Oh daar is ‘ie.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:33 schreef onlogisch het volgende: [..] [..] [..] [..] Jezus, stelletje homo's. COVID-19 dan
![]()
nouri on tourquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:35 schreef Zipportal het volgende:
Boek over ’Appie’ op 27 maart op de markt
https://www.telegraaf.nl/(...)n-verbijsterend-boek
Gaat Nouri ook nog het hele land door om te signeren? #dtv @:caland
Hij doet 34 steden aan begreep ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:35 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jezus, stelletje homo's.
COVID-19 dan
ik heb je in een veel eerder stadium al een aanbod gedaan, maar dan met Nederlandse cijfersquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:36 schreef onlogisch het volgende:
@:aTypisch ontwijkt de weddenschap.
Gras is groen.
Wat laf zeg!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb je in een veel eerder stadium al een aanbod gedaan, maar dan met Nederlandse cijfers
dat wilde je niet
Neequote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Wat denk jij? Accepteert @:aTypisch de uitdaging?
Toch beter op 3 april kunnen doen allenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:35 schreef Zipportal het volgende:
Ik wist niet dat @onlogisch zo laf wasquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb je in een veel eerder stadium al een aanbod gedaan, maar dan met Nederlandse cijfers
dat wilde je niet
Ik ben de beroerdste niet. Die wil ik ook nog wel met je aangaan. +3500 doden in Nederland voor 31/12/2020 en ik post nooit meer op fok. Zijn het er minder dan post jij nooit meer op FOK!, deal?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat wilde je niet
Feyenoorders die elkaar helemaal kapot makenquote:
nee bedanktquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet. Die wil ik ook nog wel met je aangaan. +3500 doden in Nederland voor 31/12/2020 en ik post nooit meer op fok. Zijn het er minder dan post jij nooit meer op FOK!, deal?
Yes.quote:
Gezegend met deze weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch weer een leeg ziekenhuisbed
#CORONAED
Dan is hij hier zeer regelmatig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:40 schreef KingRoland het volgende:
@:coco. Mexi kwam ook even in de sc, maar hij kwam alleen voor de fout van Onlogisch.
Ik heb het zelf alweer opgeruimd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:40 schreef KingRoland het volgende:
@:coco. Mexi kwam ook even in de sc, maar hij kwam alleen voor de fout van Onlogisch.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:onlogisch zo laf was
quote:
Wie?quote:
Waar gaat dit nou weer over? Ik mis ALLES.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat denk jij? Is @:aTypisch mans genoeg dit te accepteren?
Hi schatjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar gaat dit nou weer over? Ik mis ALLES.
Spits?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
N1ek-.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:41 schreef onlogisch het volgende:
Wat een slapjanus. Misschien durft één van de volgende criticasters hem wel aan?
@:GGMM
@:Caland
@:Scrummie2.1
[..]
[..]
Wtf.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:42 schreef onlogisch het volgende:
Nee @:Scrummie2.1 jij ook niet onder een alias.
Befbekjequote:
Oh, een weddenschapje. Iets waar ik alleen vertrouwen in zou hebben als @Caland 'm aangaat. Jij komt toch wel terug onder een alias en @GGMM zou de weddenschap niet eens nakomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit moet toch nep zijn?quote:https://www.mediacourant.(...)rona-via-aliexpress/
Realityster Michella Kox: ‘Kreeg corona via AliExpress’
Er zijn officieel nog geen BN’ers met het coronavirus vastgesteld, maar officieus denkt realityster Michella Kox de eerste te zijn. Ze denkt besmet te zijn geraakt na een bestelling bij de Chinese webwinkel AliExpress. Dat heeft ze laten weten aan Shownieuws. Kox heeft onlangs een pakket met badpakken ontvangen van AliExpress. “Ik had drie badpakken besteld, want ik ga op vakantie en ik bestel altijd daar mijn badpakken. Ik heb die volgens mij ook met mijn mond opengetrokken.“
Adviseert ze mensen om niet meer te bestellen bij AliExpress? “Ze zeggen dat het niet via Ali kan, maar mijn kop eraf dat ik het heb. Zulke brokken slijm, hoesten, hoesten. Als ik hoest, dan zeik ik in mijn broek. Er komt zo veel plas mee, ik moet zo veel kuchen. Mijn flamoesspieren zijn niet meer onder controle.”
Het is allemaal zo onduidelijk, vindt Kox. “Als je verkouden bent en je hoest moet je contact opnemen met de dokter. Maar de dokter zegt: ‘Als je niet in Wang (bedoelt Wuhan, red.) bent geweest of je hebt geen dieren vanuit Wang hebt laten komen, dan hoef je je geen zorgen te maken. Maar ondertussen heeft half Nederland carona (bedoelt corona, red.) en niemand heeft dieren uit Wang laten komen, dus hoe krijgen die mensen dat dan?”
We krijgen te maken met een horrorscenario in Nederland, verwacht ze. “Let op mijn woorden: binnen nu en twee weken moet iedereen een mondkapje dragen denk ik. In Brabant moet je al binnen blijven. Ik heb ook al blikken soep gehaald, zoals bamisoepjes. Mij leggen ze er niet in.”
@onlogisch zet zichzelf in korte tijd meerdere keren volledig voor aap en probeert de aandacht nu af te leiden door @Scrummie2.1 @Caland en mij een weddenschap aan te laten gaan over getallen die geen van ons 3 ooit genoemd heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, een weddenschapje. Iets waar ik alleen vertrouwen in zou hebben als @:Caland 'm aangaat. Jij komt toch wel terug onder een alias en @:GGMM zou de weddenschap niet eens nakomenBeetje zoals jij die zegt nooit mod te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar ga je naartoequote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leef nog. Net wel dit formuliertje in moeten vullen, anders kom ik morgen Duitsland niet meer in.
Zwaar gelogen, want heb vandaag twee keer moeten niezen en heb een beetje koppijn.
Oh je bent er weerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leef nog. Net wel dit formuliertje in moeten vullen, anders kom ik morgen Duitsland niet meer in.
Zwaar gelogen, want heb vandaag twee keer moeten niezen en heb een beetje koppijn.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Beetje zoals jij die zegt nooit mod te worden.
(dit was nog onder één van je aliassen)quote:
Vervolgens kom ik met deze snoeiharde counter.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://thuisserver.fokzi(...)t_name=&date_month=0
Dat zou je wel denken als je het leest, maar de mediacourant is natuurlijk wel een uiterst betrouwbare bron.quote:
Kan ik me nog goed herinneren ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
(dit was nog onder één van je aliassen)
[..]
Vervolgens kom ik met deze snoeiharde counter.
Mooi man, misschien kun je superspreader worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer zijn de eerste coronafeestjesquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi man, misschien kun je superspreader worden.
Zijn moeder is al superspreader.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi man, misschien kun je superspreader worden.
Zoals ik hierboven al schreef; ze wil aandacht. Denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we vragen het aan een medisch expert @:lavenderr
Ik weet niet wie het is. Gegoogled en weet het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een ordinair wijf is dat zeg. En ik vermoed dat ze gewoon aandacht nodig heeft
Hoi Niek had je mijn muziektipje laatst gezien?quote:
Mijn exvriendin keek altijd "Echte meisjes in de jungle". Daar zat ze in.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is. Gegoogled en weet het nog steeds niet.
Pics van je ex-vriendinquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mijn exvriendin keek altijd "Echte meisjes in de jungle". Daar zat ze in.
Je exvriendin?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mijn exvriendin keek altijd "Echte meisjes in de jungle". Daar zat ze in.
Misschien zijn die er al wel, underground.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wanneer zijn de eerste coronafeestjes
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Nee Stijn, ik zit op een oude tablet te tikken hier en de layout is helemaal naar de klote.
Eens maat.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:onlogisch ik vind Undercity maar kut.
Ik ook niet, maar dat ordinaire wat @Lavenderr zei, klopt wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is. Gegoogled en weet het nog steeds niet.
Uitstekend. Nog geen corona.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker lekker. En met jou?
Dat zal vast wel ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja
En UC valt wel mee als je eenmaal de weg kent
Echt stop dat spel in je reet ofzoquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat zal vast wel ja.
Nu naar Silverpine Forest. Level 13.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik typ mobiel krijg jij lekker corona
@:kingroland
Dit is geen letterlijke quote. Framing hier.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:12 schreef KingRoland het volgende:
Doe maar liever wit, wit is beter.
-Zipportal
Reframing of design thinkingquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit is geen letterlijke quote. Framing hier.
Bedankt voor de update, maatje.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch zet zichzelf in korte tijd meerdere keren volledig voor aap en probeert de aandacht nu af te leiden door @:scrummie2.1 @:caland en mij een weddenschap aan te laten gaan over getallen die geen van ons 3 ooit genoemd heeft.
Heel raar allemaal.
Dit geloven we niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:19 schreef GGMM het volgende:
Ik had een pic gemaakt die kunnen jullie mooi vergeten als jullie zo reageren.
Deel maar met Kim Boon.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:19 schreef GGMM het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik de pic had gemaakt of dat jullie die mooi kunnen vergeten nu?
KlaasGod.twitter:thecrimson twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 13:52:36Harvard College students will be required to move out of their dorms no later than March 15 at 5 p.m. reageer retweet
https://soundcloud.com/ma(...)ren-en-van-mn-zakkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:19 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik ben geen proleet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Toch niet van die diepgevroren mag ik hopen, René.
is maar een simpel griepjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:27 schreef GGMM het volgende:
NWS / Coronavirus vermoord 631 Italianen.
Je kan zeggen wat je wil @:onlogisch maar dat is toch behoorlijk veel!
Wtf. Draai je Korea nu de rug toe?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:48 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx heb volgende week date met een chinees
ligt in de buurt tochquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wtf. Draai je Korea nu de rug toe?
ik snap het ook niet. is goed voor de economiequote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:50 schreef JanCees het volgende:
Hoezo mag je niet hopen dat er bejaarden doodgaan aan corona
Ik heb je posts verwijderd, maar mijn collega's zijn iets minder aardig tegen VBL'ers. Geen note gegeven trouwens!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:50 schreef JanCees het volgende:
Hoezo mag je niet hopen dat er bejaarden doodgaan aan corona
uiteindelijk wel jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik snap het ook niet. is goed voor de economie
krijg je dat op het mbo?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:rensajacied hebben wij dat mooi geleerd tijdens de lessen makker.
ohwwquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb je posts verwijderd, maar mijn collega's zijn iets minder aardig tegen VBL'ers. Geen note gegeven trouwens!
kun je tegen je collega's zeggen dat ik van ze houquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb je posts verwijderd, maar mijn collega's zijn iets minder aardig tegen VBL'ers. Geen note gegeven trouwens!
3 posts al wegquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:05 schreef onlogisch het volgende:
@:Jancees wordt hard aangepakt in het COR forum.
Ik vind dit best erg. Als je aan je opa en oma denkt dan wil je toch graag dat ze blijven leven?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Eigenlijk is corona wel goed, dan los je het nummer 1 probleem op van Nederland op het gebied van economie. Vergrijzing.
Ah we hebben de nieuwe act van Roland te pakken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dit best erg. Als je aan je opa en oma denkt dan wil je toch graag dat ze blijven leven?
Niet echt eigenlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dit best erg. Als je aan je opa en oma denkt dan wil je toch graag dat ze blijven leven?
Ja, snap ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk
Zou ook erg vreemd zijn, daar ze allemaal al dood zijn
"Vermoord"quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:27 schreef GGMM het volgende:
Allemaal even lachenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk
Dat is toegestaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk helemaal niet grappig
Uh, goeiequote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk
@Caland en ik zijn van mening dat dat komt doordat Italie een 3e wereldland isquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:27 schreef GGMM het volgende:
Ik laat me liever door 0fux informeren, dan weet ik tenminste écht zeker hoe het zit.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:caland en ik zijn van mening dat dat komt doordat Italie een 3e wereldland is
Ik zie dat ik zelfs een note heb gekregen voor het plaatsen van een filmpje van 0 fux in cor. Mag je daar soms alleen schijtlollige onzin posten en geen informatie van echte experts?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
Al mijn laatste notes zijn in cor
Zelfs een spelfout waar @:ggmm om moest lachen
Dit zou je even aan @Tjacka moeten vragenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie dat ik zelfs een note heb gekregen voor het plaatsen van een filmpje van 0 fux in cor. Mag je daar soms alleen schijtlollige onzin posten en geen informatie van echte experts?
Ja, of @Lonaa of @capricia of @trein2000 Dit is toch minachting van de user.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zou je even aan @:tjacka moeten vragen
Doe eens lief tegen mijquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zou je even aan @:tjacka moeten vragen
Mijn spelfout verwijder je binnen 5 seconden maar een grap over genocide laat je staanquote:
Ik zeg het niet snel, maar dit heeft er toch heel veel van weg dat vbl-users daar gediscrimineerd worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn spelfout verwijder je binnen 5 seconden maar een grap over genocide laat je staan
Oke
Eensquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:50 schreef Doublepain het volgende:
VBLers worden gediscrimineerd
@:TJACKA
Zonder mij zaten jullie allemaal al in jillaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:50 schreef Doublepain het volgende:
VBLers worden gediscrimineerd
@:TJACKA
Eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zonder mij zaten jullie allemaal al in jilla
TjackaGOD!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zonder mij zaten jullie allemaal al in jilla
Vies stinkvarken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik pak even een chocoladereep om de dag te eindigen, René.
Ik voor het plaatsen van nieuws.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie dat ik zelfs een note heb gekregen voor het plaatsen van een filmpje van 0 fux in cor. Mag je daar soms alleen schijtlollige onzin posten en geen informatie van echte experts?
Het moet toch niet gekker worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik voor het plaatsen van nieuws.
Ik ben nog steeds boos.
Ik heb niks fout gedaan, dus ik ben nergens bang voorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Nou jongens ik heb het geprobeerd om jullie te redden, maar @:ggmm heeft jullie dus al door.
Met name Scrummie2.1quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Nou jongens ik heb het geprobeerd om jullie te redden, maar @:ggmm heeft jullie dus al door.
Wel voor Corona?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb niks fout gedaan, dus ik ben nergens bang voor.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met name Scrummie2.1
De rest gaat nog wel
Ik zag dat CoronaUser @trein2000 daar ook mod isquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:09 schreef Tjacka het volgende:
succes met dat forumquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt voor de like op Twitter vriend.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met name Scrummie2.1
De rest gaat nog wel
Zo kennen we de immer vriendelijke DP weer.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag dat CoronaUser @:Trein2000 daar ook mod is
Nooit gezien
Graag gedaan maat, je tweet zorgde voor een brede glimlach!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bedankt voor de like op Twitter vriend.
Morgen op tijd rijden aubquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo kennen we de immer vriendelijke DP weer.
Hallo user trein.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hallo trein2000!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zal ik het rustig aan doenquote:
Hallo scrummiequote:
Hallo GGMMquote:
bedanktquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
succes met dat forum
wordt een dagtaak de komende tijd
dat algemene topic is iig deaud, niks meer te halen qua info als je niet door bagger heen wil scrollen
De eerste 15 minuten bevestigen mijn zorgen. Niet best.quote:
we passen ons wel aanquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De eerste 15 minuten bevestigen mijn zorgen. Niet best.
En anders? Dan gewoon een dag vrij?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:23 schreef Caland het volgende:
Benieuwd of het netwerk vandaag opeens massaal al die thuiswerkers aankan.
Mwah, zo’n vaart zal het niet lopen. Ben ook in 5 minuten op een kantoor maar dat IST VERBOTEN sinds vandaagquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En anders? Dan gewoon een dag vrij?
Klopt dat is ook wel weer een toffe ontwikkeling. Voegt wel wat toe ook (ten opzichte van beeldbellen bijv.).quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
we passen ons wel aan
ik ben vorige week al bij een 'VR-meetup' geweest
zag zelfs teams die nu via VR vergaderen
serieus overleggen met een zeemeermin op een bitcoin paardquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt dat is ook wel weer een toffe ontwikkeling. Voegt wel wat toe ook (ten opzichte van beeldbellen bijv.).
quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
serieus overleggen met een zeemeermin op een bitcoin paard
quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ga uit van volwassen mensen.
jij kiest hier als plaatje om jezelf te uiten/vertegenwoordigen een gifje met nicki minajquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volwassen mensen gaan toch niet op een bitcoin paard zitten als zeemeermin.
We zitten hier niet te vergaderen of wel soms.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij kiest hier als plaatje om jezelf te uiten/vertegenwoordigen een gifje met nicki minaj
go figure
niet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
We zitten hier niet te vergaderen of wel soms.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:26 schreef Zipportal het volgende:
14:00 HET MOMENTOOOOOOOOO. @:wereldgozer
Ik hoorde dat SlijpGod bi is. Niet dat het wat uitmaakt. Stukje informatie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
SlijpGod in die provincie van je
Och heuuuuurlukquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoorde dat SlijpGod bi is. Niet dat het wat uitmaakt. Stukje informatie.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
SlijpGod in die provincie van je
Je mag hier niet zeggen dat hij een pedo isquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:31 schreef onlogisch het volgende:
Creepy Joe pakt weer een voorsprong op Bernie @:JanCees
Trump vindt dit leuk.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je mag hier niet zeggen dat hij een pedo is
(lol)
Geen Generals Zero Hour, derhalve niet geklikt.quote:
denk dat creepy Joe meer kans heeft dan Bernie tegen Trump maar ook hem zie ik Donny niet verslaan al reageert de laatste wel heel dom op dat corona gebeurenquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:31 schreef onlogisch het volgende:
Creepy Joe pakt weer een voorsprong op Bernie @:JanCees
Trump vindt dit leuk.
Post gezet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
COR / Hoe begroed jij nu?
Zou dit bewust zijn?
de noodtoestand uitroepen vlak voor de verkiezingen en zo langer blijven zittenquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat creepy Joe meer kans heeft dan Bernie tegen Trump maar ook hem zie ik Donny niet verslaan al reageert de laatste wel heel dom op dat corona gebeuren
Dit is waanzinnig sneuquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
serieus overleggen met een zeemeermin op een bitcoin paard
went vrij snel
twitter:are_eb twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 23:14:43Bless the uncle who had to endure this obscene level of humiliation.
A South Asian worker in Saudi Arabia was forced to walk round the Aramco offices wearing a large hand sanitizer.
(H/t @HishamFageeh) https://t.co/T7KlBPwXAv reageer retweet
ik zie het probleem niet, gebeuren wel ergere dingen in SAquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:43 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:are_eb twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 23:14:43Bless the uncle who had to endure this obscene level of humiliation.
A South Asian worker in Saudi Arabia was forced to walk round the Aramco offices wearing a large hand sanitizer.
(H/t @:HishamFageeh) https://t.co/T7KlBPwXAv reageer retweet
dat is zeker waarquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet, gebeuren wel ergere dingen in SA
Wat verwacht je dan daarquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:43 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:are_eb twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 23:14:43Bless the uncle who had to endure this obscene level of humiliation.
Wtfquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:43 schreef aTypisch het volgende:
Ik had de tekst niet gelezen en dacht dat dit een scene uit één of andere Corona porn parodie was.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:43 schreef aTypisch het volgende:
Dank je makker, ik vind het zelf ook erg leuk om hier meer te zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maatWat leuk dat je hier de laatste tijd zoveel bent!
hahahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 10:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had de tekst niet gelezen en dacht dat dit een scene uit één of andere Corona porn parodie was.
Vind ik ook!quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maatWat leuk dat je hier de laatste tijd zoveel bent!
Het zou me echt verbazen als het nog niet bestaatquote:Op woensdag 11 maart 2020 10:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hahaha
ken je niet wat producenten? gouden markt
Het was toch feedback, walgelijk slechte moderator.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:34 schreef Tjacka het volgende:
@:scrummie2.1 denkt dat een feedbacktopic voor users is.
Waar bij je een user persoonlijk aanvalt. Ben je echt zo dom?quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het was toch feedback, walgelijk slechte moderator.
TR gezet trouwensquote:Op woensdag 11 maart 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het was toch feedback, walgelijk slechte moderator.
Ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar bij je een user persoonlijk aanvalt. Ben je echt zo dom?
Dat is hijquote:Op woensdag 11 maart 2020 10:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Persoonlijk aanvalt? Ik geef aan dat hij trol posts maakt. Dat is prima feedback.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
twitter:RTLnieuws twitterde op woensdag 11-03-2020 om 10:36:39"Na maanden van grauwe, grijze regenachtige dagen, komt er voor een langere periode mooi weer." https://t.co/p8qY6w8xWH reageer retweet
quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:39 schreef Tarado het volgende:
twitter:RTLnieuws twitterde op woensdag 11-03-2020 om 10:36:39"Na maanden van grauwe, grijze regenachtige dagen, komt er voor een langere periode mooi weer." https://t.co/p8qY6w8xWH reageer retweet
Jaaaaa, weg met de griep!quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:39 schreef Tarado het volgende:
moet jij niet modereren in COR, ik zie het verschil niet meer tussen deze SC en dit COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #202 wie dit leest is rechtsquote:
Tjacka kan hier niet mee omgaan. Pas nou op.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet jij niet modereren in COR, ik zie het verschil niet meer tussen deze SC en dit COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #202 wie dit leest is rechts
Nu moet je niet gaan overdrijven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:onlogisch is een betere mod dan @:tjacka
Hij laat het modereren vaker aan zijn collega's over. TR's handelt hij ook amper af.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet jij niet modereren in COR, ik zie het verschil niet meer tussen deze SC en dit COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #202 wie dit leest is rechts
Zijn collega's kunnen dan ook goed moderen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij laat het modereren vaker aan zijn collega's over. TR's handelt hij ook amper af.
@:Tjacka is vieslui.
Dus je mag wel "Lekker bezig @Tjacka" zeggen, maar zeggen dat user X aan het trollen is mag niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:43 schreef GGMM het volgende:
Even beoordeeld.
Tjacka heeft gelijk.
Lekker bezig @:tjacka!
Er zijn posts van jou verwijderd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg ff een lesje in nuance in COR, maar dan niet over het virus...
quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er zijn posts van jou verwijderd.
Heb je ook notes ervoor gekregen? Of doen ze dat alleen bij users?
quote:De notes hieronder zijn hooguit een jaar oud. Oudere notes zijn eigenlijk totaal niet relevant meer. Toch alles zien?
klik hier om alle notes te zien.
Deze gebruiker heeft geen notes
De notes hierboven zijn hooguit een jaar oud. Oudere notes zijn eigenlijk totaal niet relevant meer. Toch alles zien?
klik hier om alle notes te zien.
En hij zegt dat jij troll post maakt!!??quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Persoonlijk aanvalt? Ik geef aan dat hij trol posts maakt. Dat is prima feedback.
waarom ben jij nog steeds niet door de fase heen waar het leuk is om elke dag mods en admins aan te vallen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dus je mag wel "Lekker bezig @:Tjacka" zeggen, maar zeggen dat user X aan het trollen is mag niet.
Jij bent ook een flopadmin.
Je mentiont de user en kraakt hem af. Kan je doen met verkapte feedback maar daar heeft het niks mee te maken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dus je mag wel "Lekker bezig @:Tjacka" zeggen, maar zeggen dat user X aan het trollen is mag niet.
Jij bent ook een flopadmin.
Ja, en dat is niet zo. Dat kan je toch zien?quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En hij zegt dat jij troll post maakt!!??
Dit is interessant om te weten.quote:De notes hieronder zijn hooguit een jaar oud. Oudere notes zijn eigenlijk totaal niet relevant meer. Toch alles zien?
Prima, ik zal geen TR's meer plaatsen om je slaafjes te ondersteunen in hun werk wat ze voor geen meter kunnen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mentiont de user en kraakt hem af. Kan je doen met verkapte feedback maar daar heeft het niks mee te maken.
Als je een post ziet die volgens jou niet kan maak dan gewoon een TR of quote die specifieke post met een opmerking waarom het volgens jou niet zou kunnen.
Of beter nog, probeer je niet met zaken bezig te houden die je duidelijk niet snapt.
Nee. Ik ga mijn vrienden niet aanpakken in COR. Ik werk enorm veel weg in COR hoor!quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij laat het modereren vaker aan zijn collega's over. TR's handelt hij ook amper af.
@:Tjacka is vieslui.
Mooi, jouw gejank constant moeten lezen was een dagtaak.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Prima, ik zal geen TR's meer plaatsen om je slaafjes te ondersteunen in hun werk wat ze voor geen meter kunnen.
Je moeder is een dagtaak.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, jouw gejank constant moeten lezen was een dagtaak.
Telt dit als informatie lekken?quote:
Oh ja inderdaad ja. Jij trollt nooit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, en dat is niet zo. Dat kan je toch zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |