En dezelfde omvang.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Drizzt_Dourden en @:Jojoortje hebben waarschijnlijk hetzelfde accent.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag vandaag weer een voorzichtig zonnetje dus dan zijn witte sneakers altijd wel een must
quote:Beste pizzaliefhebber,
De veiligheid van ons voedsel, onze medewerkers en klanten, staat op nummer 1. Voor uw veiligheid en die van onze bezorgers, biedt Domino’s u vanaf nu de mogelijkheid om uw pizza contactloos te laten bezorgen. Het werkt als volgt:
- Bestelt u op dominos.nl, kies voor de optie: ‘contactloos bezorgen’. Tijdens het bestelproces, kiest u voor het activeren van deze functie bij het invullen van uw klantgegevens (veld bij de bezorg-instructies). Zodra u kiest voor een contactloze bezorging, vervalt de mogelijkheid om contant aan de deur af te rekenen. U kunt op dominos.nl zonder transactiekosten betalen met iDEAL, creditcard, PayPal of een Domino’s giftcard
- De bezorger belt bij u aan en legt uw bestelling voor de voordeur in de warmhoud tas.
- De bezorger neemt vervolgens twee meter afstand en wacht tot u de bestelling uit de tas heeft gehaald.
- Zodra de deur dicht is, wordt de tas meegenomen.
Precies maat, gewoon werken voor je coronageld.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies maat, gewoon werken voor je coronageld.
#WANBELEIDquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:29 schreef PicoMMP het volgende:
Oei, daar verdween een post van @:onlogisch in het COR-topic
Lachwekkonde modquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:29 schreef PicoMMP het volgende:
Oei, daar verdween een post van @:onlogisch in het COR-topic
Ik gok dat het woord "griepje" in zijn post voorkwam.quote:
Ja ik lees net de opmerking van Greys.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gok dat het woord "griepje" in zijn post voorkwam.
Gelukkig weten jij, ik & @JanCees beterquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gok dat het woord "griepje" in zijn post voorkwam.
en @haags_kwartiertjequote:Op woensdag 11 maart 2020 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig weten jij, ik & @:JanCees beter
Ik heb je even met een mooi filmpje gequoot in het coronatopic.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig weten jij, ik & @:JanCees beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |