Een mod waar ik nog nooit een woord mee heb gewisseld maar mij 'ouwe taart die in Utopia postte' en 'ouwe bes' noemt. Vraag mij af hoe hij aan deze info komt?quote:
N Iet de hele dag, wel op het juiste momentquote:Op maandag 9 maart 2020 22:20 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Je staat op 1 zie ik net![]()
Was je hier de hele dag ofzo?
Ik heb vaak niet door wie ik bolk, sorry!quote:Op maandag 9 maart 2020 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal je nog eens de hele dag beschermen door dud de hele dag op zijn nek te zitten. Morgen laat ik hem lopen..........misschien 😂
FOK!quote:Op maandag 9 maart 2020 22:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Een mod waar ik nog nooit een woord mee heb gewisseld maar mij 'ouwe taart die in Utopia postte' en 'ouwe bes' noemt. Vraag mij af hoe hij aan deze info komt?
Mannen hier hebben wel moeite met oudere vrouwen hè. En ook met mensen die van uto komen. Maar ze moeten er zelf ook lezen om te weten hoe daar wasquote:Op maandag 9 maart 2020 22:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Een mod waar ik nog nooit een woord mee heb gewisseld maar mij 'ouwe taart die in Utopia postte' en 'ouwe bes' noemt. Vraag mij af hoe hij aan deze info komt?
hiquote:
Jammer wel dat hij zo snel tot conclusies komt. En de ouwe bes van DTS is natuurlijk wel een complimentquote:Op maandag 9 maart 2020 22:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren daar ooit gepost te hebben.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mannen hier hebben wel moeite met oudere vrouwen hè. En ook met mensen die van uto komen. Maar ze moeten er zelf ook lezen om te weten hoe daar was
Ik verwonder mij daar echt over.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mannen hier hebben wel moeite met oudere vrouwen hè. En ook met mensen die van uto komen. Maar ze moeten er zelf ook lezen om te weten hoe daar was
Misschien haal ik je nu door elkaar met iemand anders, maar jij was toch niet zo oud?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geinig weerquote:
Ja, is ook raarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |