je hebt like binnenquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat 'Het kan nooit kwaad"
Dat slaat niet direct paniek uit.
Maar je hebt like binnen, doe ermee wat je wil!
quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
Tennis heeft niks met sport te maken. Je beweegt af en toe je arm.
Oh fijn dan kan ik gewoon mijn werk houden en hoef ik niet meer naar de ArenA of andere gehuchten met debielen als Rens.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij alleen evenementen van +1000
@RensAjaciedquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh fijn dan kan ik gewoon mijn werk houden en hoef ik niet meer naar de ArenA of andere gehuchten met debielen als Rens.
Vooral dat laatste lijkt me echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh fijn dan kan ik gewoon mijn werk houden en hoef ik niet meer naar de ArenA of andere gehuchten met debielen als Rens.
Dat dacht ik net ook, maar was dat niet die andere knakker.quote:
Uh, oke.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
Rukken is ook een sportquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
Eppstein of zo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook, maar was dat niet die andere knakker.
Ja darten dan ookquote:
Hij durfde niet naast mij te zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral dat laatste lijkt me echt verschrikkelijk.
Kon je hem wel verstaan?
O ja, zoiets. Als al die massaverkrachters ook nog bijna dezelfde namen gaan hebben, dan wordt het wel erg onoverzichtelijk allemaal.quote:
Vreemd, vond hij je zo lelijk?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij durfde niet naast mij te zitten.
GGMMstein is met zijn naam een uitzondering op de regelquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, zoiets. Als al die massaverkrachters ook nog bijna dezelfde namen gaan hebben, dan wordt het wel erg onoverzichtelijk allemaal.
Ja die zal vast bij het voetvolk zitten. (lol)quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Al zal de kans niet zo groot zijn dat hij zijn eerste jaar in de bak zal overleven. Daar gaat echt wel op gejaagd worden.
Niemand lacht.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GGMMstein is met zijn naam een uitzondering op de regel
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 11-03-2020 om 11:44:11“We worden dus allemaal zo bang gemaakt, voor iets wat eigenlijk gewoon een soort van griepje is", vindt André Hazes."We moeten gewoon lekker blijven feesten met elkaar en elkaar vooral gewoon een hand blijven geven”. reageer retweet
Ja die ziet een faillissement aankomen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
Het voetbal in Brabant kan toch gewoon doorgaan!twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 11-03-2020 om 11:44:11“We worden dus allemaal zo bang gemaakt, voor iets wat eigenlijk gewoon een soort van griepje is", vindt André Hazes."We moeten gewoon lekker blijven feesten met elkaar en elkaar vooral gewoon een hand blijven geven”. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |