Niet echt eigenlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dit best erg. Als je aan je opa en oma denkt dan wil je toch graag dat ze blijven leven?
Ja, snap ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk
Zou ook erg vreemd zijn, daar ze allemaal al dood zijn
"Vermoord"quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:27 schreef GGMM het volgende:
NWS / Coronavirus vermoord 631 Italianen.
Je kan zeggen wat je wil @:onlogisch maar dat is toch behoorlijk veel!
Allemaal even lachenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk
Dat is toegestaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk helemaal niet grappig
Uh, goeiequote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk
@Caland en ik zijn van mening dat dat komt doordat Italie een 3e wereldland isquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:27 schreef GGMM het volgende:
NWS / Coronavirus vermoord 631 Italianen.
Je kan zeggen wat je wil @:onlogisch maar dat is toch behoorlijk veel!
Ik laat me liever door 0fux informeren, dan weet ik tenminste écht zeker hoe het zit.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:caland en ik zijn van mening dat dat komt doordat Italie een 3e wereldland is
Ik zie dat ik zelfs een note heb gekregen voor het plaatsen van een filmpje van 0 fux in cor. Mag je daar soms alleen schijtlollige onzin posten en geen informatie van echte experts?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
Al mijn laatste notes zijn in cor
Zelfs een spelfout waar @:ggmm om moest lachen
Dit zou je even aan @Tjacka moeten vragenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie dat ik zelfs een note heb gekregen voor het plaatsen van een filmpje van 0 fux in cor. Mag je daar soms alleen schijtlollige onzin posten en geen informatie van echte experts?
Ja, of @Lonaa of @capricia of @trein2000 Dit is toch minachting van de user.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zou je even aan @:tjacka moeten vragen
Doe eens lief tegen mijquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zou je even aan @:tjacka moeten vragen
Mijn spelfout verwijder je binnen 5 seconden maar een grap over genocide laat je staanquote:
Ik zeg het niet snel, maar dit heeft er toch heel veel van weg dat vbl-users daar gediscrimineerd worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn spelfout verwijder je binnen 5 seconden maar een grap over genocide laat je staan
Oke
Eensquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:50 schreef Doublepain het volgende:
VBLers worden gediscrimineerd
@:TJACKA
Zonder mij zaten jullie allemaal al in jillaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:50 schreef Doublepain het volgende:
VBLers worden gediscrimineerd
@:TJACKA
Eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zonder mij zaten jullie allemaal al in jilla
TjackaGOD!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zonder mij zaten jullie allemaal al in jilla
Vies stinkvarken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik pak even een chocoladereep om de dag te eindigen, René.
Ik voor het plaatsen van nieuws.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie dat ik zelfs een note heb gekregen voor het plaatsen van een filmpje van 0 fux in cor. Mag je daar soms alleen schijtlollige onzin posten en geen informatie van echte experts?
Het moet toch niet gekker worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik voor het plaatsen van nieuws.
Ik ben nog steeds boos.
Ik heb niks fout gedaan, dus ik ben nergens bang voorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Nou jongens ik heb het geprobeerd om jullie te redden, maar @:ggmm heeft jullie dus al door.
Met name Scrummie2.1quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Nou jongens ik heb het geprobeerd om jullie te redden, maar @:ggmm heeft jullie dus al door.
Wel voor Corona?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb niks fout gedaan, dus ik ben nergens bang voor.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met name Scrummie2.1
De rest gaat nog wel
Ik zag dat CoronaUser @trein2000 daar ook mod isquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:09 schreef Tjacka het volgende:
succes met dat forumquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt voor de like op Twitter vriend.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met name Scrummie2.1
De rest gaat nog wel
Zo kennen we de immer vriendelijke DP weer.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag dat CoronaUser @:Trein2000 daar ook mod is
Nooit gezien
Graag gedaan maat, je tweet zorgde voor een brede glimlach!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bedankt voor de like op Twitter vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |