Nee...met m'n hoofd op het bureauquote:
Keihard net doen alsofquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ga zo wel naar bed, morgen keihard thuiswerken.
Dan hebben we het over SOA hè?quote:
Neem nog een shotje GHB.quote:
Kusjes geven enzoquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Zeg je dan ook tegen dat bureau 'Hé schatje, laat me nou, ik lig zo lekker?'
Leuk nummer...lang niet gehoordquote:
Mag iets meer punk rock achtig zijn inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van dat soort emo pop, maar dit valt nog wel mee
Maakt me niet uit eigenlijk. Maar dat soort emo/goth bands nemen zich zelf vaak zo serieusquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:26 schreef engine het volgende:
[..]
Mag iets meer punk rock achtig zijn inderdaad
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-03-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Is dat niet met z'n beetje alles wat zingt/acteert/sport?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Maakt me niet uit eigenlijk. Maar dat soort emo/goth bands nemen zich zelf vaak zo serieus
Kan dit u goedkeuring wel wegdragen patient Mister Zero?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Maakt me niet uit eigenlijk. Maar dat soort emo/goth bands nemen zich zelf vaak zo serieus
Goed puntquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:30 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat niet met z'n beetje alles wat zingt/acteert/sport?
Musequote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan dit u goedkeuring wel wegdragen patient Mister Zero?
Nee jullie maken teveel herrie hierquote:
Poezquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan dit u goedkeuring wel wegdragen patient Mister Zero?
Doedels.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee jullie maken teveel herrie hier
[..]
Poez![]()
Behalve dat ik nu wakker ben terwijl de wekker om 0500 gaat wel goed hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel goed, dank je. Hoe is het met jou?
Ik was bang dat je teleurgesteld zou zijn als niemand antwoorde. En je hebt nog 2 uur en 16 minuten, dus je kunt nog wel even slapenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Behalve dat ik nu wakker ben terwijl de wekker om 0500 gaat wel goed hoor.
Maar ik vroeg het niet aan jou![]()
Wat lief van jequote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was bang dat je teleurgesteld zou zijn als niemand antwoorde. En je hebt nog 2 uur en 16 minuten, dus je kunt nog wel even slapen
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Slaap ze engine en tot over 50 minuten
Hoiquote:
Ik had een bericht klaarstaan, maar dus blijkbaar niet ingevoerd.quote:
Wat zeg jij nouquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had een bericht klaarstaan, maar dus blijkbaar niet ingevoerd.
Goeie zaak, zouden ze overal moeten doen. En niet alleen met voetbal.
Kroegen kunnen best een maandje dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |