Plym AkboR bolken mij net zo goed hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
jammer dat het schijnbaar me niet gegund is.
Dat is het spel toch? Bolken en gebolkt worden?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik geef het laatste nachten aan laat mij nu even scoren maar dan wordt het weg gelachen krijg je dit
Ja, daar heb ik geen idee van. Ben er nooit in de nachtenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik geef het laatste nachten aan laat mij nu even scoren maar dan wordt het weg gelachen krijg je dit
Had ik het toch bij het juiste eindquote:Op maandag 9 maart 2020 14:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is het spel toch? Bolken en gebolkt worden?
Vannacht heb je geen last van mij..quote:Op maandag 9 maart 2020 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik zei het vannacht nog laat me nu even kreeg ik terug ja je hebt de hele maand nogquote:
Ga jij nou maar etenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:22 schreef aKboR het volgende:
[..]
Hij stottert zelfs met het toetsenbord..
Ik lag op jequote:Op maandag 9 maart 2020 14:23 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja.. moet je maar niet naast me gaan liggen haags
Is dat niet zo dan??quote:Op maandag 9 maart 2020 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik zei het vannacht nog laat me nu even kreeg ik terug ja je hebt de hele maand nog
ach als jij daar plezier uit haalt maar er zijn er nog 3 4 dan haal ik dat nooit op een eerlijke manier.quote:
nee daarom kniel ik er liever ook achter..quote:Op maandag 9 maart 2020 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar goed ook trouwens, want als jij bovenop zou liggen zou ik er nu niet meer zijn.
En nu hoef je er amper iets voor te doenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Toen ik voor de eerste plaats ging moest ik soms 100 punten scoren om weer boven Dev uit te komen
Dat maakt het juist leuk toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |