krabbitterballenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee hou je nog geld over voor champagne bitterballen en sigaren
Valt tegen.. M'n katten schijten overalquote:
Vind pad Thai niet zo lekker eigenlijkquote:
Weltrustenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:34 schreef Jippie68 het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, wens jullie nog een puntige nacht toe!
[ afbeelding ]
Net gedaan, dus de mijne ruik je nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
tijd om de kattenbak te verschonen, het stinkt een beetje
slaap lekker oud besjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:34 schreef Jippie68 het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, wens jullie nog een puntige nacht toe!
[ afbeelding ]
ik ga het nu doen, ik begin het wel te ruiken en lijkt me ook niet fijn voor mijn kat.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Net gedaan, dus de mijne ruik je niet
Verschoond hij ook jouw bed? Anders is het niet eerlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:37 schreef devzero het volgende:
[..]
ik ga het nu doen, ik begin het wel te ruiken en lijkt me ook niet fijn voor mijn kat.
Nee, maar ze laat wel een hoop haar in mijn bedquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:38 schreef engine het volgende:
[..]
Verschoond hij ook jouw bed? Anders is het niet eerlijk.
Slapen jullie samen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, maar ze laat wel een hoop haar in mijn bed
Hi Poezquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Jullie zijn nu mogelijk wel jullie toetsenbord aan het besmetten met die vieze ongewassen Coronahandjes van jullie, hm?
Gelieve een minuut te wachten eer gij reageert.
Daarom ook altijd handschoenen dragen als je foktquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Jullie zijn nu mogelijk wel jullie toetsenbord aan het besmetten met die vieze ongewassen Coronahandjes van jullie, hm?
Wegwerphandschoentjes, vaseline en vochtig toiletpapierquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom ook altijd handschoenen dragen als je fokt
Niet vies van een beetje coronaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoor hem nou stoer lullen.quote:
Zit er eigenlijk op te wachten...kunt het maar gehad hebben.quote:
Weekend Italië geboekt, ik laat me lekker in de bek spugenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:54 schreef engine het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk op te wachten...kunt het maar gehad hebben.
Ik had me sos toch anders voorgesteldquote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoor hem nou stoer lullen.![]()
Volgens mij loop je nu in een wit pak, masker op, etc.
*enginequote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had me sos toch anders voorgesteld
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had me sos toch anders voorgesteld
[ afbeelding ]
Niks te doen vannacht dus dat valt meequote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoor hem nou stoer lullen.![]()
Volgens mij loop je nu in een wit pak, masker op, etc.
Slapenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:03 schreef engine het volgende:
[..]
Niks te doen vannacht dus dat valt mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |