Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-03-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Is dat niet met z'n beetje alles wat zingt/acteert/sport?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Maakt me niet uit eigenlijk. Maar dat soort emo/goth bands nemen zich zelf vaak zo serieus
Kan dit u goedkeuring wel wegdragen patient Mister Zero?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Maakt me niet uit eigenlijk. Maar dat soort emo/goth bands nemen zich zelf vaak zo serieus
Goed puntquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:30 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat niet met z'n beetje alles wat zingt/acteert/sport?
Musequote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan dit u goedkeuring wel wegdragen patient Mister Zero?
Nee jullie maken teveel herrie hierquote:
Poezquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan dit u goedkeuring wel wegdragen patient Mister Zero?
Doedels.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee jullie maken teveel herrie hier
[..]
Poez![]()
Behalve dat ik nu wakker ben terwijl de wekker om 0500 gaat wel goed hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel goed, dank je. Hoe is het met jou?
Ik was bang dat je teleurgesteld zou zijn als niemand antwoorde. En je hebt nog 2 uur en 16 minuten, dus je kunt nog wel even slapenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Behalve dat ik nu wakker ben terwijl de wekker om 0500 gaat wel goed hoor.
Maar ik vroeg het niet aan jou![]()
Wat lief van jequote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was bang dat je teleurgesteld zou zijn als niemand antwoorde. En je hebt nog 2 uur en 16 minuten, dus je kunt nog wel even slapen
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Slaap ze engine en tot over 50 minuten
Hoiquote:
Ik had een bericht klaarstaan, maar dus blijkbaar niet ingevoerd.quote:
Wat zeg jij nouquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had een bericht klaarstaan, maar dus blijkbaar niet ingevoerd.
Goeie zaak, zouden ze overal moeten doen. En niet alleen met voetbal.
Kroegen kunnen best een maandje dicht.
Kom maar lekker in mijn schuilkelder.quote:
Goed plan. En er de komende 21 dagen niet meer uitkomen hequote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom maar lekker in mijn schuilkelder.
Gezelligquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom maar lekker in mijn schuilkelder.
Bankje in het park met een grote fles in bruin papierquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:56 schreef hemarookworst het volgende:
Maakt mij niks uit dat de kroegen sluiten, ik drink uitsluitend op mijn witte tuinstoel met Geerd
In dit geval moet ik aan wc-papier denken. Bruin, welteverstaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Bankje in het park met een grote fles in bruin papier [ afbeelding ]
Als het een keer ophoudt met gietenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Bankje in het park met een grote fles in bruin papier [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |