Hoezo maak je je daar zorgen om? ECB mag tegenwoordig gewoon aandelen kopen en die blijven gewoon de rente verlagen en geld bijprinten zolang ze willen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er zit nogal een behoorlijk verschil tussen 'alles wat ik lief heb grotendeels verdwijnt' en bang zijn dat het economisch echt een mega klap gaat geven met alle gevolgen van dien.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:22 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM krijgt toch wat sneren te verwerken na zijn Weinstein opmerking op Twitter
twitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 16:16:05@NOS Zielig.
Eerst laten die vrouwen zich betasten voor een filmrol en nu moet deze lieve gezellige man de cel in.
@knutdeijsbeer en ik snappen hier niks van. reageer retweet
Het blijven rare mensen die Italiaantjes.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
In Italië denken ze daar toch net wat anders over.
Ik las in dat Coronatopic dat Nederland in verhouding minder IC-bedden heeft dan Italië. Geen idee of dat correct is, maar dan heb je natuurlijk wel een redelijk probleem straks.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja laten we een voorbeeld nemen aan Italië
Elan legt even uit hoe de wereldeconomie in elkaar zit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo maak je je daar zorgen om? ECB mag tegenwoordig gewoon aandelen kopen en die blijven gewoon de rente verlagen en geld bijprinten zolang ze willen.
Volgens mij zijn er 85 plekken in Nederland waar een IC is. Iedere IC heeft zo'n 15 bedden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik las in dat Coronatopic dat Nederland in verhouding minder IC-bedden heeft dan Italië. Geen idee of dat correct is, maar dan heb je natuurlijk wel een redelijk probleem straks.
Ja en ik las dat er geen ic bedden zijn in Nederland. Als dat waar is heb je pas een mega probleemquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik las in dat Coronatopic dat Nederland in verhouding minder IC-bedden heeft dan Italië. Geen idee of dat correct is, maar dan heb je natuurlijk wel een redelijk probleem straks.
1150 plekken totaal, bron volkskrant ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er 85 plekken in Nederland waar een IC is. Iedere IC heeft zo'n 15 bedden.
Ik denk dat het niet zo simpel is als je hier stelt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo maak je je daar zorgen om? ECB mag tegenwoordig gewoon aandelen kopen en die blijven gewoon de rente verlagen en geld bijprinten zolang ze willen.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
1150 plekken totaal, bron volkskrant ofzo.
Er is nu zo'n 60% bezet las ik.
Dus nog zo'n 40/45% beschikbaar. Niks mis mee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
1150 plekken totaal, bron volkskrant ofzo.
Er is nu zo'n 60% bezet las ik.
Een weekje ongeveer, als we de lijn van Italie blijven volgen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus nog zo'n 40/45% beschikbaar. Niks mis mee.
De man die stellig beweerde dat de gemiddelde Nederlander 3000 netto verdient deelt zijn financiële inzichten even met ons.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een kutuser ben jij eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De man die stellig beweerde dat de gemiddelde Nederlander 3000 netto verdient deelt zijn financiële inzichten even met ons.
Ik zag dat Costa op Netflix stond. Nu is dat natuurlijk geen tip, maar toch even een stukje gekeken gister. Froukje en Katja waren echt bloedmooi vroegahquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:31 schreef PicoMMP het volgende:
Iemand nog een filmtip? Netflix of Pathe Thuis.
Oh kom je daar nu pas achter ja?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en ik las dat er geen ic bedden zijn in Nederland. Als dat waar is heb je pas een mega probleem
Eens.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag dat Costa op Netflix stond. Nu is dat natuurlijk geen tip, maar toch even een stukje gekeken gister. Froukje en Katja waren echt bloedmooi vroegah
Ik kijk niet zo vaak meer op Facebookquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh kom je daar nu pas achter ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |