Wtf.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verlegen mensen zijn op het internet inderdaad vaak 'het mannetje'
Tering wat dom.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was dat ook niet, ik lachte in die post om een woordje zonder met jou een dialoog aan te gaan.
Eet vanavond de kut van je moeder.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eten jullie vanavond een contactloze pizza?
Omdat je altijd snel wegrent?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Maar wel grappig, in het echte leven sta ik er juist om bekend dat je met mij geen ruzie kan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat je altijd snel wegrent?walgelijk goor dik teringvarkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje wat boos weer. Jij kan ook niet met conflicten om gaan he.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet je bek houden.
Walgelijk dik goor tering varken
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat je altijd snel wegrent?Nee Don, omdat er maar weinig aardigere mensen bestaan dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag je iemand met down uitmaken voor walgelijk goor dik teringvarken?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jeetje wat boos weer. Jij kan ook niet met conflicten om gaan he.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee Don, omdat er maar weinig aardigere mensen bestaan dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze een keer niet staken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb Drizzt gestemd (Die krijgt elke ziekte) maar Jojoortje heeft als juf ook wel veel contact met mensen.
Jojoortje werkt gemiddeld maar 2 dagen in de week.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb Drizzt gestemd (Die krijgt elke ziekte) maar Jojoortje heeft als juf ook wel veel contact met mensen.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag je iemand met down uitmaken voor walgelijk goor dik teringvarken?
@Jojoortjequote:Op woensdag 11 maart 2020 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jojoortje werkt gemiddeld maar 2 dagen in de week.
Doe iedereen de groetenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga *nu* naar mijn ouders. Ik zie jullie vanavond!
Misschien zie ik je zo nog!quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Veel plezier maat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Witlofschotelquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Tevens op Lennygod gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |