En dat wil gaan studerenquote:
Ja daarom. Ik probeer het ook pas een uur. Maar begin nu weer te gapen.quote:
waarom zei je sorry dr mikey als ie niet meestreed voor de downtimequote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:58 schreef devzero het volgende:
Ga niet zeggen dat jij het ook gemist hebt
Zul je zien dat je eindelijk in slaap valt vlak voor de wekker afgaatquote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik probeer het ook pas een uur. Maar begin nu weer te gapen.
omdat ik hem net heb ingehaaldquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
waarom zei je sorry dr mikey als ie niet meestreed voor de downtime
Ik zat niet op te letten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:58 schreef devzero het volgende:
Ga niet zeggen dat jij het ook gemist hebt
Slaap ze poezquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten.
Uhm, het zit helemaal niet in mijn systeem.![]()
Dag allen, geniet van deze dolle dinsdag en vergeet elkaar geen elleboogstoot te geven als de liefde wederzijds is.
Hij moet straks werkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
was ie er vannacht niet om te bolken=
Even troostenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 03:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs Naomi is er verdrietig van geworden
[ afbeelding ]
wanneer 3? 1quote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij pakte net al 3 punten mario niet zo gulzig
Ja nu snap ik dat je altijd boos bent als je zelf niet een sdoor hebt wanneeer je punten krijgtquote:
Hij zou bij wijs van spreke kunnen winnen en nog klagen dat niemand hem punten guntquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja nu snap ik dat je altijd boos bent als je zelf niet een sdoor hebt wanneeer je punten krijgt
dat zie ik me wel voor me jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij zou bij wijs van spreke kunnen winnen en nog klagen dat niemand hem punten gunt
Zijn vriendin is zwangerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:31 schreef skysherrif het volgende:
Ik weet het nog niet, hij is anders de laatste tijd.
Mag niet meerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
dud0r natuurlijkZe zaten vast in het zelfde zwembad en dud0r kon zich niet inhouden
Hee haagsquote:
Ach gut nee, dat wordt een mongooltjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
dud0r natuurlijkZe zaten vast in het zelfde zwembad en dud0r kon zich niet inhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |