quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Toch geen griepje
121 besmettingen vandaag man.
Jeetje.........
Nu even serieusquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
40/45
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Dat zal deze week nog het geval zijn, vanaf volgende week zal dat ook over zijn ben ik bang.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
Wel gewoon voetbal met publiek buiten Brabant
Dit is niet wat @Tjacka wil weten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1e hit op google maat.
https://www.belastingdien(...)men-van-buiten-de-eu
Op het vliegveld nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1e hit op google maat.
https://www.belastingdien(...)men-van-buiten-de-eu
Tilly pakt Breda wel goed aan maat. Trots op je.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is niet wat @:tjacka wil weten.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal deze week nog het geval zijn, vanaf volgende week zal dat ook over zijn ben ik bang.
TILBURGEDquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tilly pakt Breda wel goed aan maat. Trots op je.
Weet jij hetquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is niet wat @:tjacka wil weten.
Je kunt er zoveel kopen als dat je er kan betalen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:26 schreef Tjacka het volgende:
Boys heb vraagje hoeveel flessen sterke drank kan je kopen op het vliegveld?
@:picommp @:elan @:tong80 jullie zijn de experts
Dan mag je ze toch niet meenemenquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kunt er zoveel kopen als dat je er kan betalen.
Open er een topic over in WGR.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan mag je ze toch niet meenemen
Had ooit een keer drie of vier en toen mocht het niet
hangt ook van je bestemming afquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ja, ik vergeet steeds dat er ook mannen zijn die tennissen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn tenniswedstrijd is afgelast vanwege corona. Nou kan ik natuurlijk een redelijke bal slaan, maar er komen bij mij echt geen 1000 man kijken.
WAT IS DIT? WAAROM WORDT HET AFGELAST?
[ afbeelding ]
@:zipportal
quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, ik vergeet steeds dat er ook mannen zijn die tennissen.
Binnen EU 2 literquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt gay kom nouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |