Gereageerd (omdat jij het bent, verder boeit het topic me weinig).quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:04 schreef GGMM het volgende:
Jongens, jongens!
Reageer even inhoudelijk in mijn topic aub: VBL / Roger Schmidt (wie?) vanaf komend seizoen nieuwe trainer van PSV
Dat was inhoudelijk ('hij' sloeg op Roger, het onderwerp van het topic). Wéér een onterecht verwijderde post.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weggehaald.
Wat snap je niet aan inhoudelijk.
Vervelend varken.
mimimimimimimiquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat was inhoudelijk ('hij' sloeg op Roger, het onderwerp van het topic). Wéér een onterecht verwijderde post.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef GGMM het volgende:
[error] rood [/error]
[validation] oranje [/validation]
[warning] geel [/warning]
[success] groen [/success]
[info] blauw [/info]
[modbreak] modbreak [/modbreak]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef GGMM het volgende:
[error] rood [/error]
[validation] oranje [/validation]
[warning] geel [/warning]
[success] groen [/success]
[info] blauw [/info]
[modbreak] modbreak [/modbreak]
OOK OPDONDERENquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeg doe eens lief tegen mijn collega.
Hij is aan het lekken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef Tjacka het volgende:
Oei @:capricia
@:ggmm neemt je in de maling
Liet jij je maar eens testen. Je lijkt meerdere persoonlijkheidsstoornissen te hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is niet het test topic. Opdonderen dus.
Slecht geslapen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is niet het test topic. Opdonderen dus.
Nee hoor, ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liet jij je maar eens testen. Je lijkt meerdere persoonlijkheidsstoornissen te hebben.
Nee, eigenlijk nietquote:
Je vriendin was toch al vrij oud?quote:Of weer een Rituals pakket naar een jonge dame gestuurd? Zonder succes uiteraard?
Aldus persoonlijkheid 1.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nergens last van.
Dat weet je goed te verbergen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nergens last van.
Graag gedaan makker.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:11 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je leuke post in mijn topic @:maxi-mus
Gepost om 11:11:11 op 11 maartquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:11 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je leuke post in mijn topic @:maxi-mus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gepost om 11:11:11 op 11 maartAutist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij durft wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas voor welke club je bent. Verklaart een hoop.
* DonRaja kijkt naar sig...quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is bijna een bejaarde.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Loop jij nu je collega seksueel te intimideren
Wie ben jij?quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het aandeel tokkies daar in Rotterdam-Zuid is aanmerkelijk hoger dan in de Grolsch Veste...quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
* DonRaja kijkt naar sig...
Doe dit maar niet meer
Zeker als we een thuiswedstrijd tegen Twente hebben ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het aandeel tokkies daar in Rotterdam-Zuid is aanmerkelijk hoger dan in de Grolsch Veste...
De mods van COR zijn op bezoek omdat Scrummie ziedend is. Opzich heeft Scrummie wel een punt. Scrummie zet zich prima in voor COR en wil hetzelfde als de mods (dat het serieus eraan toe gaat). Alleen de manier zijn ze nog niet helemaal over uit.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het aandeel tokkies daar in Rotterdam-Zuid is aanmerkelijk hoger dan in de Grolsch Veste...
Scrummie heeft helemaal geen punt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De mods van COR zijn op bezoek omdat Scrummie ziedend is. Opzich heeft Scrummie wel een punt. Scrummie zet zich prima in voor COR en wil hetzelfde als de mods (dat het serieus eraan toe gaat). Alleen de manier zijn ze nog niet helemaal over uit.
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scrummie heeft helemaal geen punt.
Scrummie heeft helemaal geen punt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De mods van COR zijn op bezoek omdat Scrummie ziedend is. Opzich heeft Scrummie wel een punt. Scrummie zet zich prima in voor COR en wil hetzelfde als de mods (dat het serieus eraan toe gaat). Alleen de manier zijn ze nog niet helemaal over uit.
Bepaal jij niet. Kut vijand.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien een sleutelpuntje.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |