Nu moet je niet gaan overdrijven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:onlogisch is een betere mod dan @:tjacka
Hij laat het modereren vaker aan zijn collega's over. TR's handelt hij ook amper af.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet jij niet modereren in COR, ik zie het verschil niet meer tussen deze SC en dit COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #202 wie dit leest is rechts
Zijn collega's kunnen dan ook goed moderen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij laat het modereren vaker aan zijn collega's over. TR's handelt hij ook amper af.
@:Tjacka is vieslui.
Dus je mag wel "Lekker bezig @Tjacka" zeggen, maar zeggen dat user X aan het trollen is mag niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:43 schreef GGMM het volgende:
Even beoordeeld.
Tjacka heeft gelijk.
Lekker bezig @:tjacka!
Er zijn posts van jou verwijderd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg ff een lesje in nuance in COR, maar dan niet over het virus...
quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er zijn posts van jou verwijderd.
Heb je ook notes ervoor gekregen? Of doen ze dat alleen bij users?
quote:De notes hieronder zijn hooguit een jaar oud. Oudere notes zijn eigenlijk totaal niet relevant meer. Toch alles zien?
klik hier om alle notes te zien.
Deze gebruiker heeft geen notes
De notes hierboven zijn hooguit een jaar oud. Oudere notes zijn eigenlijk totaal niet relevant meer. Toch alles zien?
klik hier om alle notes te zien.
En hij zegt dat jij troll post maakt!!??quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Persoonlijk aanvalt? Ik geef aan dat hij trol posts maakt. Dat is prima feedback.
waarom ben jij nog steeds niet door de fase heen waar het leuk is om elke dag mods en admins aan te vallen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dus je mag wel "Lekker bezig @:Tjacka" zeggen, maar zeggen dat user X aan het trollen is mag niet.
Jij bent ook een flopadmin.
Je mentiont de user en kraakt hem af. Kan je doen met verkapte feedback maar daar heeft het niks mee te maken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dus je mag wel "Lekker bezig @:Tjacka" zeggen, maar zeggen dat user X aan het trollen is mag niet.
Jij bent ook een flopadmin.
Ja, en dat is niet zo. Dat kan je toch zien?quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En hij zegt dat jij troll post maakt!!??
Dit is interessant om te weten.quote:De notes hieronder zijn hooguit een jaar oud. Oudere notes zijn eigenlijk totaal niet relevant meer. Toch alles zien?
Prima, ik zal geen TR's meer plaatsen om je slaafjes te ondersteunen in hun werk wat ze voor geen meter kunnen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mentiont de user en kraakt hem af. Kan je doen met verkapte feedback maar daar heeft het niks mee te maken.
Als je een post ziet die volgens jou niet kan maak dan gewoon een TR of quote die specifieke post met een opmerking waarom het volgens jou niet zou kunnen.
Of beter nog, probeer je niet met zaken bezig te houden die je duidelijk niet snapt.
Nee. Ik ga mijn vrienden niet aanpakken in COR. Ik werk enorm veel weg in COR hoor!quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij laat het modereren vaker aan zijn collega's over. TR's handelt hij ook amper af.
@:Tjacka is vieslui.
Mooi, jouw gejank constant moeten lezen was een dagtaak.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Prima, ik zal geen TR's meer plaatsen om je slaafjes te ondersteunen in hun werk wat ze voor geen meter kunnen.
Je moeder is een dagtaak.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, jouw gejank constant moeten lezen was een dagtaak.
Telt dit als informatie lekken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |