Ja ik ook !!quote:Op maandag 9 maart 2020 14:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Uiteraard!! Het is immers maandag!! En jij?
JA MAAR ER ZIJN ER SLECHTS 56 BIJ GEKOMEN!!!!quote:Op maandag 9 maart 2020 14:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Al ben ik wel een beetje bang dat we allemaal eraan gaan. Heb net even in COR zitten lezen
JAMAAR DAARVAN WETEN WE VAN 90 NIET WAAR DIE VANDAAN KOMENquote:Op maandag 9 maart 2020 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JA MAAR ER ZIJN ER SLECHTS 56 BIJ GEKOMEN!!!!
Daar wordt je niet vrolijk van. Maar het is wel goed dat mensen hun 'zorgen' daar kunnen ventileren.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Al ben ik wel een beetje bang dat we allemaal eraan gaan. Heb net even in COR zitten lezen
Zeker. Al zijn het wel steeds dezelfde die elkaar lekker aansteken heb ik het ideequote:Op maandag 9 maart 2020 14:13 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Daar wordt je niet vrolijk van. Maar het is wel goed dat mensen hun 'zorgen' daar kunnen ventileren.
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:12 schreef Dotteke het volgende:
https://www.nu.nl/film/60(...)lhbti-personage.html
Hahahaha aansteken. Goeiequote:Op maandag 9 maart 2020 14:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker. Al zijn het wel steeds dezelfde die elkaar lekker aansteken heb ik het idee
Lekkerrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 9 maart 2020 14:12 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
![]()
,,
Uit hun moeder.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
JAMAAR DAARVAN WETEN WE VAN 90 NIET WAAR DIE VANDAAN KOMEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |