In COR? Nauwelijks tot nooit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad ja. Jij trollt nooit.
Maar jij krijgt daar wel notes en een ban voor. Als onlogisch zich weer eens debiel gedraagt worden alleen zijn posts verwijderd.quote:
Lenny loopt altijd met een lange teckel rond.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:51 schreef Zipportal het volgende:
Hebben ze nog wel kappers in Broabant, of loop je nu met een lange teckel rond? @:lenny_leonard
Vanwaar deze vraag?quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:51 schreef Zipportal het volgende:
Hebben ze nog wel kappers in Broabant, of loop je nu met een lange teckel rond? @:lenny_leonard
Klopt, maar TR's plaatsen of feedback geven heeft weinig zin. Dan begrijp je er niet zoveel van schijnbaar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar jij krijgt daar wel notes en een ban voor. Als onlogisch zich weer eens debiel gedraagt worden alleen zijn posts verwijderd.
Onlogisch is het grootste gezwel van COR.
Dit weet jij helemaal niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar jij krijgt daar wel notes en een ban voor. Als onlogisch zich weer eens debiel gedraagt worden alleen zijn posts verwijderd.
Je kan er gewoon helemaal niets van als mod.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:53 schreef Tjacka het volgende:
Nou dat coronavirus is blijkbaar naar @:scrummie2.1 zijn hoofd gestegen
Dat zegt Don toch net? Hij heeft geen notes ontvangen voor zijn terecht verwijderde posts.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit weet jij helemaal niet.
Je bent bijna net zo dom als Scrummie met deze post.
Niet elke verwijderde post hoeft een note te zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zegt Don toch net? Hij heeft geen notes ontvangen voor zijn terecht verwijderde posts.
Onlogisch lijkt me dan ook sterk.
Ter verdediging, ik had niet door niet in de SC te zitten. Nadat dit duidelijk was ben ik ook weg gegaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zegt Don toch net? Hij heeft geen notes ontvangen voor zijn terecht verwijderde posts.
Dat klopt. Maar in COR zijn ze heel snel met notes geven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet elke verwijderde post hoeft een note te zijn.
Je hoeft je niet te verdedigen, een foutje kan gebeuren. Je bent mijn favoriete mod van VBL.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ter verdediging, ik had niet door niet in de SC te zitten. Nadat dit duidelijk was ben ik ook weg gegaan.
Ze snappen er gewoon helemaal niets van daar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar in COR zijn ze heel snel met notes geven.
Ik zie dat ik net weer een nieuwe binnen heb voor een discussie met Haags. Lijkt me niet dat Haags hier ook notes voor heeft gehad.
Dank je. Wat een liefde hier vandaag.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen, een foutje kan gebeuren. Je bent mijn favoriete mod van VBL.
Dat klopt, maar jij kan er niets van als user.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je kan er gewoon helemaal niets van als mod.
TR geplaatst.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jij kan er niets van als user.
Haags had allang van FOK! verbannen moeten worden. Maar dit geheel terzijde.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie dat ik net weer een nieuwe binnen heb voor een discussie met Haags. Lijkt me niet dat Haags hier ook notes voor heeft gehad.
Oh ja, dus omdat zijn specifieke post niet genote wordt hebben acties van crew nooit gevolgen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het kan me vrij weinig boeien eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb gisteren jullie allemaal gesaved en ik heb laatst @straatcommando ook een note gegeven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je mij genote hebtquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:01 schreef capricia het volgende:
Is dit het FB topic waar we notes bespreken?
Ga weg.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:01 schreef capricia het volgende:
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:01 schreef capricia het volgende:
Even kijken...quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je mij genote hebt
Donder op.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Even kijken...
Ja. Ik heb je gewoon notes gegeven.
Wil je er over praten?
Waardeloos figuur dat je bentquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Even kijken...
Wil je er over praten?
Nog zo'n teer zieltje.quote:
er overquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Even kijken...
Wil je er over praten?
Gedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:04 schreef GGMM het volgende:
Jongens, jongens!
Reageer even inhoudelijk in mijn topic aub: VBL / Roger Schmidt (wie?) vanaf komend seizoen nieuwe trainer van PSV
Ik zet notes bij mezelf.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:04 schreef DonRaja het volgende:
Mijn laatste note is van 2017 en dat was niet eens een echte
Wees blij dat ze niet eerst om tietenpics vragen. Meestal zeggen daarna pas dat je moet opzouten.quote:
Gereageerd (omdat jij het bent, verder boeit het topic me weinig).quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:04 schreef GGMM het volgende:
Jongens, jongens!
Reageer even inhoudelijk in mijn topic aub: VBL / Roger Schmidt (wie?) vanaf komend seizoen nieuwe trainer van PSV
Dat was inhoudelijk ('hij' sloeg op Roger, het onderwerp van het topic). Wéér een onterecht verwijderde post.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weggehaald.
Wat snap je niet aan inhoudelijk.
Vervelend varken.
mimimimimimimiquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat was inhoudelijk ('hij' sloeg op Roger, het onderwerp van het topic). Wéér een onterecht verwijderde post.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef GGMM het volgende:
[error] rood [/error]
[validation] oranje [/validation]
[warning] geel [/warning]
[success] groen [/success]
[info] blauw [/info]
[modbreak] modbreak [/modbreak]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef GGMM het volgende:
[error] rood [/error]
[validation] oranje [/validation]
[warning] geel [/warning]
[success] groen [/success]
[info] blauw [/info]
[modbreak] modbreak [/modbreak]
OOK OPDONDERENquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeg doe eens lief tegen mijn collega.
Hij is aan het lekken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef Tjacka het volgende:
Oei @:capricia
@:ggmm neemt je in de maling
Liet jij je maar eens testen. Je lijkt meerdere persoonlijkheidsstoornissen te hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is niet het test topic. Opdonderen dus.
Slecht geslapen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is niet het test topic. Opdonderen dus.
Nee hoor, ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liet jij je maar eens testen. Je lijkt meerdere persoonlijkheidsstoornissen te hebben.
Nee, eigenlijk nietquote:
Je vriendin was toch al vrij oud?quote:Of weer een Rituals pakket naar een jonge dame gestuurd? Zonder succes uiteraard?
Aldus persoonlijkheid 1.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nergens last van.
Dat weet je goed te verbergen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nergens last van.
Graag gedaan makker.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:11 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je leuke post in mijn topic @:maxi-mus
Gepost om 11:11:11 op 11 maartquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:11 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je leuke post in mijn topic @:maxi-mus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gepost om 11:11:11 op 11 maartAutist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij durft wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas voor welke club je bent. Verklaart een hoop.
* DonRaja kijkt naar sig...quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is bijna een bejaarde.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Loop jij nu je collega seksueel te intimideren
Wie ben jij?quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het aandeel tokkies daar in Rotterdam-Zuid is aanmerkelijk hoger dan in de Grolsch Veste...quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
* DonRaja kijkt naar sig...
Doe dit maar niet meer
Zeker als we een thuiswedstrijd tegen Twente hebben ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het aandeel tokkies daar in Rotterdam-Zuid is aanmerkelijk hoger dan in de Grolsch Veste...
De mods van COR zijn op bezoek omdat Scrummie ziedend is. Opzich heeft Scrummie wel een punt. Scrummie zet zich prima in voor COR en wil hetzelfde als de mods (dat het serieus eraan toe gaat). Alleen de manier zijn ze nog niet helemaal over uit.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het aandeel tokkies daar in Rotterdam-Zuid is aanmerkelijk hoger dan in de Grolsch Veste...
Scrummie heeft helemaal geen punt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De mods van COR zijn op bezoek omdat Scrummie ziedend is. Opzich heeft Scrummie wel een punt. Scrummie zet zich prima in voor COR en wil hetzelfde als de mods (dat het serieus eraan toe gaat). Alleen de manier zijn ze nog niet helemaal over uit.
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scrummie heeft helemaal geen punt.
Scrummie heeft helemaal geen punt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De mods van COR zijn op bezoek omdat Scrummie ziedend is. Opzich heeft Scrummie wel een punt. Scrummie zet zich prima in voor COR en wil hetzelfde als de mods (dat het serieus eraan toe gaat). Alleen de manier zijn ze nog niet helemaal over uit.
Bepaal jij niet. Kut vijand.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien een sleutelpuntje.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je drinkt of eet toch het zaad van Lenny?quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik drink of eet geen Brabanders.
Wtf.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je drinkt of eet toch het zaad van Lenny?
Had je deze echt niet zien aankomen Scrum?quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wtf.
Wat ben jij ook een smerig ventje.
Zeker wel, maar nog steeds is Tjacka het smerige ventje in deze.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had je deze echt niet zien aankomen Scrum?
tsja, we weten allemaal wat een badzeeppakket met mensen kan doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je drinkt of eet toch het zaad van Lenny?
Nee, maar ik heb het nieuws de kop van het artikel gelezen en nu komt het toch wel erg dichtbij allemaal.quote:
GGMM kent die giraffe en heeft hem de naam Giraffe gegeven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom schrijf je giraffe met een hoofdletter
Bijzonder inderdaad. Dat doet hij niet met alle dieren. Zo schrijft hij zeebra zonder hoofdletter.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom schrijf je giraffe met een hoofdletter
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad. Dat doet hij niet met alle dieren. Zo schrijft hij zeebra zonder hoofdletter.
Koekoekquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad. Dat doet hij niet met alle dieren. Zo schrijft hij zeebra zonder hoofdletter.
7/10quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zitten ze allemaal via Citrix te youtuben.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:01 schreef Caland het volgende:
Goh, de servers trekken het niet echt als een mannetje of 12.000 opeens gaan thuiswerken
Dat had nou niemand verwacht
Cisco, of is dat hetzelfde? Ben nogal een digibeetquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zitten ze allemaal via Citrix te youtuben.
Volgens mij werken die samen, als het niet inmiddels 1 en hetzelfde bedrijf is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Cisco, of is dat hetzelfde? Ben nogal een digibeet
Alle driequote:Op woensdag 11 maart 2020 12:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik voel allemaal rare pijntjes en steken door mijn hele lichaam
Heb ik ;
1. griep
2. COVID-19
3. iets anders
Ik weet niet wat je hebt, maar ik weet wel wat ik hoop. Mag ik dat ook antwoorden?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:57 schreef onlogisch het volgende:
Heb ik ;
1. griep
2. COVID-19
3. iets anders
Aanstelleritusquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:57 schreef onlogisch het volgende:
Heb ik ;
1. griep
2. COVID-19
3. iets anders
Natuurlijk mag dat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hebt, maar ik weet wel wat ik hoop. Mag ik dat ook antwoorden?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aanstelleritus![]()
@:Caland
@:maxi-mus
@:Zipportal
Is dit ook weer achterhoeks?quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hier trap ik niet, straks heb ik weer een note te pakken.
Oh, voortaan wat beter op het rode streepje letten René (de enige reden waarom @onlogisch deze fout opmerkt)quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/aanstelleritis
moet jij wetenquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:05 schreef GGMM het volgende:
Ik spel dat al mijn hele leven zo en ik ga daar nu niet meer mee stoppen!!
Oei. Een beginnende hartaanval.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:57 schreef onlogisch het volgende:
Heb ik ;
1. griep
2. COVID-19
3. iets anders
stresssymptomen, niet gek als je zo vaak af gaat in een kort tijdsbestekquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:57 schreef onlogisch het volgende:
Heb ik ;
1. griep
2. COVID-19
3. iets anders
Ja, waarom niet. Gewoon een weekendje naar de zonquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:14 schreef aTypisch het volgende:
@:caland je gaat serieus nog op vakantie ja?
wel prima stadje, palmaquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Gewoon een weekendje naar de zon
Wat een boefje ben je ook. Ik dacht dat je oprecht was.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
@:nickhguitar hapt op mijn trolletje in het PSV-topic
Ik vind het een goeie keuzequote:Op woensdag 11 maart 2020 13:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een boefje ben je ook. Ik dacht dat je oprecht was.
@onlogischquote:Het dancefeest Masters of Hardcore, dat op 28 maart zou worden gehouden in de Brabanthallen in Den Bosch, gaat niet door vanwege het coronavirus. Op de programmering dit jaar stond onder andere de gemaskerde dj Angerfist uit Denekamp.
Maar randdebielen welquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar. Pubers zijn toch niet zo vatbaar voor dat virus?
Zitten er eigenlijk Chinezen op die cafetaria onder je?quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar. Pubers zijn toch niet zo vatbaar voor dat virus?
Bedankt voor de tip vriendquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stresssymptomen, niet gek als je zo vaak af gaat in een kort tijdsbestek
komt wel goed makker
relax, neem een massage
Op die cafetariaquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zitten er eigenlijk Chinezen op die cafetaria onder je?
Spreektaal.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op die cafetaria
Zouden ze er niet gewoon in werken? Er op lijkt me zo lastig bakken. xD
Mention melding.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:39 schreef onlogisch het volgende:
Godver. Quote-melding van @:Elan uit het COR topic. Kan hem niet meer lezen
Vast wel iets met 2 kapsalonsquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mention melding.
Maar het ging om een post waarin Elan zei dat dikke mensen extra vatbaar waren voor corona.
Ik mag daar niet komenquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:39 schreef onlogisch het volgende:
Godver. Quote-melding van @:Elan uit het COR topic. Kan hem niet meer lezen
Niemand lacht.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur even een mailtje naar ditboeitniemand@fok.nl
Omdat ze het nog niet gezien hebben. Iedereen zit in COR.quote:
Hahahahahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als de tweet van mij die je gisteren een like gafquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is leuk he
Klopt het trouwens dat er een persconferentie komt weer?
Gedaan. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze het nog niet gezien hebben. Iedereen zit in COR.
Straks bij het teruglezen zullen er nog wel wat lachende reacties komen.
Dan zal de voorstelling van Theo Maassen gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:56 schreef Wereldgozer het volgende:
De komende maanden gaan echt verschrikkelijk kut worden.
Alles wat leuk is wordt afgelast.
Gelachen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal de voorstelling van Theo Maassen gewoon doorgaan.![]()
@:onlogisch check deze grap
quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jup. Als liefhebber van sport en festivals wordt dit waarschijnlijk echt een flopzomer. En dat allemaal door een griepje.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:56 schreef Wereldgozer het volgende:
De komende maanden gaan echt verschrikkelijk kut worden.
Alles wat leuk is wordt afgelast.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:15 schreef onlogisch het volgende:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #204 Waar we wachten op cijfers
@:Scrummie2.1
@:GGMM
Maar even zo, want mentions worden mokerhard afgestraft.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:15 schreef onlogisch het volgende:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #204 Waar we wachten op cijfers
@:Scrummie2.1
@:GGMM
Maar even zo, want mentions worden mokerhard afgestraft.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:16 schreef GGMM het volgende:
Toen ik zag dat Scrummie moest lachen toch geklikt.
Jammer dat je de * op het eind vergeten bent, maar toch gelachen.
Huhquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
Die staat er gewoon, dom varken.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh
Wat raar dit, hij is ook niet geëdit
Het moet de vlugheid zijn waarmee ik keek
quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die zitten allemaal in zijn neus zo te zien.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze man heeft toch gewoon een punt?
Klopt, maar hij zou zijn argumenten kunnen versterken door wat meer krachttermen te gebruiken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze man heeft toch gewoon een punt?
skklquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net iemand uit Brabant een hand gegeven. RIP
Hoe voelt dat, zo op het randje leven?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net iemand uit Brabant een hand gegeven. RIP
quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
skkl
Kan wel merken dat je in België woont.
ONZE MINISTER PRESIDENT HEEFT TOCH GEZEGD DAT WE VANAF EERGISTEREN GEEN HANDEN MEER SCHUDDEN
:S
Jeetje Kapo.
Hey maat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe voelt dat, zo op het randje leven?
40/45quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:26 schreef Tjacka het volgende:
Boys heb vraagje hoeveel flessen sterke drank kan je kopen op het vliegveld?
@:picommp @:elan @:tong80 jullie zijn de experts
quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Toch geen griepje
121 besmettingen vandaag man.
Jeetje.........
Nu even serieusquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
40/45
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Dat zal deze week nog het geval zijn, vanaf volgende week zal dat ook over zijn ben ik bang.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
Wel gewoon voetbal met publiek buiten Brabant
Dit is niet wat @Tjacka wil weten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1e hit op google maat.
https://www.belastingdien(...)men-van-buiten-de-eu
Op het vliegveld nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1e hit op google maat.
https://www.belastingdien(...)men-van-buiten-de-eu
Tilly pakt Breda wel goed aan maat. Trots op je.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is niet wat @:tjacka wil weten.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal deze week nog het geval zijn, vanaf volgende week zal dat ook over zijn ben ik bang.
TILBURGEDquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tilly pakt Breda wel goed aan maat. Trots op je.
Weet jij hetquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is niet wat @:tjacka wil weten.
Je kunt er zoveel kopen als dat je er kan betalen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:26 schreef Tjacka het volgende:
Boys heb vraagje hoeveel flessen sterke drank kan je kopen op het vliegveld?
@:picommp @:elan @:tong80 jullie zijn de experts
Dan mag je ze toch niet meenemenquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kunt er zoveel kopen als dat je er kan betalen.
Open er een topic over in WGR.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan mag je ze toch niet meenemen
Had ooit een keer drie of vier en toen mocht het niet
hangt ook van je bestemming afquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ja, ik vergeet steeds dat er ook mannen zijn die tennissen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn tenniswedstrijd is afgelast vanwege corona. Nou kan ik natuurlijk een redelijke bal slaan, maar er komen bij mij echt geen 1000 man kijken.
WAT IS DIT? WAAROM WORDT HET AFGELAST?
[ afbeelding ]
@:zipportal
quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, ik vergeet steeds dat er ook mannen zijn die tennissen.
Binnen EU 2 literquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben toch niet in Nederland mafkeesquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
skkl
Kan wel merken dat je in België woont.
ONZE MINISTER PRESIDENT HEEFT TOCH GEZEGD DAT WE VANAF EERGISTEREN GEEN HANDEN MEER SCHUDDEN
:S
Jeetje Kapo.
KOM JE ER WEER MAKKELIJK VANAF OMDAT BELGIE NIET BESTUURD WORDT HEquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben toch niet in Nederland mafkees
Iddquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
KOM JE ER WEER MAKKELIJK VANAF OMDAT BELGIE NIET BESTUURD WORDT HE
Doorgezet naar @Wereldgozerquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn tenniswedstrijd is afgelast vanwege corona. Nou kan ik natuurlijk een redelijke bal slaan, maar er komen bij mij echt geen 1000 man kijken.
[ afbeelding ]
Wedstrijden van Federer vind ik toch wel om te kijken.quote:
Tja. alles wat leuk is gaat verboden worden makker.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Met jou praat ik niet meer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wedstrijden van Federer vind ik toch wel om te kijken.
Dat zou heel mooi zijn. En voor al die oplichters uit Zandvoort hoop ik ook dat de F1 niet doorgaat of zonder publiek gereden wordt.quote:
Homofoob!quote:
Nooit meer voetbal Calandquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:48 schreef Caland het volgende:
Maar dit had je ook kunnen googlen coronalijer
Karma voor Bernhardlulquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn. En voor al die oplichters uit Zandvoort hoop ik ook dat de F1 niet doorgaat of zonder publiek gereden wordt.
Ik hoop achter gesloten deuren. Alleen maar voordelen, kan ik lekker in de kroeg blijven zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nooit meer voetbal Caland
Heb je er al zin in
Mwa restaurants en kroegen moeten toch ook gewoon op slotquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop achter gesloten deuren. Alleen maar voordelen, kan ik lekker in de kroeg blijven zitten.
Volgens mij alleen evenementen van +1000quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa restaurants en kroegen moeten toch ook gewoon op slot
Allemaal liken aub. Stop de media.twitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 15:57:12Met zulke teksten wakker je alleen maar onnodig hamsteren aan. Zodat mensen die het nodig hebben het niet meer kunnen krijgen. Onverantwoord @RTLnieuws . #coronavirus https://t.co/y303RBG5kr https://t.co/ENVGY9ncpl reageer retweet
Dat is pas een stap later lijkt me.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa restaurants en kroegen moeten toch ook gewoon op slot
"Als er een dartssubforum komt post ik niet meer op FOK!" viel natuurlijk onder satirequote:Op woensdag 11 maart 2020 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'natuurlijk' @:GGMM weer eens met een belofte
Geliked en geretweet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
Allemaal liken aub. Stop de media.twitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 15:57:12Met zulke teksten wakker je alleen maar onnodig hamsteren aan. Zodat mensen die het nodig hebben het niet meer kunnen krijgen. Onverantwoord @:RTLnieuws . #coronavirus https://t.co/y303RBG5kr https://t.co/ENVGY9ncpl reageer retweet
Mijn tweet zal ze leren!
Strijderquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
"Als er een dartssubforum komt post ik niet meer op FOK!" viel natuurlijk onder satire
Er staat duidelijk in het artikel dat er genoeg paracetamol is, megadebiel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
Allemaal liken aub. Stop de media.twitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 15:57:12Met zulke teksten wakker je alleen maar onnodig hamsteren aan. Zodat mensen die het nodig hebben het niet meer kunnen krijgen. Onverantwoord @:RTLnieuws . #coronavirus https://t.co/y303RBG5kr https://t.co/ENVGY9ncpl reageer retweet
Mijn tweet zal ze leren!
Gelezenquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn tweet zal ze leren!
Massaal hamsteren en paniek is nooit goedquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat duidelijk in het artikel dat er genoeg paracetamol is, megadebiel.
Ondanks dat een like gegeven.
Zijn probleem.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:07 schreef RensAjacied het volgende:
Disgraced film producer Harvey Weinstein was sentenced to 23 years in prison on Wednesday — 5 years after the Manhattan district attorney first declined to prosecute him after an Italian model said he groped her during a business meeting.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
"Als er een dartssubforum komt post ik niet meer op FOK!" viel natuurlijk onder satire
quote:Op maandag 4 september 2017 15:58 schreef GGMM het volgende:
Als Onlogisch mod wordt post ik nooit meer in VBL (sorry makker)
Er staat 'Het kan nooit kwaad"quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Massaal hamsteren en paniek is nooit goed
Vooruit. Like gegeven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn tweet zal ze leren!
mieteren_O_quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:08 schreef Caland het volgende:
Sowieso mensen die paracetamol slikken
Gewoon gelijk valium in je mik mieteren_O_
WAAROM VERNEUK JE MIJN POSTquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:08 schreef Caland het volgende:
Sowieso mensen die paracetamol slikken
Gewoon gelijk valium in je mik mieteren_O_
Eens. Tennisquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:04 schreef Caland het volgende:
Mensen die goed tennis niet op zijn minst kunnen waarderen houden niet van sport.
Wow, je hebt zelfs het artikel gelezen. Ik wantrouw Rens niet zo dat ik eerst een artikel hoef te lezen om een tweet te liken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat duidelijk in het artikel dat er genoeg paracetamol is, megadebiel.
Ondanks dat een like gegeven.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
Tennis heeft niks met sport te maken. Je beweegt af en toe je arm.
Zijn problemen lijken me aardig voorbij.quote:
je hebt like binnenquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat 'Het kan nooit kwaad"
Dat slaat niet direct paniek uit.
Maar je hebt like binnen, doe ermee wat je wil!
quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
Oh fijn dan kan ik gewoon mijn werk houden en hoef ik niet meer naar de ArenA of andere gehuchten met debielen als Rens.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij alleen evenementen van +1000
@RensAjaciedquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh fijn dan kan ik gewoon mijn werk houden en hoef ik niet meer naar de ArenA of andere gehuchten met debielen als Rens.
Vooral dat laatste lijkt me echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh fijn dan kan ik gewoon mijn werk houden en hoef ik niet meer naar de ArenA of andere gehuchten met debielen als Rens.
Dat dacht ik net ook, maar was dat niet die andere knakker.quote:
Uh, oke.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
Rukken is ook een sportquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
Eppstein of zo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook, maar was dat niet die andere knakker.
Hij durfde niet naast mij te zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral dat laatste lijkt me echt verschrikkelijk.
Kon je hem wel verstaan?
O ja, zoiets. Als al die massaverkrachters ook nog bijna dezelfde namen gaan hebben, dan wordt het wel erg onoverzichtelijk allemaal.quote:
Vreemd, vond hij je zo lelijk?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij durfde niet naast mij te zitten.
GGMMstein is met zijn naam een uitzondering op de regelquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, zoiets. Als al die massaverkrachters ook nog bijna dezelfde namen gaan hebben, dan wordt het wel erg onoverzichtelijk allemaal.
Ja die zal vast bij het voetvolk zitten. (lol)quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Al zal de kans niet zo groot zijn dat hij zijn eerste jaar in de bak zal overleven. Daar gaat echt wel op gejaagd worden.
Niemand lacht.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GGMMstein is met zijn naam een uitzondering op de regel
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 11-03-2020 om 11:44:11“We worden dus allemaal zo bang gemaakt, voor iets wat eigenlijk gewoon een soort van griepje is", vindt André Hazes."We moeten gewoon lekker blijven feesten met elkaar en elkaar vooral gewoon een hand blijven geven”. reageer retweet
Ja die ziet een faillissement aankomen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
Het voetbal in Brabant kan toch gewoon doorgaan!twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 11-03-2020 om 11:44:11“We worden dus allemaal zo bang gemaakt, voor iets wat eigenlijk gewoon een soort van griepje is", vindt André Hazes."We moeten gewoon lekker blijven feesten met elkaar en elkaar vooral gewoon een hand blijven geven”. reageer retweet
Hier moest ik wel om glimlachen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja die ziet een faillissement aankomen.
Ik leg dit uit voor users als @:scrummie2.1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |