Gereageerd (omdat jij het bent, verder boeit het topic me weinig).quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:04 schreef GGMM het volgende:
Jongens, jongens!
Reageer even inhoudelijk in mijn topic aub: VBL / Roger Schmidt (wie?) vanaf komend seizoen nieuwe trainer van PSV
Dat was inhoudelijk ('hij' sloeg op Roger, het onderwerp van het topic). Wéér een onterecht verwijderde post.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weggehaald.
Wat snap je niet aan inhoudelijk.
Vervelend varken.
mimimimimimimiquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat was inhoudelijk ('hij' sloeg op Roger, het onderwerp van het topic). Wéér een onterecht verwijderde post.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef GGMM het volgende:
[error] rood [/error]
[validation] oranje [/validation]
[warning] geel [/warning]
[success] groen [/success]
[info] blauw [/info]
[modbreak] modbreak [/modbreak]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef GGMM het volgende:
[error] rood [/error]
[validation] oranje [/validation]
[warning] geel [/warning]
[success] groen [/success]
[info] blauw [/info]
[modbreak] modbreak [/modbreak]
OOK OPDONDERENquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeg doe eens lief tegen mijn collega.
Hij is aan het lekken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef Tjacka het volgende:
Oei @:capricia
@:ggmm neemt je in de maling
Liet jij je maar eens testen. Je lijkt meerdere persoonlijkheidsstoornissen te hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is niet het test topic. Opdonderen dus.
Slecht geslapen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is niet het test topic. Opdonderen dus.
Nee hoor, ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liet jij je maar eens testen. Je lijkt meerdere persoonlijkheidsstoornissen te hebben.
Nee, eigenlijk nietquote:
Je vriendin was toch al vrij oud?quote:Of weer een Rituals pakket naar een jonge dame gestuurd? Zonder succes uiteraard?
Aldus persoonlijkheid 1.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nergens last van.
Dat weet je goed te verbergen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nergens last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |