haags_kwartetje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 09-03-2020 14:31:19 ]![]()
Onbewuste grapjes, beste grapjesquote:Op maandag 9 maart 2020 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dijenkletser
Moest er wel even om lachen![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De sfeer daar doet mij ook een beetje aan UTO denkenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:13 schreef noodgang het volgende: [..] Zeker. Al zijn het wel steeds dezelfde die elkaar lekker aansteken heb ik het idee
![]()
![]()
![]()
ja ik zie het gaat ook niet eerlijk ik heb in de nacht telkens van die figuren die mij blokken vanwege afgunst ofzo dat ik hier om half zes nog zit voor jan lul en bij haar doen ze dat niet ja dan maar niet weer iets in het leven wat me niet gegund wordt schijnbaar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Daar kwam ik nooit, dus dat weet ik niet zo goedquote:Op maandag 9 maart 2020 14:15 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
De sfeer daar doet mij ook een beetje aan UTO denken![]()
tjaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weinig gemist, een aantal van de 'socialere' users komen nu hierquote:Op maandag 9 maart 2020 14:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar kwam ik nooit, dus dat weet ik niet zo goed![]()
![]()
Komt wel goed schatje..quote:Op maandag 9 maart 2020 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:Akbor @:Devzero skysherrif @:playmoutfurry
en bedankt he![]()
Ik ben er gisteren bijna de hele dag niet geweest, vanmorgen heb ik tussen de bedrijven door niet gepost en andere punten gegund. Kom al later dan normaal hier.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja ik zie het gaat ook niet eerlijk ik heb in de nacht telkens van die figuren die mij blokken vanwege afgunst ofzo dat ik hier om half zes nog zit voor jan lul en bij haar doen ze dat niet ja dan maar niet weer iets in het leven wat me niet gegund wordt schijnbaar.
Het was gewoon rustig en heb een paar keer alleen gezeten.
AL er mensen zijn bolken ze mij ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jammer dat het schijnbaar me niet gegund is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah kijk eens aanquote:Op maandag 9 maart 2020 14:18 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Weinig gemist, een aantal van de 'socialere' users komen nu hier
En dan hoef je niet eens naar een stel random mensen in een of ander hutje te kijken![]()
![]()
ik geef het laatste nachten aan laat mij nu even scoren maar dan wordt het weg gelachen krijg je ditquote:Op maandag 9 maart 2020 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er gisteren bijna de hele dag niet geweest, vanmorgen heb ik tussen de bedrijven door niet gepost en andere punten gegund. Kom al later dan normaal hier.
Het was gewoon rustig en heb een paar keer alleen gezeten.
AL er mensen zijn bolken ze mij ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Plym AkboR bolken mij net zo goed hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
jammer dat het schijnbaar me niet gegund is.
Was hier gewoon op het moment dat er niemand wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is het spel toch? Bolken en gebolkt worden?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik geef het laatste nachten aan laat mij nu even scoren maar dan wordt het weg gelachen krijg je dit![]()
Ja, daar heb ik geen idee van. Ben er nooit in de nachtenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik geef het laatste nachten aan laat mij nu even scoren maar dan wordt het weg gelachen krijg je ditWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had ik het toch bij het juiste eindquote:Op maandag 9 maart 2020 14:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is het spel toch? Bolken en gebolkt worden?![]()
![]()
Vannacht heb je geen last van mij..quote:Op maandag 9 maart 2020 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik geef het laatste nachten aan laat mij nu even scoren maar dan wordt het weg gelachen krijg je dit![]()
ik zei het vannacht nog laat me nu even kreeg ik terug ja je hebt de hele maand nogquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga jij nou maar etenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:22 schreef aKboR het volgende:
[..]
Hij stottert zelfs met het toetsenbord..En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik lag op jequote:Op maandag 9 maart 2020 14:23 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja.. moet je maar niet naast me gaan liggen haagsZonder wrijving geen glans![]()
Is dat niet zo dan??quote:Op maandag 9 maart 2020 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik zei het vannacht nog laat me nu even kreeg ik terug ja je hebt de hele maand nog![]()
Maar goed ook trouwens, want als jij bovenop zou liggen zou ik er nu niet meer zijn.Zonder wrijving geen glans![]()
Toen ik voor de eerste plaats ging moest ik soms 100 punten scoren om weer boven Dev uit te komen
Dat maakt het juist leuk tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ach als jij daar plezier uit haalt maar er zijn er nog 3 4 dan haal ik dat nooit op een eerlijke manier.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee daarom kniel ik er liever ook achter..quote:Op maandag 9 maart 2020 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar goed ook trouwens, want als jij bovenop zou liggen zou ik er nu niet meer zijn.![]()
En nu hoef je er amper iets voor te doenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Toen ik voor de eerste plaats ging moest ik soms 100 punten scoren om weer boven Dev uit te komen
Dat maakt het juist leuk tochZonder wrijving geen glans![]()
Ah lekker man.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
nee daarom kniel ik er liever ook achter..Zonder wrijving geen glans![]()
ik bouw liever even grote voorsprong op dat ik het later een beetje kan laten lopen nu weer moeten achtervolgen heb ik eigenlijk geen zak zin in.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk je nu echt dat ze me laten winnen?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ach als jij daar plezier uit haalt maar er zijn er nog 3 4 dan haal ik dat nooit op een eerlijke manier.
Ze bolken mij net zo hard.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het valt nog mee tochquote:Op maandag 9 maart 2020 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik bouw liever even grote voorsprong op dat ik het later een beetje kan laten lopen nu weer moeten achtervolgen heb ik eigenlijk geen zak zin in.Zonder wrijving geen glans![]()
Eind van de maand is vaak een stuk rustiger. Veel makkelijker om in te halenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik bouw liever even grote voorsprong op dat ik het later een beetje kan laten lopen nu weer moeten achtervolgen heb ik eigenlijk geen zak zin in.![]()
Ja en was er het weekend ook bijna nietquote:Op maandag 9 maart 2020 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En nu hoef je er amper iets voor te doen
Maar vanmorgen was het super rustig hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja de stress stond wel op mijn voorhoofd toen ik nog een week moest doen met 4000 punten.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eind van de maand is vaak een stuk rustiger. Veel makkelijker om in te halenZonder wrijving geen glans![]()
Ja op een of andere manier is Dot erg snel uitgelopen.. maar dat lukt je vast wel om in te halenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik bouw liever even grote voorsprong op dat ik het later een beetje kan laten lopen nu weer moeten achtervolgen heb ik eigenlijk geen zak zin in.![]()
Nice.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en was er het weekend ook bijna niet
Maar vanmorgen was het super rustig hierZonder wrijving geen glans![]()
Nee moet morgen gewoon werkne.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik 3 maanden vakantie of wat![]()
dat niet maar er zijn er wel een paar die bolken om het bolken vinden ze leuk ofzo die vorm van aandacht ja prima maar het bepaald wel de score nu ik ga liever rechstreeks de strijd aan met de nummer 1/2 dat ik daarvan verlies dan dat ik verlies vanwege anderen.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ze me laten winnen?
Ze bolken mij net zo hard.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik snap het hele idee niet dat mensen andere punten moeten gunnen, ik gun niemand punten en ik ga niemand ze ook zomaar laten pakken. Of jij dat nou bent, mario dot, pd, moemoe of weet ik veel wie.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ach als jij daar plezier uit haalt maar er zijn er nog 3 4 dan haal ik dat nooit op een eerlijke manier.
En eigenlijk hoe meer je erover zeurt hoe meer ik zin heb om je wel extra te gaan bolken ja![]()
![]()
Ben gewoon online wanneer ik wil, en bolk wanneer ik wil, en ga pas slapen wanneer ik wil, heeft niks met gunnen of misgunnen te maken. En ik ben zo nu en dan meer een puntenjager. Bolk of geblokt worden, en hou nergens rekening mee. Ieder zijn speltype.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:Akbor @:Devzero skysherrif @:playmoutfurry
en bedankt he![]()
Het zal aan mij liggen hoor, als dtskutnewbie. Maar dat is toch gewoon het hele spel? Een beetje geluk hebben dat niemand direct na je post?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat niet maar er zijn er wel een paar die bolken om het bolken vinden ze leuk ofzo die vorm van aandacht ja prima maar het bepaald wel de score nu ik ga liever rechstreeks de strijd aan met de nummer 1/2 dat ik daarvan verlies dan dat ik verlies vanwege anderen.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Ja is ook zoquote:Op maandag 9 maart 2020 14:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen hoor, als dtskutnewbie. Maar dat is toch gewoon het hele spel? Een beetje geluk hebben dat niemand direct na je post?
Maar sommigen betrekken alles op henzelf.![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-03-2020 14:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 430 / 2467
2. Dr.Mikey / 395 / 2515
3. devzero / 341 / 1127
4. PlymouthFury / 277 / 2036
5. engine / 271 / 1447
6. aKboR / 244 / 1499
7. skysherrif / 231 / 2150
8. FreshFruit / 205 / 1446
9. dud0r / 196 / 1538
10. Jippie68 / 187 / 1783
11. madam-april / 113 / 1534
12. mario390 / 110 / 1192
13. Mickytjuh / 109 / 1086
14. Nizno / 95 / 933
15. Mrsloveable / 76 / 880
16. Pumpalov / 64 / 481
17. Filosoofert / 59 / 579
18. Grrrrrrrr / 43 / 311
19. SoS87 / 41 / 99
20. 00wildchild / 27 / 146SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dan kun je je afvragen of je het spelletje niet te serieus neemt idd.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja is ook zo
Maar sommigen betrekken alles op henzelf.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Skybolkquote:Op maandag 9 maart 2020 14:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja is ook zo
Maar sommigen betrekken alles op henzelf.![]()
Nouja dat je het spel serieus neemt snap ik wel, maar dan hoef je nog niet zo te reagerenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan kun je je afvragen of je het spelletje niet te serieus neemt idd.![]()
![]()
I love you to.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zit jij mij te bolken dit mag je echt niet doen stom naar ik haat je![]()
![]()
Hey does liefquote:Op maandag 9 maart 2020 14:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zit jij mij te bolken dit mag je echt niet doen stom naar ik haat jeZonder wrijving geen glans![]()
Waarvan akte.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:30 schreef mario390 het volgende:
irritante,irritante jong
kom naar dijn tanteOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Precies, en ik gun op zich iedereen wel zijn/haar punten maar kletsen gaat voorquote:Op maandag 9 maart 2020 14:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen hoor, als dtskutnewbie. Maar dat is toch gewoon het hele spel? Een beetje geluk hebben dat niemand direct na je post?![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Wordt hier gisteren gewoon opgeroepen iemand te blokken... Hoe zie je dat dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja is ook zo
Maar sommigen betrekken alles op henzelf.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Haags.quote:
En nog een ijsbeer die goed kan sjoelen ook, die zijn er al helemaal weinig!quote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]ijsbeer is wel lief hoor, en er zijn te weinig ijsberen op deze wereld!
![]()
Het oproepen om speciaal 1 iemand te blokken vind ik niet tof. Maar dat is niet aan de hand bij mikey toch?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef engine het volgende:
[..]
Wordt hier gisteren gewoon opgeroepen iemand te blokken... Hoe zie je dat dan?![]()
Ongeduldig_Kwartiertje zeg.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ijsbeer begroet mij niet eens.
Geen manieren
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]ijsbeer is wel lief hoor, en er zijn te weinig ijsberen op deze wereld!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
prrrr.
Gezien het hier ONZ is, wordt er wel eens wat ONZIN geroepen. Maar echt met zijn allen op één gaan is verre van sportief.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef engine het volgende:
[..]
Wordt hier gisteren gewoon opgeroepen iemand te blokken... Hoe zie je dat dan?![]()
okayquote:Op maandag 9 maart 2020 14:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het oproepen om speciaal 1 iemand te blokken vind ik niet tof. Maar dat is niet aan de hand bij mikey toch?![]()
Oh nee niet dat ik gezien heb.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ze zijn niet allemaal raar hoor.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jullie doen rare dingen daar in OostenrijkZonder wrijving geen glans![]()
Verwend jochquote:Op maandag 9 maart 2020 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar ik ben gewend dat men meteen reageert op mij![]()
![]()
Bolk dat kwartiertje!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En weet wel om wie het gaat en ik vind het oproepen om hem met anderen te blokken idd niet chill dus zal daar opletten. Dat iemand persoonlijk diegene kapot blokt tsja dat is het spel wel gewoon dus kan je weinig aan doenquote:![]()
![]()
Hee Haags, hoe is het met ADO?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Dusssss skyyyyy bolkquote:Op maandag 9 maart 2020 14:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En weet wel om wie het gaat en ik vind het oproepen om hem met anderen te blokken idd niet chill dus zal daar opletten. Dat iemand persoonlijk diegene kapot blokt tsja dat is het spel wel gewoon dus kan je weinig aan doen![]()
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij lacht net zo hard mee. Naar ventje![]()
![]()
Topquote:Op maandag 9 maart 2020 14:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En weet wel om wie het gaat en ik vind het oproepen om hem met anderen te blokken idd niet chill dus zal daar opletten. Dat iemand persoonlijk diegene kapot blokt tsja dat is het spel wel gewoon dus kan je weinig aan doen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja als het te makkelijk zou zijn dan heeft dat spel weinig nut verder.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, wel grappig. Moeilijke vragen somsZonder wrijving geen glans![]()
Lees maar eens terug. Ik had veel meer punten kunnen hebben, he ze vaak zat laten lopenquote:
Snap dat gejank om punten niet eerlijk gezegd![]()
Moet er zelfs een beetje om lachenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lees nooit een sc terug. Zeker DTS niet, dat is niet te doen.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees maar eens terug. Ik had veel meer punten kunnen hebben, he ze vaak zat laten lopen
Snap dat gejank om punten niet eerlijk gezegd![]()
Moet er zelfs een beetje om lachenZonder wrijving geen glans![]()
Snap ik, maar had er meestal maar 2 goed ipv 4.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja als het te makkelijk zou zijn dan heeft dat spel weinig nut verder.![]()
Met het mes op tafel is een prima quizje.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
www.pandapunt.nlquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Je bent in dit spel altijd afhankelijk van een anderquote:Op maandag 9 maart 2020 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat niet maar er zijn er wel een paar die bolken om het bolken vinden ze leuk ofzo die vorm van aandacht ja prima maar het bepaald wel de score nu ik ga liever rechstreeks de strijd aan met de nummer 1/2 dat ik daarvan verlies dan dat ik verlies vanwege anderen.
En zoheel veel hoef je niet in te halen toch
IK moest er meer dan 100 inhalen toen Dev meespeelde en Dev ook weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jezus wat ben jij domquote:Op maandag 9 maart 2020 14:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Snap ik, maar had er meestal maar 2 goed ipv 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Eensquote:Op maandag 9 maart 2020 14:45 schreef ijs_beer het volgende:
Met het mes op tafel is een prima quizje.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja klopt, en goed kunnen bluffen ook grappig bij sommigen. Maakt het net ff leuker bij dat spel.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:45 schreef ijs_beer het volgende:
Met het mes op tafel is een prima quizje.![]()
BolkOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Veel gehoord toen ik jong wasquote:wijze woorden
Bolkbeer is in da house
Bolk_beerquote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben de vorige ronde heul veulllllllll gebolkt door Mikeyquote:
Wie ikke? neuh tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Bolk
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Sorry Mario, ik gun iedereen punten ( behale dud0r)
maar ik zie niet precies na wie ik post.![]()
![]()
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Een dikke bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
Je bolkt maar een eind in de richting hoor.
Ik lig er niet wakker vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Succes!quote:Op maandag 9 maart 2020 14:52 schreef PlymouthFury het volgende:
Verder met de bedrading, weer ff opgewarmd. Tjuuus..![]()
Weet ik toch, maakt mij ook weinig uit.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Je bolkt maar een eind in de richting hoor.
Ik lig er niet wakker van![]()
![]()
Porno!quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Sexy hequote:
![]()
![]()
quote:tot vanavond Sky
Wel lullig dat je Haags vergeetquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
ALtijd weer die haag die hier de klos is
Roept die jongen blijkbaar zelf over zich afquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Bijna tijd om naar huis te gaanDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik doe het toch maarquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik ben al thuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe ik niet meer aan mee :d dampsequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij ben je nu in de top 20quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wat voelen we elkaar aan zonder woorden
Haha jullie zijn goed op elkaar ingespeeldquote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voelen we elkaar aan zonder woorden![]()
Zo zie je maar, niet alleen bezig zijn met punten binnen halen, maar andere ook wat gunnen.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha jullie zijn goed op elkaar ingespeeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een liefde hierquote:Op maandag 9 maart 2020 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je maar, niet alleen bezig zijn met punten binnen halen, maar andere ook wat gunnen.![]()
![]()
Had ik vanmorgen, wilde andere ook wat gunnen dus niet postenquote:
Maar dan wil je wat zeggen en wil je ook wachten
Love is in the airquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dikke bolk terugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gunnen hoeft zeker niet maar in het verleden was het een ander spel toen was het meer letterlijk posten en hopen dat het leeg is achter je.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik snap het hele idee niet dat mensen andere punten moeten gunnen, ik gun niemand punten en ik ga niemand ze ook zomaar laten pakken. Of jij dat nou bent, mario dot, pd, moemoe of weet ik veel wie.
En eigenlijk hoe meer je erover zeurt hoe meer ik zin heb om je wel extra te gaan bolken ja
mensen die bolkten om het bolken had je toen minder en toen was het nog meer geacpteerd om daar wat van te zeggen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NU mag ie zelf zijn best doen om hoger te komenquote:
Zet m op Nood voor je het week zak je weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
I knowquote:Op maandag 9 maart 2020 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NU mag ie zelf zijn best doen om hoger te komen
Zet m op Nood voor je het week zak je weer
T is druk deze maand tot nu toe![]()
Bolken in de gym
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
klopt maar in het verleden had je minder mensen die posten om.get posten en ging alleen de bovenste 5 ofzo ervoor waardoor er nog wel eens een gaatje viel dat ligt mij beter.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen hoor, als dtskutnewbie. Maar dat is toch gewoon het hele spel? Een beetje geluk hebben dat niemand direct na je post?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Koud kunstje moet je lukkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
te rustig....Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ja weer ff stilte voor de stormquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De storm voor de stilteaK
DTS punten jachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolk de jip~!Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Zo spring ik niet hoor.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gezelligquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoals een olifant ongeveerquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik zat er wel oprechten over na te denken uit trots om niet meer te posten jaquote:
maar jullie zijn te gezellig![]()
Punten genoeg gegeven nuquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@noodgang @Bracha020 er komt een nieuw sufjan stevens album uit op 27 maart, 2 dagen voor mijn verjaardag dus als jullie een kadootje willen geven![]()
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 15:56 schreef skysherrif het volgende:
@:noodgang @:bracha020 er komt een nieuw sufjan stevens album uit op 27 maart, 2 dagen voor mijn verjaardag dus als jullie een kadootje willen geven![]()
Ik ben benieuwd.
Gaat ie ook toeren?![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 15:56 schreef skysherrif het volgende:
@:noodgang @:bracha020 er komt een nieuw sufjan stevens album uit op 27 maart, 2 dagen voor mijn verjaardag dus als jullie een kadootje willen geven
Niets van bekend helaasquote:Op maandag 9 maart 2020 15:57 schreef noodgang het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd.
Gaat ie ook toeren?![]()
Ik wist het welquote:Op maandag 9 maart 2020 15:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zat er wel oprechten over na te denken uit trots om niet meer te posten ja
maar jullie zijn te gezellig![]()
![]()
Graag gedaan, was ook wel weer nodig hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 15:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Thanks, het blinkt hier weer helemaal
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 15:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik bedacht het me net toen ik het had gepostsorry
Ja, dat is achteraf!
![]()
Geeft niet hoor, live go's on.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik bedacht het me net toen ik het had gepostsorry
Maar op die datum reageer ik altijd, tis gewoon een kut datumWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik luister nu dezequote:Op maandag 9 maart 2020 16:00 schreef skysherrif het volgende:
Deze is ook zo fijn om soms naar te luisteren
Expres een rommel gemaakt zodat je langer moest blijvenquote:Op maandag 9 maart 2020 16:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Graag gedaan, was ook wel weer nodig hoor![]()
Die is ook fijnquote:![]()
![]()
Pfoh, gymbolken is vermoeiend.
Ah, dat is wel slim van jequote:Op maandag 9 maart 2020 16:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Expres een rommel gemaakt zodat je langer moest blijven
Dat is een mooi zomerachtig nummer en vrij optimistisch voor zijn doenquote:![]()
Ja lekker rust geven, fijn om te luisteren tijdens een wandelingquote:Who cares if one more light goes out?
ik vind het ook een beetje een suffe naamquote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Min of meer jaquote:
Dat nummer zit bij een game als tune in een helemaal winters landschap. Nu associeer ik het met winterquote:Op maandag 9 maart 2020 16:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is een mooi zomerachtig nummer en vrij optimistisch voor zijn doen![]()
![]()
Mochten jullie nog een prachtige film willen zien
Deze is zo mooi en hij heeft de muziek gemaakt voor de film (boven de soundtrack)
trailer film:
![]()
Hehehehe wacht hier is een mooi citaat over.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je spreekt het volgens mij uit als Soefijen![]()
Waar?quote:Op maandag 9 maart 2020 16:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hehehehe wacht hier is een mooi citaat over.![]()
ik kom uit Nederland dus voor mij is het suffe janquote:Op maandag 9 maart 2020 16:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je spreekt het volgens mij uit als SoefíjenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hi Madam-aprilquote:Op maandag 9 maart 2020 16:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je spreekt het volgens mij uit als Soefíjen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: