jij kiest hier als plaatje om jezelf te uiten/vertegenwoordigen een gifje met nicki minajquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volwassen mensen gaan toch niet op een bitcoin paard zitten als zeemeermin.
We zitten hier niet te vergaderen of wel soms.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij kiest hier als plaatje om jezelf te uiten/vertegenwoordigen een gifje met nicki minaj
go figure
niet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
We zitten hier niet te vergaderen of wel soms.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:26 schreef Zipportal het volgende:
14:00 HET MOMENTOOOOOOOOO. @:wereldgozer
Ik hoorde dat SlijpGod bi is. Niet dat het wat uitmaakt. Stukje informatie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
SlijpGod in die provincie van je
@:kingroland
Och heuuuuurlukquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoorde dat SlijpGod bi is. Niet dat het wat uitmaakt. Stukje informatie.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
SlijpGod in die provincie van je
@:kingroland
Je mag hier niet zeggen dat hij een pedo isquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:31 schreef onlogisch het volgende:
Creepy Joe pakt weer een voorsprong op Bernie @:JanCees
Trump vindt dit leuk.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je mag hier niet zeggen dat hij een pedo is
(lol)
Geen Generals Zero Hour, derhalve niet geklikt.quote:
denk dat creepy Joe meer kans heeft dan Bernie tegen Trump maar ook hem zie ik Donny niet verslaan al reageert de laatste wel heel dom op dat corona gebeurenquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:31 schreef onlogisch het volgende:
Creepy Joe pakt weer een voorsprong op Bernie @:JanCees
Trump vindt dit leuk.
Post gezet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
COR / Hoe begroed jij nu?
Zou dit bewust zijn?
de noodtoestand uitroepen vlak voor de verkiezingen en zo langer blijven zittenquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat creepy Joe meer kans heeft dan Bernie tegen Trump maar ook hem zie ik Donny niet verslaan al reageert de laatste wel heel dom op dat corona gebeuren
Dit is waanzinnig sneuquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
serieus overleggen met een zeemeermin op een bitcoin paard
went vrij snel
twitter:are_eb twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 23:14:43Bless the uncle who had to endure this obscene level of humiliation.
A South Asian worker in Saudi Arabia was forced to walk round the Aramco offices wearing a large hand sanitizer.
(H/t @HishamFageeh) https://t.co/T7KlBPwXAv reageer retweet
ik zie het probleem niet, gebeuren wel ergere dingen in SAquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:43 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:are_eb twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 23:14:43Bless the uncle who had to endure this obscene level of humiliation.
A South Asian worker in Saudi Arabia was forced to walk round the Aramco offices wearing a large hand sanitizer.
(H/t @:HishamFageeh) https://t.co/T7KlBPwXAv reageer retweet
dat is zeker waarquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet, gebeuren wel ergere dingen in SA
Wat verwacht je dan daarquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:43 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:are_eb twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 23:14:43Bless the uncle who had to endure this obscene level of humiliation.
Wtfquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:43 schreef aTypisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |