In COR? Nauwelijks tot nooit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad ja. Jij trollt nooit.
Maar jij krijgt daar wel notes en een ban voor. Als onlogisch zich weer eens debiel gedraagt worden alleen zijn posts verwijderd.quote:
Lenny loopt altijd met een lange teckel rond.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:51 schreef Zipportal het volgende:
Hebben ze nog wel kappers in Broabant, of loop je nu met een lange teckel rond? @:lenny_leonard
Vanwaar deze vraag?quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:51 schreef Zipportal het volgende:
Hebben ze nog wel kappers in Broabant, of loop je nu met een lange teckel rond? @:lenny_leonard
Klopt, maar TR's plaatsen of feedback geven heeft weinig zin. Dan begrijp je er niet zoveel van schijnbaar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar jij krijgt daar wel notes en een ban voor. Als onlogisch zich weer eens debiel gedraagt worden alleen zijn posts verwijderd.
Onlogisch is het grootste gezwel van COR.
Dit weet jij helemaal niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar jij krijgt daar wel notes en een ban voor. Als onlogisch zich weer eens debiel gedraagt worden alleen zijn posts verwijderd.
Je kan er gewoon helemaal niets van als mod.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:53 schreef Tjacka het volgende:
Nou dat coronavirus is blijkbaar naar @:scrummie2.1 zijn hoofd gestegen
Dat zegt Don toch net? Hij heeft geen notes ontvangen voor zijn terecht verwijderde posts.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit weet jij helemaal niet.
Je bent bijna net zo dom als Scrummie met deze post.
Niet elke verwijderde post hoeft een note te zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zegt Don toch net? Hij heeft geen notes ontvangen voor zijn terecht verwijderde posts.
Onlogisch lijkt me dan ook sterk.
Ter verdediging, ik had niet door niet in de SC te zitten. Nadat dit duidelijk was ben ik ook weg gegaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zegt Don toch net? Hij heeft geen notes ontvangen voor zijn terecht verwijderde posts.
Dat klopt. Maar in COR zijn ze heel snel met notes geven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet elke verwijderde post hoeft een note te zijn.
Je hoeft je niet te verdedigen, een foutje kan gebeuren. Je bent mijn favoriete mod van VBL.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ter verdediging, ik had niet door niet in de SC te zitten. Nadat dit duidelijk was ben ik ook weg gegaan.
Ze snappen er gewoon helemaal niets van daar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar in COR zijn ze heel snel met notes geven.
Ik zie dat ik net weer een nieuwe binnen heb voor een discussie met Haags. Lijkt me niet dat Haags hier ook notes voor heeft gehad.
Dank je. Wat een liefde hier vandaag.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen, een foutje kan gebeuren. Je bent mijn favoriete mod van VBL.
Dat klopt, maar jij kan er niets van als user.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je kan er gewoon helemaal niets van als mod.
TR geplaatst.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jij kan er niets van als user.
Haags had allang van FOK! verbannen moeten worden. Maar dit geheel terzijde.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie dat ik net weer een nieuwe binnen heb voor een discussie met Haags. Lijkt me niet dat Haags hier ook notes voor heeft gehad.
Oh ja, dus omdat zijn specifieke post niet genote wordt hebben acties van crew nooit gevolgen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het kan me vrij weinig boeien eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb gisteren jullie allemaal gesaved en ik heb laatst @straatcommando ook een note gegeven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je mij genote hebtquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:01 schreef capricia het volgende:
Is dit het FB topic waar we notes bespreken?
Ga weg.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:01 schreef capricia het volgende:
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:01 schreef capricia het volgende:
Even kijken...quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je mij genote hebt
Donder op.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Even kijken...
Ja. Ik heb je gewoon notes gegeven.
Wil je er over praten?
Waardeloos figuur dat je bentquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Even kijken...
Wil je er over praten?
Nog zo'n teer zieltje.quote:
er overquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Even kijken...
Wil je er over praten?
Gedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:04 schreef GGMM het volgende:
Jongens, jongens!
Reageer even inhoudelijk in mijn topic aub: VBL / Roger Schmidt (wie?) vanaf komend seizoen nieuwe trainer van PSV
Ik zet notes bij mezelf.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:04 schreef DonRaja het volgende:
Mijn laatste note is van 2017 en dat was niet eens een echte
Wees blij dat ze niet eerst om tietenpics vragen. Meestal zeggen daarna pas dat je moet opzouten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |