Ah lekker man.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
nee daarom kniel ik er liever ook achter..
ik bouw liever even grote voorsprong op dat ik het later een beetje kan laten lopen nu weer moeten achtervolgen heb ik eigenlijk geen zak zin in.quote:
Denk je nu echt dat ze me laten winnen?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ach als jij daar plezier uit haalt maar er zijn er nog 3 4 dan haal ik dat nooit op een eerlijke manier.
Het valt nog mee tochquote:Op maandag 9 maart 2020 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik bouw liever even grote voorsprong op dat ik het later een beetje kan laten lopen nu weer moeten achtervolgen heb ik eigenlijk geen zak zin in.
Eind van de maand is vaak een stuk rustiger. Veel makkelijker om in te halenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik bouw liever even grote voorsprong op dat ik het later een beetje kan laten lopen nu weer moeten achtervolgen heb ik eigenlijk geen zak zin in.
Ja en was er het weekend ook bijna nietquote:Op maandag 9 maart 2020 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En nu hoef je er amper iets voor te doen
Ja de stress stond wel op mijn voorhoofd toen ik nog een week moest doen met 4000 punten.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eind van de maand is vaak een stuk rustiger. Veel makkelijker om in te halen
Ja op een of andere manier is Dot erg snel uitgelopen.. maar dat lukt je vast wel om in te halenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en was er het weekend ook bijna niet
Maar vanmorgen was het super rustig hier
Nee moet morgen gewoon werkne.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik 3 maanden vakantie of wat
dat niet maar er zijn er wel een paar die bolken om het bolken vinden ze leuk ofzo die vorm van aandacht ja prima maar het bepaald wel de score nu ik ga liever rechstreeks de strijd aan met de nummer 1/2 dat ik daarvan verlies dan dat ik verlies vanwege anderen.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ze me laten winnen?
Ze bolken mij net zo hard.
Ik snap het hele idee niet dat mensen andere punten moeten gunnen, ik gun niemand punten en ik ga niemand ze ook zomaar laten pakken. Of jij dat nou bent, mario dot, pd, moemoe of weet ik veel wie.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ach als jij daar plezier uit haalt maar er zijn er nog 3 4 dan haal ik dat nooit op een eerlijke manier.
Ben gewoon online wanneer ik wil, en bolk wanneer ik wil, en ga pas slapen wanneer ik wil, heeft niks met gunnen of misgunnen te maken. En ik ben zo nu en dan meer een puntenjager. Bolk of geblokt worden, en hou nergens rekening mee. Ieder zijn speltype.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:Akbor @:Devzero skysherrif @:playmoutfurry
en bedankt he
Het zal aan mij liggen hoor, als dtskutnewbie. Maar dat is toch gewoon het hele spel? Een beetje geluk hebben dat niemand direct na je post?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat niet maar er zijn er wel een paar die bolken om het bolken vinden ze leuk ofzo die vorm van aandacht ja prima maar het bepaald wel de score nu ik ga liever rechstreeks de strijd aan met de nummer 1/2 dat ik daarvan verlies dan dat ik verlies vanwege anderen.
Ja is ook zoquote:Op maandag 9 maart 2020 14:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen hoor, als dtskutnewbie. Maar dat is toch gewoon het hele spel? Een beetje geluk hebben dat niemand direct na je post?
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-03-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dan kun je je afvragen of je het spelletje niet te serieus neemt idd.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja is ook zo
Maar sommigen betrekken alles op henzelf.
Skybolkquote:Op maandag 9 maart 2020 14:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja is ook zo
Nouja dat je het spel serieus neemt snap ik wel, maar dan hoef je nog niet zo te reagerenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan kun je je afvragen of je het spelletje niet te serieus neemt idd.
I love you to.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zit jij mij te bolken dit mag je echt niet doen stom naar ik haat je
Hey does liefquote:Op maandag 9 maart 2020 14:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zit jij mij te bolken dit mag je echt niet doen stom naar ik haat je
Waarvan akte.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:30 schreef mario390 het volgende:
irritante,irritante jong
kom naar dijn tante
Precies, en ik gun op zich iedereen wel zijn/haar punten maar kletsen gaat voorquote:Op maandag 9 maart 2020 14:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen hoor, als dtskutnewbie. Maar dat is toch gewoon het hele spel? Een beetje geluk hebben dat niemand direct na je post?
quote:
Wordt hier gisteren gewoon opgeroepen iemand te blokken... Hoe zie je dat dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja is ook zo
Haags.quote:
En nog een ijsbeer die goed kan sjoelen ook, die zijn er al helemaal weinig!quote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]ijsbeer is wel lief hoor, en er zijn te weinig ijsberen op deze wereld!
Het oproepen om speciaal 1 iemand te blokken vind ik niet tof. Maar dat is niet aan de hand bij mikey toch?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef engine het volgende:
[..]
Wordt hier gisteren gewoon opgeroepen iemand te blokken... Hoe zie je dat dan?
Ongeduldig_Kwartiertje zeg.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ijsbeer begroet mij niet eens.
Geen manieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |