Nee, ik ben geen proleet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Toch niet van die diepgevroren mag ik hopen, René.
is maar een simpel griepjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:27 schreef GGMM het volgende:
NWS / Coronavirus vermoord 631 Italianen.
Je kan zeggen wat je wil @:onlogisch maar dat is toch behoorlijk veel!
Wtf. Draai je Korea nu de rug toe?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:48 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx heb volgende week date met een chinees
ligt in de buurt tochquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wtf. Draai je Korea nu de rug toe?
ik snap het ook niet. is goed voor de economiequote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:50 schreef JanCees het volgende:
Hoezo mag je niet hopen dat er bejaarden doodgaan aan corona
Ik heb je posts verwijderd, maar mijn collega's zijn iets minder aardig tegen VBL'ers. Geen note gegeven trouwens!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:50 schreef JanCees het volgende:
Hoezo mag je niet hopen dat er bejaarden doodgaan aan corona
uiteindelijk wel jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik snap het ook niet. is goed voor de economie
krijg je dat op het mbo?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:rensajacied hebben wij dat mooi geleerd tijdens de lessen makker.
ohwwquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb je posts verwijderd, maar mijn collega's zijn iets minder aardig tegen VBL'ers. Geen note gegeven trouwens!
kun je tegen je collega's zeggen dat ik van ze houquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb je posts verwijderd, maar mijn collega's zijn iets minder aardig tegen VBL'ers. Geen note gegeven trouwens!
3 posts al wegquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:05 schreef onlogisch het volgende:
@:Jancees wordt hard aangepakt in het COR forum.
Ik vind dit best erg. Als je aan je opa en oma denkt dan wil je toch graag dat ze blijven leven?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Eigenlijk is corona wel goed, dan los je het nummer 1 probleem op van Nederland op het gebied van economie. Vergrijzing.
Ah we hebben de nieuwe act van Roland te pakken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dit best erg. Als je aan je opa en oma denkt dan wil je toch graag dat ze blijven leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |