haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
corona verspreiders.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Abonneer
Inloggen
MIJN NIEUWSMIJN LEESLIJSTMijn profielService en contactUitloggen
VOORPAGINANIEUWSSPORTENTERTAINMENTFINANCIEELVROUWLIFESTYLEWAT U ZEGTZoekenDe KrantVideoPodcastKlantenservice
NIEUWS/BUITENLAND
Corona of niet; vleermuis blijft populaire maaltijd
Door ONZE REDACTIE
11 feb. 2020 in BUITENLAND
JAKARTA - Ondanks de uitbraak van het dodelijke coronavirus, blijft vleermuizenvlees mateloos populair in grote delen van Azië. En dat terwijl recent onderzoek een vermoedelijke link legde tussen de virusuitbraak en de menselijke consumptie van vleermuizen.
Vleermuizen spelen een belangrijke rol in het voedselpatroon van de inwoners van onder meer het Indonesische Noord-Sulawesi. Nog dagelijks verdwijnen daar vele duizenden vleermuizen in een curry-achtig gerecht met de naam Paniki. De maaltijd is berucht omdat die in de ogen van veel westerlingen nogal onsmakelijk oogt. Zo worden de complete kop en vleugels op het bord geserveerd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu is er zeker panieki in de wereldquote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Abonneer
Inloggen
MIJN NIEUWSMIJN LEESLIJSTMijn profielService en contactUitloggen
VOORPAGINANIEUWSSPORTENTERTAINMENTFINANCIEELVROUWLIFESTYLEWAT U ZEGTZoekenDe KrantVideoPodcastKlantenservice
NIEUWS/BUITENLAND
Corona of niet; vleermuis blijft populaire maaltijd
Door ONZE REDACTIE
11 feb. 2020 in BUITENLAND
JAKARTA - Ondanks de uitbraak van het dodelijke coronavirus, blijft vleermuizenvlees mateloos populair in grote delen van Azië. En dat terwijl recent onderzoek een vermoedelijke link legde tussen de virusuitbraak en de menselijke consumptie van vleermuizen.
Vleermuizen spelen een belangrijke rol in het voedselpatroon van de inwoners van onder meer het Indonesische Noord-Sulawesi. Nog dagelijks verdwijnen daar vele duizenden vleermuizen in een curry-achtig gerecht met de naam Paniki. De maaltijd is berucht omdat die in de ogen van veel westerlingen nogal onsmakelijk oogt. Zo worden de complete kop en vleugels op het bord geserveerd.![]()
![]()
Mensen eten ook nog steeds koe en hadden we een tijdje geleden niet dat gedoe met Creutzfeldt-Jakob?![]()
Idd, dat ook ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:00 schreef devzero het volgende:
Mensen eten ook nog steeds koe en hadden we een tijdje geleden niet dat gedoe met Creutzfeldt-Jakob?![]()
die middelste lijkt op mijn uiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dev doet alles 1x om te proberen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Weer wakker
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hoe dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:05 schreef devzero het volgende:
Soft shell crab is zo lekker, maar je eet wel de hele krab.
[ afbeelding ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Is blauwe krab die net zijn skelet heeft gewisseld en waarvan het nieuwe skelet nog erg zacht is, dus je kunt het gewoon eten.quote:![]()
Ik zou dat ook overslaan denk ik. Idee dat die vast gaat zitten in je keel, lijkt me niets.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
Alleen levend octopus durf ik niet te eten![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou dat ook overslaan denk ik. Idee dat die vast gaat zitten in je keel, lijkt me niets.Uw ADH vitamine Worst
Het gaat aardig. Heb echt veel gedaan vandaag.quote:
Kan alleen niet slapen😲Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
goed kauwen voor je het beest doorslikt.quote:![]()
Ff sigaretje er in en weer proberen de slaap te pakken.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tijdelijk vegetarische KFC hier geopend, ga het wel proberen
Uw ADH vitamine Worst
Klinkt goed. Krab is wel lekker normaal gesproken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Is blauwe krab die net zijn skelet heeft gewisseld en waarvan het nieuwe skelet nog erg zacht is, dus je kunt het gewoon eten.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Is ook lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:18 schreef engine het volgende:
[..]
Klinkt goed. Krab is wel lekker normaal gesproken.Als ik ze in de viszaak zie, dan koop ik er meestal 1 of 2 (zijn behoorlijk vullend)
![]()
Wel in acclimatiseerstijl?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Is ook lekkerAls ik ze in de viszaak zie, dan koop ik er meestal 1 of 2 (zijn behoorlijk vullend)
Uw ADH vitamine Worst
Is dat duur?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Is ook lekkerAls ik ze in de viszaak zie, dan koop ik er meestal 1 of 2 (zijn behoorlijk vullend)
Twee keer de helft is me net iets teveelquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms wel 2x de helft
(valt wel mee, iets van $4 per krab)
Ah okay
Valt mee hou je nog geld over voor champagne bitterballen en sigarenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms wel 2x de helft
(valt wel mee, iets van $4 per krab)Uw ADH vitamine Worst
Pad is ook wel lekker van de barbecueEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
hey holiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
krabbitterballenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee hou je nog geld over voor champagne bitterballen en sigaren![]()
![]()
Heb geen kattenbak
Valt tegen.. M'n katten schijten overalquote:
Vind pad Thai niet zo lekker eigenlijkquote:
Weltrustenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:34 schreef Jippie68 het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, wens jullie nog een puntige nacht toe!
[ afbeelding ]![]()
Net gedaan, dus de mijne ruik je nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
tijd om de kattenbak te verschonen, het stinkt een beetje![]()
![]()
slaap lekker oud besjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:34 schreef Jippie68 het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, wens jullie nog een puntige nacht toe!
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik ga het nu doen, ik begin het wel te ruiken en lijkt me ook niet fijn voor mijn kat.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Net gedaan, dus de mijne ruik je niet![]()
Verschoond hij ook jouw bed? Anders is het niet eerlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:37 schreef devzero het volgende:
[..]
ik ga het nu doen, ik begin het wel te ruiken en lijkt me ook niet fijn voor mijn kat.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nee, maar ze laat wel een hoop haar in mijn bedquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:38 schreef engine het volgende:
[..]
Verschoond hij ook jouw bed? Anders is het niet eerlijk.![]()
![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Slapen jullie samen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, maar ze laat wel een hoop haar in mijn bed
Hi Poezquote:
Jullie zijn nu mogelijk wel jullie toetsenbord aan het besmetten met die vieze ongewassen Coronahandjes van jullie, hm?
Gelieve een minuut te wachten eer gij reageert.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Jullie zijn nu mogelijk wel jullie toetsenbord aan het besmetten met die vieze ongewassen Coronahandjes van jullie, hm?
Gelieve een minuut te wachten eer gij reageert.![]()
![]()
Daarom ook altijd handschoenen dragen als je foktquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Wegwerphandschoentjes, vaseline en vochtig toiletpapierquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom ook altijd handschoenen dragen als je fokt![]()
Niet vies van een beetje coronaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Gelieve een minuut te wachten eer gij reageert.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
![]()
Hoor hem nou stoer lullen.quote:![]()
Volgens mij loop je nu in een wit pak, masker op, etc.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zit er eigenlijk op te wachten...kunt het maar gehad hebben.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Sterker nog, je bent Brabant ontvlucht! Angsthaas!Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
mario, hoe is het in het Oostenrijkse?
Wat is de laatste grap/ mop die je gehoord hebt en nog kunt herhalen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Weekend Italië geboekt, ik laat me lekker in de bek spugenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:54 schreef engine het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk op te wachten...kunt het maar gehad hebben.![]()
Wan wee ticket.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik had me sos toch anders voorgesteldquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoor hem nou stoer lullen.![]()
Volgens mij loop je nu in een wit pak, masker op, etc.![]()
![]()
*enginequote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had me sos toch anders voorgesteld
[ afbeelding ]
Warhoofd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had me sos toch anders voorgesteld
[ afbeelding ]
Niks te doen vannacht dus dat valt meequote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoor hem nou stoer lullen.![]()
Volgens mij loop je nu in een wit pak, masker op, etc.
Slapenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:03 schreef engine het volgende:
[..]
Niks te doen vannacht dus dat valt mee![]()
Slapen is voor apenquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wel al een dutje gedaan tussendoor
In dat ruimtepak?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nee...met m'n hoofd op het bureauquote:
Keihard net doen alsofquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ga zo wel naar bed, morgen keihard thuiswerken.
Zeg je dan ook tegen dat bureau 'Hé schatje, laat me nou, ik lig zo lekker?'
Dan hebben we het over SOA hè?quote:
Neem nog een shotje GHB.quote:![]()
Kusjes geven enzoquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Zeg je dan ook tegen dat bureau 'Hé schatje, laat me nou, ik lig zo lekker?'
Leuk nummer...lang niet gehoordquote:
Mag iets meer punk rock achtig zijn inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van dat soort emo pop, maar dit valt nog wel mee
Maakt me niet uit eigenlijk. Maar dat soort emo/goth bands nemen zich zelf vaak zo serieusquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:26 schreef engine het volgende:
[..]
Mag iets meer punk rock achtig zijn inderdaad![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-03-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 459 / 2641
2. Dr.Mikey / 416 / 2634
3. devzero / 378 / 1255
4. PlymouthFury / 290 / 2124
5. engine / 288 / 1535
6. aKboR / 255 / 1526
7. skysherrif / 234 / 2225
8. dud0r / 213 / 1629
9. Jippie68 / 211 / 1916
10. FreshFruit / 205 / 1446
11. madam-april / 123 / 1625
12. mario390 / 112 / 1238
13. Mickytjuh / 111 / 1092
14. Nizno / 98 / 942
15. Mrsloveable / 80 / 913
16. Pumpalov / 64 / 481
17. Filosoofert / 59 / 579
18. SoS87 / 47 / 113
19. Grrrrrrrr / 44 / 322
20. noodgang / 31 / 241SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Is dat niet met z'n beetje alles wat zingt/acteert/sport?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Maakt me niet uit eigenlijk. Maar dat soort emo/goth bands nemen zich zelf vaak zo serieus
Kan dit u goedkeuring wel wegdragen patient Mister Zero?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Maakt me niet uit eigenlijk. Maar dat soort emo/goth bands nemen zich zelf vaak zo serieus
Goed puntquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:30 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat niet met z'n beetje alles wat zingt/acteert/sport?![]()
![]()
Musequote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan dit u goedkeuring wel wegdragen patient Mister Zero?![]()
![]()
Nee jullie maken teveel herrie hierquote:Poezquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan dit u goedkeuring wel wegdragen patient Mister Zero?![]()
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Doedels.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee jullie maken teveel herrie hier
[..]
Poez![]()
![]()
Ook al zo'n emo nummer, maar het zit in mijn hoofd nu
Bolk you, and you, and you
I hate your points and they hate mine too
[ Bericht 0% gewijzigd door devzero op 10-03-2020 02:43:19 ]![]()
Behalve dat ik nu wakker ben terwijl de wekker om 0500 gaat wel goed hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel goed, dank je. Hoe is het met jou?
Maar ik vroeg het niet aan jou![]()
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
![]()
Ik was bang dat je teleurgesteld zou zijn als niemand antwoorde. En je hebt nog 2 uur en 16 minuten, dus je kunt nog wel even slapenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Behalve dat ik nu wakker ben terwijl de wekker om 0500 gaat wel goed hoor.
Maar ik vroeg het niet aan jou![]()
![]()
![]()
Wat lief van jequote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was bang dat je teleurgesteld zou zijn als niemand antwoorde. En je hebt nog 2 uur en 16 minuten, dus je kunt nog wel even slapenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Slaap ze engine en tot over 50 minuten![]()
Gaat mijn nacht worden voel ik
Hoiquote:
Ik had een bericht klaarstaan, maar dus blijkbaar niet ingevoerd.quote:
Goeie zaak, zouden ze overal moeten doen. En niet alleen met voetbal.
Kroegen kunnen best een maandje dicht.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Succes. Ik had wel verwacht dat mario nu wel zou beginnen met spammen. Anders zou hij het weer vergeten.
En sos komt waarschijnlijk ook nog wel even langs.![]()
Ik heb zin in limonade.
Wat zeg jij nouquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had een bericht klaarstaan, maar dus blijkbaar niet ingevoerd.
Goeie zaak, zouden ze overal moeten doen. En niet alleen met voetbal.
Kroegen kunnen best een maandje dicht.
![]()
Kom maar lekker in mijn schuilkelder.quote:
Goed plan. En er de komende 21 dagen niet meer uitkomen hequote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom maar lekker in mijn schuilkelder.![]()
![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom maar lekker in mijn schuilkelder.
Maakt mij niks uit dat de kroegen sluiten, ik drink uitsluitend op mijn witte tuinstoel met GeerdUw ADH vitamine Worst
Bankje in het park met een grote fles in bruin papierquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:56 schreef hemarookworst het volgende:
Maakt mij niks uit dat de kroegen sluiten, ik drink uitsluitend op mijn witte tuinstoel met Geerd![]()
![]()
In dit geval moet ik aan wc-papier denken. Bruin, welteverstaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Bankje in het park met een grote fles in bruin papier [ afbeelding ]Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Als het een keer ophoudt met gietenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Bankje in het park met een grote fles in bruin papier [ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Vloeibare katOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
BijvoorbeeldOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mijn kat kijkt nu op met een blik van 'Sukkels'.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn kat heeft het voor gezien gehouden en ligt te slapen. Tot 3:35 als ze besluit om op mijn schoot te springenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn kat kijkt nu op met een blik van 'Sukkels'.![]()
En dat is zo'n beetje de standaard blik bij kattenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn kat kijkt nu op met een blik van 'Sukkels'.![]()
Maar ze kwam echt overeind, ligt in de stoel tegenover me.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat is zo'n beetje de standaard blik bij katten
De mijne ligt te slapen op de bank, maar ze zal vast "sukkels" denkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ze kwam echt overeind, ligt in de stoel tegenover me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Glennis Grace treedt op tijdens het ESF naast dj Afrojack.
Dat is al een reden om het hele songfestival af te blazen.
Ik dacht er gisteren nog aan, moet dat vreselijk wijf zich niet op de één of andere manier in het Songfestival weten te wurmen.
afrojackquote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Glennis Grace treedt op tijdens het ESF naast dj Afrojack.
Dat is al een reden om het hele songfestival af te blazen.
Ik dacht er gisteren nog aan, moet dat vreselijk wijf zich niet op de één of andere manier in het Songfestival weten te wurmen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
De mijne ligt te slapen op de bank, maar ze zal vast "sukkels" denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe eens een foto van Naomi Mario
Ga jij eens douchen.quote:
Koud water.
Gordijn dicht.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik weet dus eerlijk gezegd totaal niet hoe die naomi eruit zietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga jij eens douchen.
Koud water.
Gordijn dicht.Komt ze uit BB?
![]()
Zou jij dat niet doen dan, na een boxot injectie in je billen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me niet waarom iemand zo'n foto van zichzelf op Insta plaatst.![]()
Dan zou ik een nog slappere reet krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou jij dat niet doen dan, na een boxot injectie in je billen?
Ik neem aan je Botox bedoelde te schrijven?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan zou ik een nog slappere reet krijgen.
Ik neem aan je Botox bedoelde te schrijven?Ja
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan zou ik een nog slappere reet krijgen.
Ik neem aan je Botox bedoelde te schrijven?![]()
![]()
![]()
Brettkontjes?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:27 schreef mario390 het volgende:
zij heeft en mooie kontjo ,ik hou nicht van Brettkontjes![]()
Eerst ontbijtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga jij eens douchen.
Koud water.
Gordijn dicht.
![]()
IkEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Weg jijEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
JaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
TestEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Kun je niet lezen ofzo?quote:
Ik ga maar weer verder proberen te slapenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
En dat wil gaan studerenquote:
Ja daarom. Ik probeer het ook pas een uur. Maar begin nu weer te gapen.quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
waarom zei je sorry dr mikey als ie niet meestreed voor de downtimequote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:58 schreef devzero het volgende:
Ga niet zeggen dat jij het ook gemist hebt![]()
Zul je zien dat je eindelijk in slaap valt vlak voor de wekker afgaatquote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik probeer het ook pas een uur. Maar begin nu weer te gapen.been there
![]()
omdat ik hem net heb ingehaaldquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
waarom zei je sorry dr mikey als ie niet meestreed voor de downtime![]()
Ik zat niet op te letten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:58 schreef devzero het volgende:
Ga niet zeggen dat jij het ook gemist hebt
Uhm, het zit helemaal niet in mijn systeem.![]()
Dag allen, geniet van deze dolle dinsdag en vergeet elkaar geen elleboogstoot te geven als de liefde wederzijds is.
Slaap ze poezquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten.
Uhm, het zit helemaal niet in mijn systeem.![]()
Dag allen, geniet van deze dolle dinsdag en vergeet elkaar geen elleboogstoot te geven als de liefde wederzijds is.![]()
Hij moet straks werkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
was ie er vannacht niet om te bolken=![]()
Even troostenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs Naomi is er verdrietig van geworden
[ afbeelding ]
wanneer 3? 1quote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij pakte net al 3 punten mario niet zo gulzig![]()
Ja nu snap ik dat je altijd boos bent als je zelf niet een sdoor hebt wanneeer je punten krijgtquote:![]()
![]()
Hij zou bij wijs van spreke kunnen winnen en nog klagen dat niemand hem punten guntquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja nu snap ik dat je altijd boos bent als je zelf niet een sdoor hebt wanneeer je punten krijgt![]()
dat zie ik me wel voor me jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij zou bij wijs van spreke kunnen winnen en nog klagen dat niemand hem punten gunt![]()
![]()
Zijn vriendin is zwangerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:31 schreef skysherrif het volgende:
Ik weet het nog niet, hij is anders de laatste tijd.![]()
![]()
It wasn't me aldus shaggyEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mag niet meerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
dud0r natuurlijkZe zaten vast in het zelfde zwembad en dud0r kon zich niet inhouden
Hee haagsquote:
Ach gut nee, dat wordt een mongooltjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
dud0r natuurlijkZe zaten vast in het zelfde zwembad en dud0r kon zich niet inhouden
![]()
Abortus dan maarquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach gut nee, dat wordt een mongooltje![]()
Pfffieuw. Nu welquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Hey haags. Ik had je nog niet gezien
Zonder wrijving geen glans![]()
Hij is een voorbeeld voor ons allemaalquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:39 schreef skysherrif het volgende:
Haags wordt vrolijk wakker dat doet mij deugd!!![]()
Ik heb weer geslapen jongen, lekker!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:39 schreef skysherrif het volgende:
Haags wordt vrolijk wakker dat doet mij deugd!!Zonder wrijving geen glans![]()
Ik ook!!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb weer geslapen jongen, lekker!!!
Van 20:30 tot 03:30![]()
Jij moet weer winnen hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoezo? Da tis toch gewoon 7 uur geslapen
Integendeel ik vind het juist leuk dat we ongeveer rond dezelfde tijd gingen slapen en wakker werdenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij moet weer winnen hoor.![]()
Ik ging pas kwart over 10quote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Integendeel ik vind het juist leuk dat we ongeveer rond dezelfde tijd gingen slapen en wakker werden
Zelfs de hele nacht maken mensen zich druk om het corona virus.
Ze kunnen ook slapen of zo..Zonder wrijving geen glans![]()
Oh nee hequote:
Is dit uit jouw tijd?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:58 schreef skysherrif het volgende:
DOE JE HANDEN MAAR OMHOOG EN ZWAAI VAN LINKS NAAR RECHTSZonder wrijving geen glans![]()
wacht toch en keer?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:58 schreef skysherrif het volgende:
DOE JE HANDEN MAAR OMHOOG EN ZWAAI VAN LINKS NAAR RECHTS![]()
Dit ken ik niet.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Ze nemen wel een steeds belangrijkere rol in in de samenleving. Vroeger in mijn tijd viel dat wel mee.Zonder wrijving geen glans![]()
zwingen geblazenquote:![]()
welke rol?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 05:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze nemen wel een steeds belangrijkere rol in in de samenleving. Vroeger in mijn tijd viel dat wel mee.![]()
hadden ze toen al kinderen voor kinderen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 05:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze nemen wel een steeds belangrijkere rol in in de samenleving. Vroeger in mijn tijd viel dat wel mee.![]()
Jazeker.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 05:02 schreef devzero het volgende:
[..]
hadden ze toen al kinderen voor kinderen?
Op een onbewoond eiland. Dat is ook ongeveer het enige nummer dat ik kende vroeger.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 05:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker.
Op een onbewoond eiland. Dat is ook ongeveer het enige nummer dat ik kende vroeger.Lol dit is sowieso DE klassiekerquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: