Nouja dat je het spel serieus neemt snap ik wel, maar dan hoef je nog niet zo te reagerenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan kun je je afvragen of je het spelletje niet te serieus neemt idd.
I love you to.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zit jij mij te bolken dit mag je echt niet doen stom naar ik haat je
Hey does liefquote:Op maandag 9 maart 2020 14:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zit jij mij te bolken dit mag je echt niet doen stom naar ik haat je
Waarvan akte.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:30 schreef mario390 het volgende:
irritante,irritante jong
kom naar dijn tante
Precies, en ik gun op zich iedereen wel zijn/haar punten maar kletsen gaat voorquote:Op maandag 9 maart 2020 14:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen hoor, als dtskutnewbie. Maar dat is toch gewoon het hele spel? Een beetje geluk hebben dat niemand direct na je post?
quote:
Wordt hier gisteren gewoon opgeroepen iemand te blokken... Hoe zie je dat dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja is ook zo
Maar sommigen betrekken alles op henzelf.
Haags.quote:
En nog een ijsbeer die goed kan sjoelen ook, die zijn er al helemaal weinig!quote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]ijsbeer is wel lief hoor, en er zijn te weinig ijsberen op deze wereld!
Het oproepen om speciaal 1 iemand te blokken vind ik niet tof. Maar dat is niet aan de hand bij mikey toch?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef engine het volgende:
[..]
Wordt hier gisteren gewoon opgeroepen iemand te blokken... Hoe zie je dat dan?
Ongeduldig_Kwartiertje zeg.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ijsbeer begroet mij niet eens.
Geen manieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |