quote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]ijsbeer is wel lief hoor, en er zijn te weinig ijsberen op deze wereld!
Gezien het hier ONZ is, wordt er wel eens wat ONZIN geroepen. Maar echt met zijn allen op één gaan is verre van sportief.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef engine het volgende:
[..]
Wordt hier gisteren gewoon opgeroepen iemand te blokken... Hoe zie je dat dan?
okayquote:Op maandag 9 maart 2020 14:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het oproepen om speciaal 1 iemand te blokken vind ik niet tof. Maar dat is niet aan de hand bij mikey toch?
Ze zijn niet allemaal raar hoor.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jullie doen rare dingen daar in Oostenrijk
Verwend jochquote:Op maandag 9 maart 2020 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar ik ben gewend dat men meteen reageert op mij
En weet wel om wie het gaat en ik vind het oproepen om hem met anderen te blokken idd niet chill dus zal daar opletten. Dat iemand persoonlijk diegene kapot blokt tsja dat is het spel wel gewoon dus kan je weinig aan doenquote:
Dusssss skyyyyy bolkquote:Op maandag 9 maart 2020 14:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En weet wel om wie het gaat en ik vind het oproepen om hem met anderen te blokken idd niet chill dus zal daar opletten. Dat iemand persoonlijk diegene kapot blokt tsja dat is het spel wel gewoon dus kan je weinig aan doen
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij lacht net zo hard mee. Naar ventje
Topquote:Op maandag 9 maart 2020 14:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En weet wel om wie het gaat en ik vind het oproepen om hem met anderen te blokken idd niet chill dus zal daar opletten. Dat iemand persoonlijk diegene kapot blokt tsja dat is het spel wel gewoon dus kan je weinig aan doen
Ja als het te makkelijk zou zijn dan heeft dat spel weinig nut verder.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, wel grappig. Moeilijke vragen soms
Lees maar eens terug. Ik had veel meer punten kunnen hebben, he ze vaak zat laten lopenquote:
Ik lees nooit een sc terug. Zeker DTS niet, dat is niet te doen.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees maar eens terug. Ik had veel meer punten kunnen hebben, he ze vaak zat laten lopen
Snap dat gejank om punten niet eerlijk gezegd![]()
Moet er zelfs een beetje om lachen
Snap ik, maar had er meestal maar 2 goed ipv 4.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja als het te makkelijk zou zijn dan heeft dat spel weinig nut verder.
www.pandapunt.nlquote:
Je bent in dit spel altijd afhankelijk van een anderquote:Op maandag 9 maart 2020 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat niet maar er zijn er wel een paar die bolken om het bolken vinden ze leuk ofzo die vorm van aandacht ja prima maar het bepaald wel de score nu ik ga liever rechstreeks de strijd aan met de nummer 1/2 dat ik daarvan verlies dan dat ik verlies vanwege anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |