Ach zalig zijn de simpelen zielen..quote:Op maandag 9 maart 2020 22:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer wel dat hij zo snel tot conclusies komt. En de ouwe bes van DTS is natuurlijk wel een compliment
slijptol weer los.quote:
51 is het nieuwe 31, dus zo oud ben je nietquote:Op maandag 9 maart 2020 22:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ach zalig zijn de simpelen zielen..
En iedereen mag mij oud noemen ik ben tenslotte al 51 jaar.
Heb nooit mijn leeftijd genoemd. Maar hier krijg je al gelijk een stempel van oud wijf als je hier binnen komt van bepaalde mensenquote:Op maandag 9 maart 2020 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien haal ik je nu door elkaar met iemand anders, maar jij was toch niet zo oud?
Ik zit erover te denken dit alsnog te doenquote:Op maandag 9 maart 2020 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn kans gemist en had ik Groningen moeten gaan studeren
Verbod om te overlijdenquote:Op maandag 9 maart 2020 22:29 schreef InverHouse het volgende:
Begrafenissen, trouwerijen en culturele en religieuze evenementen gaan niet door in Italie...
Hoi plymquote:
Wel nee, vind ik dus ook niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
51 is het nieuwe 31, dus zo oud ben je niet
In UTO posten toch alleen bejaarden?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nooit mijn leeftijd genoemd. Maar hier krijg je al gelijk een stempel van oud wijf als je hier binnen komt van bepaalde mensen
Roep mij ff als je weer 18 voeltquote:Op maandag 9 maart 2020 22:29 schreef Dotteke het volgende:
Je bent zo oud je je voelt. Ik voel me 88 op ditmoment. Morgen misschien weer 18
En mij als je weer 18 bentquote:Op maandag 9 maart 2020 22:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Roep mij ff als je weer 18 voelt
Ouwe snoeperdquote:Op maandag 9 maart 2020 22:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Roep mij ff als je weer 18 voelt
hij heeft wel gelijk ook net zo iets gelezen.quote:
Begrafenissen kunnen toch niet wachtten?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:29 schreef InverHouse het volgende:
Begrafenissen, trouwerijen en culturele en religieuze evenementen gaan niet door in Italie...
Gewoon de lichamen in een grote vriezer/koelkast houden en hopen dat het niet te lang duurtquote:Op maandag 9 maart 2020 22:31 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Begrafenissen kunnen toch niet wachtten?
Ik denk dat je de doden het liefst zo snel mogelijk wil begraven.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:31 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Begrafenissen kunnen toch niet wachtten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |