Daar zijn patientnummers voor @Zipportalquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, zoiets. Als al die massaverkrachters ook nog bijna dezelfde namen gaan hebben, dan wordt het wel erg onoverzichtelijk allemaal.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar zijn patientnummers voor @:zipportal
Bedanktquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier moest ik wel om glimlachen.(De tweede zin, waarin je @:scrummie2.1 wegzet als een mokerdom varken)
Ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
WTF
Is dit vanwege mijn opmerkingen over tennis?
Ja, maar @maxi-mus had een grappige reactie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja.
En omdat ik vanmiddag als eerste op je VBL topic reageerde, maar je vervolgens alleen @:maxi-mus bedankte voor zijn reactie. Dat deed pijn.
Excuses geaccepteerd. Ik pas meteen mijn post aan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar @:maxi-mus had een grappige reactie.
Maar je hebt gelijk, mijn excuses dat ik jou niet heb bedankt!
quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:34 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat niemand van waarde mijn OP kan waarderen.
Geef hem een note.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:43 schreef DonRaja het volgende:
@:haags_kwartiertje heeft mij uitgescholden.
Ja, die kans is vrij groot. Helemaal omdat ik een paar meter van coronapatiënten ben geweest. En waarschijnlijk ook gesproken heb met coronapatiënten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:43 schreef GGMM het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wie hier in de SC als eerste corona heeft.
Ik gok toch op Lenny vanwege zijn werk.
Toch maar op onlogisch gestemd. Zou wel terecht zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
Poll: Wie van de VBL-SC krijgt als eerste corona?
• onlogisch
• GGMM
• Scrummie2.1
• Caland
• Lenny_Leonard
• Tjacka
• Doublepain
• JanCees
• KingRoland
• Muskusboktor57
• PicoMMP
• kapiteintje
• Zipportal
• haags_kwartiertje
• AFCNiels
• RensAjacied
• fetX
• Elan
• maxi-mus
• Drizzt_DoUrden
• Lange_Lans
• Wereldgozer
• Tarado
• DonRaja
• aTypisch
• Jojoortje
• Coco.
• Ifrane
• El-Stinho
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, die kans is vrij groot. Helemaal omdat ik een paar meter van coronapatiënten ben geweest. En waarschijnlijk ook gesproken heb met coronapatiënten.
Allemaal voor jullie.
Dat zou wel het laatste zetje voor di jongen zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch maar op onlogisch gestemd. Zou wel terecht zijn.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:43 schreef DonRaja het volgende:
Wtf.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:39 schreef GGMM het volgende:
Zie hier hoe 2 volwassen mensen met een conflict omgaan.
Daar kan @:scrummie2.1 nog iets van leren.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wtf.
Ik ga uitstekend met conflicten om over het algemeen.
quote:
quote:
Waar? Dan ga ik een TR meepakken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:43 schreef DonRaja het volgende:
Nsb'erquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar? Dan ga ik een TR meepakken.
Dat was dat ook niet, ik lachte in die post om een woordje zonder met jou een dialoog aan te gaan.quote:
Ik ben al uitgemaakt voor superverspreider.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
• onlogisch
• GGMM
• Scrummie2.1
• Caland
• Lenny_Leonard
• Tjacka
• Doublepain
• JanCees
• KingRoland
• Muskusboktor57
• PicoMMP
• kapiteintje
• Zipportal
• haags_kwartiertje
• AFCNiels
• RensAjacied
• fetX
• Elan
• maxi-mus
• Drizzt_DoUrden
• Lange_Lans
• Wereldgozer
• Tarado
• DonRaja
• aTypisch
• Jojoortje
• Coco.
• Ifrane
• El-Stinho
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was dat ook niet, ik lachte in die post om een woordje zonder met jou een dialoog aan te gaan.
Het gaat hier om coronaquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben al uitgemaakt voor superverspreider.
Corona SC.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar? Dan ga ik een TR meepakken.
Leave JC alone.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
Mensen met obesitas zitten ook in een risicogroep
Ik heb gestemd.
Hou je bek walgelijk goor dik teringvarken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je scheldt standaard met walgelijk goor dik teringvarken als je boos bent.
Geen KingFlopland :’)quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:25 schreef GGMM het volgende:
• onlogisch
• GGMM
• Scrummie2.1
• Caland
• Lenny_Leonard
• Tjacka
• Doublepain
• JanCees
• KingRoland
• Muskusboktor57
• PicoMMP
• kapiteintje
• Zipportal
• haags_kwartiertje
• AFCNiels
• RensAjacied
• fetX
• Elan
• maxi-mus
• Drizzt_DoUrden
• Lange_Lans
• Wereldgozer
• Tarado
• DonRaja
• aTypisch
• Jojoortje
• Coco.
• Ifrane
• El-Stinho
Tussenstand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/ta.pksYxoNpfijNZW69NTQ--~A/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAw/http://media.zenfs.com/en(...)44f3909a9]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hou je bek walgelijk goor dik teringvarken.
Maar wel grappig, in het echte leven sta ik er juist om bekend dat je met mij geen ruzie kan krijgenquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je scheldt standaard met walgelijk goor dik teringvarken als je boos bent.
Verlegen mensen zijn op het internet inderdaad vaak 'het mannetje'quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Maar wel grappig, in het echte leven sta ik er juist om bekend dat je met mij geen ruzie kan krijgen.
Nee ik eet kip met groente.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eten jullie vanavond een contactloze pizza?
Ik eet bij mijn ouders dus ik weet nog niet wat ik ga eten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wtf.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verlegen mensen zijn op het internet inderdaad vaak 'het mannetje'
Tering wat dom.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was dat ook niet, ik lachte in die post om een woordje zonder met jou een dialoog aan te gaan.
Eet vanavond de kut van je moeder.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Omdat je altijd snel wegrent?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Maar wel grappig, in het echte leven sta ik er juist om bekend dat je met mij geen ruzie kan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat je altijd snel wegrent?walgelijk goor dik teringvarkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje wat boos weer. Jij kan ook niet met conflicten om gaan he.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet je bek houden.
Walgelijk dik goor tering varken
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat je altijd snel wegrent?Nee Don, omdat er maar weinig aardigere mensen bestaan dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag je iemand met down uitmaken voor walgelijk goor dik teringvarken?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jeetje wat boos weer. Jij kan ook niet met conflicten om gaan he.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee Don, omdat er maar weinig aardigere mensen bestaan dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze een keer niet staken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb Drizzt gestemd (Die krijgt elke ziekte) maar Jojoortje heeft als juf ook wel veel contact met mensen.
Jojoortje werkt gemiddeld maar 2 dagen in de week.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb Drizzt gestemd (Die krijgt elke ziekte) maar Jojoortje heeft als juf ook wel veel contact met mensen.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag je iemand met down uitmaken voor walgelijk goor dik teringvarken?
@Jojoortjequote:Op woensdag 11 maart 2020 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jojoortje werkt gemiddeld maar 2 dagen in de week.
Doe iedereen de groetenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga *nu* naar mijn ouders. Ik zie jullie vanavond!
Misschien zie ik je zo nog!quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Veel plezier maat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Witlofschotelquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Tevens op Lennygod gestemd.
RBKquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is allang besproken in DE APPquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smerig varken.
[..]
VBL / [VBL SC #7388] Nicki Minaj
Klootzak mag, maar je mag hem niet voor walgelijk goor dik teringvarken uitschelden.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:12 schreef GGMM het volgende:
Fout gemaakt en verbeterd.
Hopelijk zag niemand dat. Het was er één van @:doublepain achtige proporties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(stiekem zei ik dit ook speciaal voor jou, je had hem duidelijk gemist)
Waarom DP?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:14 schreef JanCees het volgende:
Je hebt gestemd op: Doublepain
Ik zag dat er een bericht geëdit was. Autist als ik ben, was ik al op zoekquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
(stiekem zei ik dit ook speciaal voor jou, je had hem duidelijk gemist)
Echt walgelijk hoe jij nooit op je voeding let.quote:
Laat me met rustquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt walgelijk hoe jij nooit op je voeding let.
En maar klagen en maar klagen. Je moet je doodschamen.
Sorry ik zal het niet meer doen.quote:
gewoon stabiel gewichtquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry ik zal het niet meer doen.
Het helpt toch geen ene reet, je eet nu al jaren walgelijk smerig.
jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon de cola daar weer indoen
twitter:CNN twitterde op woensdag 11-03-2020 om 17:35:03BREAKING: The World Health Organization declares the novel coronavirus outbreak to be a pandemic https://t.co/i934vEmeRz reageer retweet
PLAGUE INCEDquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
Eindelijktwitter:CNN twitterde op woensdag 11-03-2020 om 17:35:03BREAKING: The World Health Organization declares the novel coronavirus outbreak to be a pandemic https://t.co/i934vEmeRz reageer retweet
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
Eindelijktwitter:CNN twitterde op woensdag 11-03-2020 om 17:35:03BREAKING: The World Health Organization declares the novel coronavirus outbreak to be a pandemic https://t.co/i934vEmeRz reageer retweet
Een stel malloten die in de Ziggy studio een overwinning van de proleet Max Verstappen vieren.quote:
Volgens mij toen Verstappen had gewonnen.quote:
dit weekend mag hij weer, wel vroegquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een stel malloten die in de Ziggy studio een overwinning van de proleet Max Verstappen vieren.
Mannen met blote enkels in schoenenquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(dit ben ik overigens niet op de foto)
Saai.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag vandaag weer een voorzichtig zonnetje dus dan zijn witte sneakers altijd wel een mustquote:
Heb ik eigenlijk ook elk jaar wel ja, meestal Adidas.(ja ook vrij saai)quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag vandaag weer een voorzichtig zonnetje dus dan zijn witte sneakers altijd wel een must
Ik draag nooit witte sokken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij nog van die witte tennissokken?
Neequote:Op woensdag 11 maart 2020 18:29 schreef Coco. het volgende:
Hebben jullie al iets bij Amazon Nederland besteld?
DIE HEB IK OOK GEHAD!quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me meer iets voor tennisfanaat @GGMMquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij nog van die witte tennissokken?
En jij staat toch alom bekend als een heerschap met smaakquote:
Hoi Lanske gefeliciteerd! Ik zag dat de grote Rikkert zelfs om je moest lachen.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
En jij staat toch alom bekend als een heerschap met smaak
Misschien heeft hij werk gevondenquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:35 schreef Caland het volgende:
Jongens waar is @:drizzt_dourden de laatste tijd
Ik maak mij een beetje zorgen
Zeker. Mijn dag was weer goed!quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi Lanske gefeliciteerd! Ik zag dat de grote Rikkert zelfs om je moest lachen.
xDquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heeft hij werk gevonden
Hahahahahaha
Ik heb @Elan ook al een tijdje niet gezien.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:35 schreef Caland het volgende:
Vanmiddag nog gepost makker.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb @:elan ook al een tijdje niet gezien.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:35 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jouw probleem.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gaf een voorzet aan GGMM. Jammer dit.
Sorry, ik lette even niet opquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gaf een voorzet aan GGMM. Jammer dit.
Het lijkt me dat Lenny deze verkiezing met overmacht gaat winnen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:45 schreef Coco. het volgende:
Je hebt gestemd op: Lenny_Leonard
Je IP is: 0.900.011.3.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Lenny deze verkiezing met overmacht gaat winnen.
URL?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook hardop gelachenquote:
Ha ha die kort pittige stewardsquote:
En dezelfde omvang.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Drizzt_Dourden en @:Jojoortje hebben waarschijnlijk hetzelfde accent.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag vandaag weer een voorzichtig zonnetje dus dan zijn witte sneakers altijd wel een must
quote:Beste pizzaliefhebber,
De veiligheid van ons voedsel, onze medewerkers en klanten, staat op nummer 1. Voor uw veiligheid en die van onze bezorgers, biedt Domino’s u vanaf nu de mogelijkheid om uw pizza contactloos te laten bezorgen. Het werkt als volgt:
- Bestelt u op dominos.nl, kies voor de optie: ‘contactloos bezorgen’. Tijdens het bestelproces, kiest u voor het activeren van deze functie bij het invullen van uw klantgegevens (veld bij de bezorg-instructies). Zodra u kiest voor een contactloze bezorging, vervalt de mogelijkheid om contant aan de deur af te rekenen. U kunt op dominos.nl zonder transactiekosten betalen met iDEAL, creditcard, PayPal of een Domino’s giftcard
- De bezorger belt bij u aan en legt uw bestelling voor de voordeur in de warmhoud tas.
- De bezorger neemt vervolgens twee meter afstand en wacht tot u de bestelling uit de tas heeft gehaald.
- Zodra de deur dicht is, wordt de tas meegenomen.
Precies maat, gewoon werken voor je coronageld.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies maat, gewoon werken voor je coronageld.
#WANBELEIDquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:29 schreef PicoMMP het volgende:
Oei, daar verdween een post van @:onlogisch in het COR-topic
Lachwekkonde modquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:29 schreef PicoMMP het volgende:
Oei, daar verdween een post van @:onlogisch in het COR-topic
Ik gok dat het woord "griepje" in zijn post voorkwam.quote:
Ja ik lees net de opmerking van Greys.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gok dat het woord "griepje" in zijn post voorkwam.
Gelukkig weten jij, ik & @JanCees beterquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gok dat het woord "griepje" in zijn post voorkwam.
en @haags_kwartiertjequote:Op woensdag 11 maart 2020 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig weten jij, ik & @:JanCees beter
Ik heb je even met een mooi filmpje gequoot in het coronatopic.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig weten jij, ik & @:JanCees beter
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb je even met een mooi filmpje gequoot in het coronatopic.
Op wat uitzonderingen na verre van.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
In het Corona topic zijn ze echt koekoek
Dat mag jij vindenquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Op wat uitzonderingen na verre van.
Ik vind ze wel heel erg paniekerig.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Op wat uitzonderingen na verre van.
Mwoah. Bezorgd. Terecht.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind ze wel heel erg paniekerig.
Dankzij de grote boze overheid en de RIVM gaan we er allemaal aan.Het is te laat. Hadden die virologen en experts maar naar Henk en Ingrid van FOK! geluisterd. Die weten pas hoe we een virus indammen.Laten we massaal eten en drinken inslaan want straks zijn alle schappen leeg. Zucht.quote:
Ah, de posts die je heel af en toe voorbij ziet komen. Dat zijn niet "die mensjes", dat zijn enkelen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankzij de grote boze overheid en de RIVM gaan we er allemaal aan.Het is te laat. Hadden die virologen en experts maar naar Henk en Ingrid van FOK! geluisterd. Die weten pas hoe we een virus indammen.Laten we massaal eten en drinken inslaan want straks zijn alle schappen leeg. Zucht.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mwoah. Bezorgd. Terecht.
Ik maak me ook oprecht zorgen. En dat is niet paniekerig.
quote:Dit is bijna een soort oorlogssituatie met deels onbekende vijand.
Wanneer ik de tv aanzet met al die jolige programmaatjes kan ik dat eigenlijk niet meer begrijpen gezien de omstandigheden.
Voor mijn gevoel is alles of een groot deel van wat we ooit voor lief namen of wat vanzelfsprekend was verdwenen.
Uit de laatste paar minuten.quote:IK VIND DAT DE RIVM ZICHZELF BUITEN SPEL HEEFT GEZET ALS BETROUWBARE BRON DOOR VELE MALEN ER NAAST TE ZITTEN
Eigenlijk constant als ik daar kijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah, de posts die je heel af en toe voorbij ziet komen. Dat zijn niet "die mensjes", dat zijn enkelen.
De ene is al weg, de ander mwoah, het is al vaker een oorlogssituatie genoemd, ook door zogenaamde 'experts'. Hoe dat invloed heeft op zijn persoonlijke gesteldheid, tja. Zijn probleem.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uit de laatste paar minuten.
Maak jij je geen zorgen? En dan niet specifiek het virus, maar meer alle zooi eromheen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk constant als ik daar kijk.
Nee, totaal niet. Er zal best wel wat gebeuren, maar voor de meeste mensen zal het allemaal wel meevallen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Maak jij je geen zorgen? En dan niet specifiek het virus, maar meer alle zooi eromheen?
Ik baal vooral van de sportevenementen die worden afgelast, verder niet echt nee. Ik ben niet bang dat 'alles wat ik lief heb grotendeels verdwijnt'.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Maak jij je geen zorgen? En dan niet specifiek het virus, maar meer alle zooi eromheen?
1 onbekende bron. Nu is utrecht en straks zuid holland even ver.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
En hier het grote antwoord, Brabanders blijken dus inferieure mensen te zijn. Weggeven aan België en we zijn klaar.
https://www.ad.nl/politie(...)t-is-uniek~a507db55/
Utrecht is sowieso al even ver of misschien al verderquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:23 schreef Adames het volgende:
[..]
1 onbekende bron. Nu is utrecht en straks zuid holland even ver.
Er was één persoon die me een idioot noemde, en daar heeft hij één like voor gekregen (van jou)quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:22 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM krijgt toch wat sneren te verwerken na zijn Weinstein opmerking op Twitter
Er zit nogal een behoorlijk verschil tussen 'alles wat ik lief heb grotendeels verdwijnt' en bang zijn dat het economisch echt een mega klap gaat geven met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik baal vooral van de sportevenementen die worden afgelast, verder niet echt nee. Ik ben niet bang dat 'alles wat ik lief heb grotendeels verdwijnt'.
In Italië denken ze daar toch net wat anders over.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Er zal best wel wat gebeuren, maar voor de meeste mensen zal het allemaal wel meevallen.
Ja laten we een voorbeeld nemen aan Italiëquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
In Italië denken ze daar toch net wat anders over.
Dat klopt, ik maak mij gewoon niet zo snel zorgen over zulke dingen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er zit nogal een behoorlijk verschil tussen 'alles wat ik lief heb grotendeels verdwijnt' en bang zijn dat het economisch echt een mega klap gaat geven met alle gevolgen van dien.
Hoezo maak je je daar zorgen om? ECB mag tegenwoordig gewoon aandelen kopen en die blijven gewoon de rente verlagen en geld bijprinten zolang ze willen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er zit nogal een behoorlijk verschil tussen 'alles wat ik lief heb grotendeels verdwijnt' en bang zijn dat het economisch echt een mega klap gaat geven met alle gevolgen van dien.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:22 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM krijgt toch wat sneren te verwerken na zijn Weinstein opmerking op Twitter
twitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 16:16:05@NOS Zielig.
Eerst laten die vrouwen zich betasten voor een filmrol en nu moet deze lieve gezellige man de cel in.
@knutdeijsbeer en ik snappen hier niks van. reageer retweet
Het blijven rare mensen die Italiaantjes.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
In Italië denken ze daar toch net wat anders over.
Ik las in dat Coronatopic dat Nederland in verhouding minder IC-bedden heeft dan Italië. Geen idee of dat correct is, maar dan heb je natuurlijk wel een redelijk probleem straks.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja laten we een voorbeeld nemen aan Italië
Elan legt even uit hoe de wereldeconomie in elkaar zit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo maak je je daar zorgen om? ECB mag tegenwoordig gewoon aandelen kopen en die blijven gewoon de rente verlagen en geld bijprinten zolang ze willen.
Volgens mij zijn er 85 plekken in Nederland waar een IC is. Iedere IC heeft zo'n 15 bedden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik las in dat Coronatopic dat Nederland in verhouding minder IC-bedden heeft dan Italië. Geen idee of dat correct is, maar dan heb je natuurlijk wel een redelijk probleem straks.
Ja en ik las dat er geen ic bedden zijn in Nederland. Als dat waar is heb je pas een mega probleemquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik las in dat Coronatopic dat Nederland in verhouding minder IC-bedden heeft dan Italië. Geen idee of dat correct is, maar dan heb je natuurlijk wel een redelijk probleem straks.
1150 plekken totaal, bron volkskrant ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er 85 plekken in Nederland waar een IC is. Iedere IC heeft zo'n 15 bedden.
Ik denk dat het niet zo simpel is als je hier stelt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo maak je je daar zorgen om? ECB mag tegenwoordig gewoon aandelen kopen en die blijven gewoon de rente verlagen en geld bijprinten zolang ze willen.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
1150 plekken totaal, bron volkskrant ofzo.
Er is nu zo'n 60% bezet las ik.
Dus nog zo'n 40/45% beschikbaar. Niks mis mee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
1150 plekken totaal, bron volkskrant ofzo.
Er is nu zo'n 60% bezet las ik.
Een weekje ongeveer, als we de lijn van Italie blijven volgen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus nog zo'n 40/45% beschikbaar. Niks mis mee.
De man die stellig beweerde dat de gemiddelde Nederlander 3000 netto verdient deelt zijn financiële inzichten even met ons.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een kutuser ben jij eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De man die stellig beweerde dat de gemiddelde Nederlander 3000 netto verdient deelt zijn financiële inzichten even met ons.
Ik zag dat Costa op Netflix stond. Nu is dat natuurlijk geen tip, maar toch even een stukje gekeken gister. Froukje en Katja waren echt bloedmooi vroegahquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:31 schreef PicoMMP het volgende:
Iemand nog een filmtip? Netflix of Pathe Thuis.
Oh kom je daar nu pas achter ja?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en ik las dat er geen ic bedden zijn in Nederland. Als dat waar is heb je pas een mega probleem
Eens.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag dat Costa op Netflix stond. Nu is dat natuurlijk geen tip, maar toch even een stukje gekeken gister. Froukje en Katja waren echt bloedmooi vroegah
Ik kijk niet zo vaak meer op Facebookquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh kom je daar nu pas achter ja?
Vind het jammer dat Rutte zijn woord niet nakomt, weer geen persco of overlegquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aangezien alles wat jij zegt niet blijkt te kloppen zeg ik: Bedankt voor dit compliment!
Dirty Harry. (maar Liverpool-Atleti begint zo makker)quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:31 schreef PicoMMP het volgende:
Iemand nog een filmtip? Netflix of Pathe Thuis.
Dit kun je toch zelf ook wel beredenerenquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo vaak meer op Facebook
Geen paniek, maat. Wij hebben 0fux toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind het jammer dat Rutte zijn woord niet nakomt, weer geen persco of overleg
Ja want jij vergist je natuurlijk nooit. Hopelijk kom je snel tot inzichten anders ga je ten onder aan je eigen grootheidswaanzin.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aangezien alles wat jij zegt niet blijkt te kloppen zeg ik: Bedankt voor dit compliment!
En tegenwoordig kijken 12 jarigen pornoquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag dat Costa op Netflix stond. Nu is dat natuurlijk geen tip, maar toch even een stukje gekeken gister. Froukje en Katja waren echt bloedmooi vroegah
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet geklikt.
20 juni moet je naar vv Papendrecht komen maat. John de Bever treedt er op
wat is er met hemquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met @:napoleonfour zijn?
Die is ook stilquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen paniek, maat. Wij hebben 0fux toch?
Ik vergis mij ook wel eens ja. Maar wil jij dan de enige user zijn hier die niet aan een verkeerde uitspraak wordt herinnerd?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want jij vergist je natuurlijk nooit. Hopelijk kom je snel tot inzichten anders ga je ten onder aan je eigen grootheidswaanzin.
Als je onder de 12 bent bedoel je.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:36 schreef Elan het volgende:
Castlevania is ook wel een vette serie, als dat je ding is.
niet meer in tilburg volgens mijquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zien we nooit meer toch? Woont in Tilburg dacht ik.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je in DE APP zou zitten zou je dit wetenquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met @:napoleonfour zijn?
Gelukkig zit ik daar NIET inquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je in DE APP zou zitten zou je dit weten
Zijn leven zal vast rustiger zijn sinds hij eruit ging, zware tijden voor Kapo destijdsquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je in DE APP zou zitten zou je dit weten
Zijn daar regels voor?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:38 schreef JanCees het volgende:
meer mag ik niet zeggen want dan lek ik uit de app
Je kunt weer rustig gaan slapen @Scrummie2.1quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mwoah. Bezorgd. Terecht.
Ik maak me ook oprecht zorgen. En dat is niet paniekerig.
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 11-03-2020 om 19:52:44America is the Greatest Country in the world. We have the best scientists, doctors, nurses and health care professionals. They are amazing people who do phenomenal things every day.... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 11-03-2020 om 19:52:45....Together we are putting into policy a plan to prevent, detect, treat and create a vaccine against CoronaVirus to save lives in America and the world. America will get it done! reageer retweet
Echt iets voor jou dus.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je onder de 12 bent bedoel je.
Ik ben sowieso met Whatsapp groepen als tijdverdrijf gestopt. Behalve eentje waar ik met @onlogisch en een andere user ons ochtendritueel bespreekquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn leven zal vast rustiger zijn sinds hij eruit ging, zware tijden voor Kapo destijds
Is het niet raar dit een pandemie te noemen als 89% van alle besmettingen uit 4 landen komentwitter:JanCees_god twitterde op woensdag 11-03-2020 om 17:39:22omfg https://t.co/7UPtjVPUxZ reageer retweet
Kap eens met je actquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Is het niet raar dit een pandemie te noemen als 89% van alle besmettingen uit 4 landen komentwitter:JanCees_god twitterde op woensdag 11-03-2020 om 17:39:22omfg https://t.co/7UPtjVPUxZ reageer retweet
Wiequote:Op woensdag 11 maart 2020 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso met Whatsapp groepen als tijdverdrijf gestopt. Behalve eentje waar ik met @:onligisch en een andere user ons ochtendritueel bespreek
Hij twittert nog weleens volgens mij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zien we nooit meer toch? Woont in Tilburg dacht ik.
Is het niet raar om iets een wereldoorlog noemen terwijl het alleen en Europa en Azie was???quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:42 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso met Whatsapp groepen als tijdverdrijf gestopt. Behalve eentje waar ik met @:onlogisch en een andere user ons ochtendritueel bespreek
HMFGODquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso met Whatsapp groepen als tijdverdrijf gestopt. Behalve eentje waar ik met @:onlogisch en een andere user ons ochtendritueel bespreek
Jij staat echt extreem scherp de laatste tijd, DP. Wat is je geheim?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is het niet raar om iets een wereldoorlog noemen terwijl het alleen en Europa en Azie was???
Heel erg raar jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is het niet raar om iets een wereldoorlog noemen terwijl het alleen en Europa en Azie was???
@GGMMquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Draconische oplettendheidquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij staat echt extreem scherp de laatste tijd, DP. Wat is je geheim?
he dat ben ik lolquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |