeft om in te dammen. Die herkomsten konden ze schijnbaar aan het virus zien, niet aan het verhaal van de patienten.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:07 schreef _I het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ze hebben toch maatregelen getroffen die de groei remt. Ze verdubbelden in het begin elke 3 dagen. Dat kan best gedaald zijn naar 4, 5 of 6 dagen nu.
En niet iedereen wordt ziek of besmet, dus de 60M red je nooit. Als 42M mensen het gehad hebben, daalt je groeicijfer heel snel.
Wacht maar totdat wij een echte lockdown krijgen. We wijken niet heel arg af.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Met het leger en Carrabinieri in de straat ja. Wij luisteren toch wel net iets beter
In mijn ervaring met Italiaanse leveranciers, klanten en collega's wel, maar soitquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:21 schreef _I het volgende:
[..]
Wacht maar totdat wij een echte lockdown krijgen. We wijken niet heel arg af.
Je mist het hele punt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het land uit, lijkt mij persoonlijk niks mis mee en al helemaal niet iets om over te gaan veroordelen enzo. Maarja dat ben ik maar
Hehe, ik zou een nieuwe kopenquote:
Ik denk dat laatste...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal recovered echt zo laag liggen of houden ze dat niet goed bij?
Kek plaatje. En wat zegt dat volgens jou?quote:[img]https://fokst[img]https://i.gyazo.com/5c0e9e5019b9ed0e4b0cfd88fbee12bf.png[/img]atic.nl/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 13 maart 2020 11:21 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opzich hoeft chaos niet erg te zijn. Na de vernietiging van de tweede wereld oorlog is er in Europa een periode van vrede aangebroken dat nooit eerder zo lang heeft geduurd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
VVD denkt teveel aan de economie, wie zegt dat we ooit de wereld terug krijgen zoals we die nu kennen?
Spanje heeft Guardia civil, die gasten hebben geen bonnenboekje, slaan er eerst op los met hun lange gummiknuppel en vragen dan of je een klacht wil indienen? ,krijg je nog ff 10klappen gratisquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Met het leger en Carrabinieri in de straat ja. Wij luisteren toch wel net iets beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |