Ik doe het toch maarquote:
Doe ik niet meer aan mee :d dampsequote:
Volgens mij ben je nu in de top 20quote:
quote:
Haha jullie zijn goed op elkaar ingespeeldquote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voelen we elkaar aan zonder woorden
Zo zie je maar, niet alleen bezig zijn met punten binnen halen, maar andere ook wat gunnen.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha jullie zijn goed op elkaar ingespeeld
Wat een liefde hierquote:Op maandag 9 maart 2020 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je maar, niet alleen bezig zijn met punten binnen halen, maar andere ook wat gunnen.
Had ik vanmorgen, wilde andere ook wat gunnen dus niet postenquote:
Love is in the airquote:
Dikke bolk terugquote:
gunnen hoeft zeker niet maar in het verleden was het een ander spel toen was het meer letterlijk posten en hopen dat het leeg is achter je.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik snap het hele idee niet dat mensen andere punten moeten gunnen, ik gun niemand punten en ik ga niemand ze ook zomaar laten pakken. Of jij dat nou bent, mario dot, pd, moemoe of weet ik veel wie.
En eigenlijk hoe meer je erover zeurt hoe meer ik zin heb om je wel extra te gaan bolken ja
NU mag ie zelf zijn best doen om hoger te komenquote:
I knowquote:Op maandag 9 maart 2020 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NU mag ie zelf zijn best doen om hoger te komen
Zet m op Nood voor je het week zak je weer
klopt maar in het verleden had je minder mensen die posten om.get posten en ging alleen de bovenste 5 ofzo ervoor waardoor er nog wel eens een gaatje viel dat ligt mij beter.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen hoor, als dtskutnewbie. Maar dat is toch gewoon het hele spel? Een beetje geluk hebben dat niemand direct na je post?
Koud kunstje moet je lukkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |