Kom maar lekker in mijn schuilkelder.quote:
Goed plan. En er de komende 21 dagen niet meer uitkomen hequote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom maar lekker in mijn schuilkelder.
Gezelligquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom maar lekker in mijn schuilkelder.
Bankje in het park met een grote fles in bruin papierquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:56 schreef hemarookworst het volgende:
Maakt mij niks uit dat de kroegen sluiten, ik drink uitsluitend op mijn witte tuinstoel met Geerd
In dit geval moet ik aan wc-papier denken. Bruin, welteverstaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Bankje in het park met een grote fles in bruin papier [ afbeelding ]
Als het een keer ophoudt met gietenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Bankje in het park met een grote fles in bruin papier [ afbeelding ]
Mijn kat heeft het voor gezien gehouden en ligt te slapen. Tot 3:35 als ze besluit om op mijn schoot te springenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn kat kijkt nu op met een blik van 'Sukkels'.
En dat is zo'n beetje de standaard blik bij kattenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn kat kijkt nu op met een blik van 'Sukkels'.
Maar ze kwam echt overeind, ligt in de stoel tegenover me.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat is zo'n beetje de standaard blik bij katten
De mijne ligt te slapen op de bank, maar ze zal vast "sukkels" denkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ze kwam echt overeind, ligt in de stoel tegenover me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
afrojackquote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Glennis Grace treedt op tijdens het ESF naast dj Afrojack.
Dat is al een reden om het hele songfestival af te blazen.
Ik dacht er gisteren nog aan, moet dat vreselijk wijf zich niet op de één of andere manier in het Songfestival weten te wurmen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
De mijne ligt te slapen op de bank, maar ze zal vast "sukkels" denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |